"מבושלת" תספק ארוחות כשרות למצעד החיים וטיולי המורשת בפולין

"מבושלת" הקימה בוורשה מרכז לוגיסטי בהשקעה של כמיליון ש"ח ומעסיקה בו כ-20 עובדים. בימים אלה משלוח של כ-25 אלף ארוחות כשרות לפולין. סה"כ היקף ייצוא הארוחות הכשרות לפולין ב-2007 מוערך בכ-5 מיליון ש"ח

לקראת תחילת סיורי המורשת בפולין ו"מצעד החיים", נערכה חברת "מבושלת" ממבוא חורון לספק למעלה מ-120 אלף ארוחות כשרות מוכנות למסיירים בטיולי המורשת בפולין.

"מבושלת" הקימה בוורשה מרכז לוגיסטי בהשקעה של כמיליון ש"ח ומעסיקה בו כ-20 עובדים. בימים אלה משלוח של כ-25 אלף ארוחות כשרות לפולין. סה"כ היקף ייצוא הארוחות הכשרות לפולין ב-2007 מוערך בכ-5 מיליון ש"ח.

איתן רוזנבלט, מנכ"ל "מבושלת", מציין שהחברה מייצאת לפולין ארוחות במגוון של 20 מתכונים שונים, כולל ארוחות בוקר, ארוחות צהריים, ארוחות ערב, ארוחות מיוחדות לשבת, תפריטים צמחוניים.

לדבריו, "מבושלת" הינה החברה הישראלית היחידה המייצאת ארוחות מוכנות עם רשיונות ייצוא של השירותים הוטרינריים באירופה ובארה"ב ובעלת תו תקן HACCP המחמיר ביותר.

רוזנבלט מוסיף שהארוחות מוכנות לחימום בתנורים לא כשרים ("כלי בתוך כלי"), על מנת להבטיח את שמירת הכשרות לאורך כל הדרך. כל מנות האוכל עוברות טיפול תרמי לאחר הבישול להבטחת הניקיון והטריות.

הכשרות הינה בפיקוחו הקפדני של הרב יונה דברת, ובנוסף יש קווי ייצור מיוחדים בפיקוח בד"צ מהדרין של הרב אליעזר רובין.

בעקבות הצלחת המרכז הלוגיסטי של "מבושלת" בפולין, תקים החברה עד סוף 2007 עוד שני מרכזים לוגיסטיים באירופה להפצת ארוחות כשרות מוכנות בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר