מאפינס בננה ושוקולד

קערה ניחוחית של המאפינס האלה על שולחן ארוחת הבוקר וזהו – הלך על כל השאר (וגם על הדיאטה). היתרון של המאפים האלה הוא שקל להכין אותם (זה אפילו לא מלכלך הרבה כלים), הם ממלאים את כל הבית בריח אפייה עז וגם – מה לעשות – אי אפשר להפסיק לאכול אותם.החומרים הדרושים1 כוס שמן אגוזי לוז מסדרת הכבישה הקרה של "עץ הזית בריאות מהטבע"3 ביצים1 כף תמצית ונילשני שליש כוס סוכר2-3 בננות בשלות1 חבילה (350 גרם) קמח תופח1 כוס אגוזים קצוצים100 גרם שוקולד מריר קצוץ גסאופן ההכנה1. שמים את ששת החומרים הראשונים (שמן עד קמח, כולל) במעבד מזון עם להב פלדה ומעבדים למחית חלקה, כשתי דקות. מכבים את מעבד המזון.2. מוסיפים את האגוזים והשוקולד ומערבבים ביד (לא לרסק במעבד המזון) עד שהם נבלעים בתערובת.3. מעבירים לתבנית שקעים משומנת ומקומחת (תבנית לאפיית מאפינס). ממלאים כל שקע עד שפתו ולא יותר.אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות כשלושת-רבעי שעה, עד שהמאפינס תפוחים וזהובים.

קערה ניחוחית של המאפינס האלה על שולחן ארוחת הבוקר וזהו – הלך על כל השאר (וגם על הדיאטה). היתרון של המאפים האלה הוא שקל להכין אותם (זה אפילו לא מלכלך הרבה כלים), הם ממלאים את כל הבית בריח אפייה עז וגם – מה לעשות – אי אפשר להפסיק לאכול אותם.

החומרים הדרושים
1 כוס שמן אגוזי לוז מסדרת הכבישה הקרה של "עץ הזית בריאות מהטבע"
3 ביצים
1 כף תמצית וניל
שני שליש כוס סוכר
2-3 בננות בשלות
1 חבילה (350 גרם) קמח תופח
1 כוס אגוזים קצוצים
100 גרם שוקולד מריר קצוץ גס

אופן ההכנה
1. שמים את ששת החומרים הראשונים (שמן עד קמח, כולל) במעבד מזון עם להב פלדה ומעבדים למחית חלקה, כשתי דקות. מכבים את מעבד המזון.

2. מוסיפים את האגוזים והשוקולד ומערבבים ביד (לא לרסק במעבד המזון) עד שהם נבלעים בתערובת.

3. מעבירים לתבנית שקעים משומנת ומקומחת (תבנית לאפיית מאפינס). ממלאים כל שקע עד שפתו ולא יותר.

אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות כשלושת-רבעי שעה, עד שהמאפינס תפוחים וזהובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר