מבצע סבתא במסעדת Joy

במשך ארבעה שבועות, החל מאמצע נובמבר ועד לאמצע דצמבר' יפקדו את המסעדה ארבע סבתות פעלתניות במיוחד, שיציגו לסועדים את סודות המטבחים האותנטיים ממרוקו, עיראק, טריפולי ואת אמנות המטבח האורפאלי שהשתרש בירושלים

מסעדת Joy בירושלים יוצאת במבצע סבתא, ומזמינה את האמא של אמא של האמא לבוא לעשות קצת סדר בין הסירים ומחבתות ולהראות לסועדים מה אפשר לעשות עם המטעמים המסורתיים כהלכתם.

במשך ארבעה שבועות, החל מאמצע נובמבר ועד לאמצע דצמבר' יפקדו את המסעדה ארבע סבתות פעלתניות במיוחד, שיציגו לסועדים את סודות המטבחים האותנטיים ממרוקו, עיראק, טריפולי ואת אמנות המטבח האורפאלי שהשתרש בירושלים.

במסגרת מבצע סבתא של Joy תוכלו לפגוש את רותי דותן בת ה- 50 (האמא של Joy), שמבשלת לארבע ילדים ושלושה נכדים כבר עשרות שנים. לרגל מבצע סבתא תכין רותי לסועדים לחם פרנה ותבשיל לשון מרוקאי עם תוספת ארטישוק ממולא בבשר טחון בעלי סלרי ומנגולד, עוף בחומוס עם עלי מנגולד וגם טג'ין הרי אטלס וטג'ין טאנזיה מפירות יבשים בצליים, סילן, תמרים, דבש ושקדים מבית אמא של סבתא.

לאחריה תכנס למטבח סבתא אסתר (בת 57) שמבשלת רק לשני נכדים אבל יודעת איך לממש את המטבח העיראקי בשלמות. במבצע אסתר תוכלו ליהנות מטבית חמין בנוסח ערקי עם חלקי פנים, מרק סלק וכדורי בשר בברבר, במיה ברוטב עגבניות ובשר ראש, ועמבה עם קציצות אורז ועשבי תיבול.

הבאה בתור במטבח היא סבתא חנה (בת 55) שעושה כבוד לשמונה נכדים ומכניסה ל- Joy את המטבח האורפאלי. בין הסירים והמחבתות של חנה תמצאו תבשילים נפלאים של מחשיא חמוד ירקות ממולאים ברוטב, לחם בעגין עם בשר ועגבניות, קציצות קרישה, נתחי בשר ופרגית "מאלובה".

לסיום מבצע סבתא נכיר את המיומנות סבתא רחל (53) לה 4 נכדים, המציגה את הטעמים והמתכונים הסודיים של המטבח הטריפוליטאי, עם חריימה טריפוליטאית פיקנטית, מפרום תפוח ממולא בבשר ורוטב מיוחד, טבחה (תבשיל) בשר עם מנגולה ושעועית לבנה. וגם: קוסקוס טריפוליטאי אורגינל.


Joy, רח' עמק רפאים 24, ירושלים טל. 1-599-530033.
א'-ה' 12:00- אחרון הסועדים
ו' 12:00 – שעה לפני כניסת השבת,
מוצ"ש – מצאת השבת ועד אחרון הסועדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר