מבשלות בירה ישראל מעלה את מותג מאלטי בחומוסיות, פלאפליות ומסעדות עממיות ברחבי הארץ

החלטה על מיתוג החומוסיות, הפלאפליות והמסעדות העממיות תחת המותג מאלטי התקבלה בעקבות מחקר שערכה החברה, ממנו עלה כי הבירה השחורה נבחרה כמלווה האידיאלית לאוכל ישראלי עממי

מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מותג הבירה השחורה מאלטי, זיהתה פלטפורמה שיווקית חדשה וייחודית למותג מאלטי, בו היא משקיעה כ 250,000 ₪.

במסגרת המהלך מיתגה מבשלות בירה ישראל עם המותג מאלטי כ-100 חומוסיות, פלאפליות ומסעדות עממיות נבחרות ברחבי הארץ בציורי קיר ובאביזרי נראות ייחודיים, כחלק ממהלך כולל של המותג תחת הסיסמה: "מי אמר מאלטי ולא קיבל".

החלטה על מיתוג החומוסיות, הפלאפליות והמסעדות העממיות תחת המותג מאלטי התקבלה בעקבות מחקר שערכה החברה, ממנו עלה כי הבירה השחורה נבחרה כמלווה האידיאלית לאוכל ישראלי עממי.

אורית מועלם, מנהלת מותג מאלטי, אומרת: "מדובר בפלטפורמה שיווקית פרסומית חדשה, שפותחה לאחר שמבשלות בירה לישראל זיהתה את המסעדות העממיות כשוק אסטרטגי חשוב למשקה מאלטי. במסגרת המהלך מיתגנו את נקודות המכירה באמצעי נראות ושיווק ייחודים וחדשנים כדוגמת: ציורי קיר, מעמד לפיתות, מתקני מלח-פלפל, כוסות זכוכית, פלייסמנטים וכו'".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר