מבחן הטעם הבינלאומי 2019 של פפסי חוזר לישראל

מותג הקולה Pepsi (פפסי) – בישראל מבית טמפו, הוציא לדרך, מהלך שיווקי מיוחד של ה- Pepsi Taste Challenge הבינלאומי, מבחן טעם בין פפסי לקוקה קולה. מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארה"ב, כשהמטרה הייתה להראות שאנשים בוחרים את משקה הקולה שלהם לא לפי הטעם, אלא לפי ההרגל. לפי טמפו, פפסי זכה שם להעדפה ברורה.

כחלק ממהלך בינלאומי נרחב של Pepsi Taste Challenge , גם בישראל רצו אנשי המותג להראות, שכאשר מקיימים מבחן טעם ללא ידיעה על המותג, יש שוני בבחירות ובהעדפות שהושרשו לאורך השנים. במבחן השנה בחרו לאתגר מול מותג Pepsi max הדיאטטי, את משקה קוקה קולה הקלאסי האדום הנמכר ביותר. זאת מתוך ידיעה שפפסי מקס, שהינו משקה דיאטטי ללא סוכר, טעים בדיוק ואף יותר מהמתחרה הסוכרי שלו. אתגר Pepsi Taste Challenge מתקיים ברחבי הארץ מצפון עד דרום, ופונה לכל הקהלים ומזמין את כולם להשתתף בו ולבדוק מה באמת הטעם שלהם במבחן טעימה עיוורת.

ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו, אומרת: "לאחר שבשנה שעברה הוכחנו במסגרת מבחן הטעם במבחני טעימה עיוורים, שפפסי מקס טעים יותר מהמתחרה ללא הסוכר, אנחנו עולים מדרגה ומאתגרים את הקולה עם סוכר הנמכרת ביותר. אנו מאמינים שבעקבות המהלך יפנימו צרכנים שאין טעם לשתות משקה מלא בסוכר, כשיש אלטרנטיבה טעימה יותר ללא סוכר בכלל".

טמפו אומרת כי בסיום מבחני הטעימה בשטח היא  תצא  בקמפיין להכרזה על התוצאות להכרעה מהו באמת  טעם הקולה המועדף על הישראלים (מעניין אם תעשה זאת במידה והתוצאות יהיו לטובת קוקה קולה). פרטים נוספים על הפעילות והאירועים בהם ניתן לעשות את מבחן הטעם ניתן למצוא באתר הבית.

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר