מגה מאחדת את כל תתי הרשתות תחת קמפיין תדמיתי אחד

את הקמפיין החדש יובילו ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש, והוא ישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9 בעיתונות הארצית, רדיו ואינטרנט

רשתות מגה פותחות שנה בשורת מבצעים במגוון החנויות שלה, ויוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי תחת הקונספט "כולם בוחרים ברשתות מגה", המאגד בתוכו את כל תתי-רשתות מגה כולל מגה באינטרנט. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ – SMG.

שי אלמוג, יו"ר אגף השיווק ברבוע הכחול, מציין: "זו הפעם הראשונה שבה אנו יוצאים בקמפיין המאחד את כל תתי הרשתות: מגה ומגה בעיר, מגה בול ומגה באינטרנט".

את הקמפיין החדש יובילו ריימונד אבקסיס, חגית דסברג ודנה אבריש, והוא ישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9 בעיתונות הארצית, רדיו ואינטרנט.

הקמפיין מציג כיצד רשתות מגה מספקות מענה למגוון הצרכים של המשפחה בישראל. כל אחת שלושת הנשים מייצגת צורך אחר של המשפחה: קניה גדולה לכל המשפחה במגה בול  עם מגוון רחב של מוצרים במחירים זולים ביותר במערך מגה; קניות של מוצרים טריים ובשר איכותי ליד הבית במגה בעיר; וקניות של מוצרים המגיעים ישירות עד בית הלקוח וחוסכים זמן יקר במגה באינטרנט. המשותף לכל הנשים שבקמפיין הוא שכולן בוחרות ברשתות מגה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר