"מגוסתה" – MeGusta: מסעדה בשרית כשרה למהדרין בהרצליה פיתוח

מסעדת "מגוסתה", מסעדה בשרית כשרה גלאט למהדרין, משיקה בימים אלה תפריט חדש, פיוז'ן לטיני עדכני. במסעדת "מגוסתה" , מציעים תפריט שהדגש בו הוא על אוכל בריא, טרי ודל שומן, כיאה למטבח הישראלי הכשר, החדשני והמודרני

מסעדת "מגוסתה", מסעדה בשרית כשרה גלאט למהדרין, משיקה בימים אלה תפריט חדש, פיוז'ן לטיני עדכני. במסעדת "מגוסתה" , מציעים תפריט שהדגש בו הוא על אוכל בריא, טרי ודל שומן, כיאה למטבח הישראלי הכשר, החדשני והמודרני.

שפית המסעדה, רבקה רוזנבלט, בשיתוף פעולה קולינרי עם השפית מיקה שרון, שקדה על הכנתו של תפריט המכיל מנות מגוונות ומיוחדות המבוססות על מוצרי גלם איכותיים בהכשר בד"ץ. את מקום תחליפי מוצרי החלב, תופסים מוצרים כשרים מיסודם, מוצרים שמדברים בשפה אחרת, ויוצרים מטעמים לא שגורים ונטולי פשרות.

בין המנות החדשות: טונה צרובה בתערובת תבלינים על סלט ירוק וטפנד זיתים (49 שקל), המבורגר טלה ו"מיגוסתה פויו", עוף ללא עצמות במרינדת תבלינים מקסיקנית ולימון כבוש. בשעות הצהריים מגישים במקום ארוחות עסקיות.

"מגוסתה" – אשר משמעותה בספרדית "מוצא חן", היא לשעבר מסעדת "סטייק דוט.קום", בבעלותם של רבקה רוזנבלט ואייל אוחנה, שהם גם בעלי מסעדת "צימעס".

מתוך התפריט
ארוחת צהריים עיסקית – בין 39-69 שקל, מנה ראשונה, מנה עיקרית ותוספת אחת לבחירה, שתיה קלה לחם הבית ומתבלים.

שעות פעילות:
א'-ה' 12:00-23:00
בימי שישי ומוצאי שבת לפי הזמנה מראש.
עסקיות:א-ה 12:00-17:00
משכית 27, הרצליה פיתוח, 9589059-09

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר