מארזים קולינריה ואלכוהול לחגי תשרי תשפ"ב 2021

חמישה מארזים קולינריים וחמישה מארזים אלכוהולים שישמחו את מי שיקבלו אותם כמתנה לחג

מארזי קולינריה

המארזים של חברת YOFFI אידיאליים לדוברי אנגלית היקרים לליבכם. זאת בזכות העיצוב המדגיש את ארץ ישראל ומעלותיה. מארז "יופי של שנה מתוקה" משלב בתוכו שמן זית, ממרח תמרים, טחינה בטעם שוקולד ודבש. המחיר 150 שקלים, להשיג באתר.

צילום גאיה פלד

ערכה זו מיועדת למי שאוהב את יפן בכלל, ותה מאצ'ה יפני בפרט. היא משלבת את הכלים המסורתיים להכנת המשקה, כולל מקציף תה, קערה לערבוב ולשתייה, כפית מדידה וערבוב ואבקת תה מאצ'ה. המחיר 230 שקלים. להשיג באתר.

אתר BUYME מציע מתנות שונות לחג, כולל את המארזים הקולינריים של חברת "המזווה". אלה משלבים מוצרים שונים, מדבש ישראלי ועד מייפל קנדי. המחיר מ-210 שקלים, להשיג באתר.

צילום איתי אבירן

מארז "עוגת דבש מהאגדות" הוא תולדה של שיתוף פעולה בין שף בוקס לבין קבוצת שכולו טוב, המסייעת לשילוב תעסוקתי וחברתי של אנשים עם מוגבלויות, חברת קוואקר וחברת יד מרדכי.  מדובר בערכה עם כל חומרי הגלם והתוספות להכנת עוגת דבש, כולל בקבוק דבש לחיץ. המחיר 70 שקלים, להשיג באתר.

סלבריישן הוא שמו של מארז זה, העשוי מבקבוק פלסטיק דמוי בקבוק יין, ובתוכו גרסאות מיני של חטיפי שוקולד ידועים – Snickers, Bounty, Twix, Milky way, Mars, Maltesers ו-Galaxy. המחיר 40 שקלים לפני מבצעים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

מארזי אלכוהול

צילום איל קרן

המארז של יקב היוצר משלב שני יינות מסדרת LYRICA, מורבדר וארגמן מבציר 2016, עם מטחנות לפלפל ומלח של ארקוסטיל. המחיר 269 שקלים. להשיג בחנויות יין נבחרות ובאתר.

צילום איל קרן

יקב טפרברג מציע לחג את מארז Inspire, המשלב בקבוק בלנד לבן של רוסאן, פרנץ' קולומבר וויונייה, בקבוק בלנד אדום של קברנה, סוביניון ומרלו, ורמקול Bluetooth. המחיר 160 שקלים. להשיג בחנויות יין ובחנויות מתמחות.

רשת בנא משקאות מציעה בבלעדיות מארז של יקב בנימינה. המארז משלב שני יינות צעירים: יין גפן – בלנד לבן 2020, ויין בנימינה – בלנד אדום 2020. המארז כולל גם שתי כוסות יין. המחיר 120 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום איל קרן

המארז הים-תיכוני של יקב כרמל, MEDITERRANEAN, הוא שילוב של יין אדום יבש VATS4 מבציר ,2019 ויין לבן חצי יבש VATS2 מבציר 2019 עם זוג צלוחיות, זיתי קלמטה בפח של זיתא, ושמן זית של זיתא. המחיר 170 שקלים, להשיג בחנויות יין.

צילום טל סיון ציפורין

בין המארזים של יקב רמת הגולן מוצע מארז זה. הוא משלב יין ירדן סוביניון בלאן 2019, דבש של משק אלין, שתי כוסות יין, ופרלינים שונים של מיי גודיס – פרלין שוקולד חלב עם קרם אגוזים ושברי פקאן סיני, פרלין שוקולד עם קרם וניל ושבבי קוקוס, ומיקס קוביות קוקוס בעיטוף שוקולד חלב ושוקולד לבן. המחיר 120 שקלים. להשיג באתר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר