fbpx

מבשלות בירה ישראל בקמפיין למותג טובורג בהשקעה של 3 מיליון ₪

הקמפיין, שמציג את בירה טובורג ואת מסיבת הסראונד המרהיבה בעולם, הופק בשיתוף עם טובורג העולמית
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

מבשלות בירה ישראל בקמפיין פרסום למותג הבירה טובורג, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של 3 מיליון ₪.
הקמפיין הופק במשותף עם טובורג העולמית, והינו קמפיין בינלאומי שיעלה ברחבי העולם ואירופה וממשיך את הקו הפרסומי של Tuborg Open up.

סרטון הטלוויזיה צולם בהונגריה, וממשיך את בניית המותג כסמל למעבר משגרת היומיום לחלק המהנה של החיים, עם מסיבות, מוסיקה וכייף. אלא שהפעם החגיגה יוצאת מהבית לרחוב, ונוצרת מסיבה מיוחדת במינה, אשר בה מופעלת המוסיקה מכל הבתים סימולטנית, וכך נולדת מסיבת סראונד מרהיבה .

זהו הקמפיין השלישי ברציפות תחת הפלטפורמה של Make room for Fun אשר פותח על ידי טובורג ישראל ושלמור אבנון עמיחי, ואומץ על ידי טובורג העולמית ומדינות רבות באירופה.

אמיר יפרח, סמנכ"ל השיווק של מבשלות בירה ישראל, אומר: "לפני כשלוש שנים השכלנו להפנות את טובורג לקהל הצעיר תחת הקונספט Make room for Fun, ומאז הפך המותג להיות הצומח ביותר בקטגוריית הבירה. מתוך הבנה שמותג זה פונה לצעירים, אנו משיקים זו השנה השנייה ברציפות את המוצר העונתי לקיץ – טובורג לימון, אשר זכה להצלחה בשנה שעברה והשנה נמצא בצמיחה נוספת".

מותג טובורג כולל שלושה מוצרים:
Tuborg Green – בירת לאגר בהירה,בעלת 4.6% אלכוהול.
Tuborg Green – בירת לאגר כהה, בעלת 5.2% אלכוהול.
טובורג T בתוספת תמציות לימון, מכילה 3.8% אלכוהול בנפח

קרדיטים:
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: צור גולן
ראש צוות קריאייטיב: עמית גל
צוות קריאטיב: יניב אביטל, גלית עטיה
סופרוויזר: אדם אבנון
תקציבאית בכירה: ליהי נצר
תקציבאית: ניבה זיו
הפקה: מירב צור
מנהל מחלקת הפלנינג: נועם מנלה
פלנר: נימרוד דור
חברת מדיה: מדיה 1
במאי: אוהב פלאנץ
חברת הפקה: פראדיסו
פוסט: פרימוס

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה