"מגד גזר" בימי פסטיבל אוכל ביואב יהודה: לחמים וארוחות היישר מתנור בנוי על סלע טבעי

הארוחה במגד גזר כוללת: פרוסות לחם במבחר טעמים, שמן זית וזיתים של בית הבד, מטבל זיתים, עגבניות, פסטו. שני סוגי מרקים, שני סוגי סלטים ירוקים, טחינה בכתושה באבני רחיים

מגד גזר הוא בית בד "בוטיק" הנמצא למרגלות תל גזר ההיסטורית – תל החולש על כל מישור החוף והנוף הנגלה לעיני המבקר במקום, כולל תצפית מאשקלון בדרום ועד הרצליה בצפון.
בית הבד מייצר שמן כתית מעולה המוכר על ידי מועצת הזית, משני סוגים סורי ונבאלי מוחסן.

צמוד לבית הבד יש מרכז מבקרים בסככה המוקפת עצי זית, בה הוקם על סלע טבעי תנור המוסק מעצי זית וגפת (הפסולת של הזיתים לאחר עצירת השמן), ומיועד בעיקר לאפיית לחמים תוך שחזור אפיית הלחם כבימים עברו.

בפסטיבל האוכל הכפרי מופקד על התנור ואפיית הלחמים יפתח, האופה שנים רבות בהשראה אירופאית קלאסית, ומציע לחמים מחיטה מלאה בכמה טעמים: לחם שומשום,פרג, חמניות, ולחם חרובים מתוק.
כמו כן יאפה יפתח עוגות מחיטה מלאה ללא שמרים במבחר טעמים.

הארוחה במגד גזר כוללת: פרוסות לחם במבחר טעמים, שמן זית וזיתים של בית הבד, מטבל זיתים, עגבניות, פסטו. שני סוגי מרקים, שני סוגי סלטים ירוקים, טחינה בכתושה באבני רחיים.
אפשר לאכול רק מרק עם לחם או סנדוויצים במבחר טעמים.

מחיר ארוחה מלאה: 35 ₪.
מחיר מרק וכמה פרוסות לחם: 18 ₪.
סנדוויץ' לסוגיו: 18 ₪.


בנוסף ימכרו במקום שמן זית של בית הבד, זיתים בכבישה עצמית, לחמים, עוגות, טחינה מקומית על אבני רחיים, יין מיקבים מקומיים, מוצרי קוסמטיקה על בסיס שמן זית, ועבודות זכוכית: צמידים ושרשראות של אומנית הזכוכית לימור בר עוז.

ימי שישי 10:00-16:00
טלפונים: 08-9803399, 052-2771212

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר