מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין חדש למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה

הקמפיין בטלוויזיה, בעיתונות, בקולנוע ובשלטי חוצות בעלות כוללת של כ- 3.5 מיליון ₪, תחת הסיסמא Perfection has its Price

מבשלות בירה ישראל עלתה בקמפיין פרסום חדש למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ- 3.5 מיליון ₪.

הקמפיין עלה בטלוויזיה, קולנוע, עיתונות ושלטי חוצות, תחת הסיסמא: Perfection has its Price.

לבירת הפרימיום סטלה ארטואה כללים ברורים למזיגה והגשה נכונה. הסרטון, באורך של 60 שניות, צולם בחו"ל ומתאר את ניסיונותיו של ברמן ברכבת למזוג, בצורה מושלמת, את הבירה סטלה ארטואה עבור הלקוח.
סרטון זה הינו הסרטון הייחודי של המותג שעלה בברייק הזהב בגמר כוכב נולד 2005.

הסרטים של סטלה ארטואה בעולם ידועים כארוכים במיוחד, ומשדרים איכות מקורית ויוצאת דופן. הקמפיין החדש מחדד את ערכי מותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמא "לשלמות יש מחיר".

אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "סטלה ארטואה הינה מותג בירה מהמובילים בעולם: הצלחתו הגדולה מתרכזת בעיקר באירופה ושיאה באנגליה שם הוא מספר אחת במכירות.
מטרת מבשלות בירה ישראל, למצב את סטלה ארטואה כבירת הלאגר היוקרתית ביותר בישראל, ולהגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים.
המותג סטלה ארטואה מייצר סרטים המתארים בצורה הטובה ביותר את מהות 'לשלמות יש מחיר', והדבר בא לידי ביטוי גם באורך הסרט. הקמפיין החדש מתאים למהלך השיווקי של סטלה ארטואה בחו"ל, וממצבה כבירה יוקרתית ואיכותית".

קרדיטים – משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R
· מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
· מנהל קריאייטיב: צור גולן
· צוות קריאייטיב: עמית גל, יניב אביטל, אורן ורמוס, גלית עטיה.
· פלנינג: יהורם דוידי טלי קשטן
· סופרוויזר: אדם אבנון
· תקציבאי: נמרוד אקרמן




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר