מארה"ב לתל אביב: צ'יז קייק פקטורי בקניון TLV

רשת המונה מעל 200 סניפים בארצות הברית וברחבי העולם
אוסקר ואוולין אוברטון החלו לאפות עוגות גבינה במרתף הבית שלהם כבר בתחילת שנות ה-70 של המאה ה-20 – עוגות דחוסות, מתוקות ועשירות בגבינה

עם כל הכבוד לאופנה, קניון אינו יכול להתבסס רק על החיבה שלנו לבגדים. לכן תמצאו גם בקניון TLV מגוון של מסעדות ובתי קפה, אליהם הצטרף ממש באחרונה דוכן העוגות הראשון של המותג העולמי צ'יז קייק פקטורי –  The Cheesecake Factory.

אם אין לכם מושג במה מדובר, אז הנה כמה עובדות על מותג עוגות הגבינה המפורסם: אוסקר ואוולין אוברטון החלו לאפות עוגות גבינה במרתף הבית שלהם כבר  בתחילת שנות ה-70 של המאה ה- 20. בני הזוג התגוררו באותה תקופה בדטרויט, והצלחת העוגות שלהם – דחוסות, מתוקות ועשירות בגבינה, הביאה אותם בשנת 1972 לפתוח את הקונדיטוריה הראשונה של המותג בלוס אנג'לס, שמאז הפכה לרשת המונה מעל ל-200 סניפים, רובם בארצות הברית וחלקם במדינות שונות בעולם.

בחודשים האחרונים הגיע המותג לישראל הודות לחברת קפה סעדי, היבואנית והנציגה הרשמית. בצד האפשרות לרכוש את העוגות בחנות בנצרת ובכפר ברוך, נפתח בדצמבר האחרון דוכן בקניון שרונים, וכעת גם בקניון TLV בתל אביב. פתיחת הרשת לוותה במהלך שיווקי עם ניחוח אמריקאי מובהק: ביום הפתיחה הרשמי חולקו אלף פרוסות עוגה לאכילה במקום.

בדוכן מציעים למכירה 14 סוגי עוגות, ביניהן עוגת גבינה קלאסית על בסיס בצק ביסקוויט עם חמאה וזיגוג של שמנת חמוצה; עוגת רד וולווט עם שכבות קקאו בצבע אדום ועוגת גבינה קרמית בזיגוג גבינת שמנת; עוגת גבינה עם ריבת חלב בטעם קרמל ושכבת מוס קרמל; עוגת גבינה עם תות שדה; ועוגת גבינה עם פטל.

כל העוגות נמכרות בשלושה גדלים: מחיר עוגה בגודל M הוא 100 שקלים, עוגה בגודל L עולה 150 שקלים, עוגה בגודל XL עולה 220 שקלים. מחיר פרוסת עוגה יחידה הוא 30 שקלים. הדוכן פעיל לאורך שעות הפעילות של הקניון, והחניה במקום חינם למשך 3 שעות.

      קניון TLV, החשמונאים 96/קרליבך 4/מנחם בגין 97 תל אביב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר