מגזין האופניים MBA ואלודה הכריזו על Photo Bike – תחרות צילומי סטילס לרוכבי אופניים

מגזין האופניים MBA – Mountain Bike Action מקבוצת SBC וחברת אלודה, נציגת אולימפוס בישראל, הכריזו על "Photo Bike" – תחרות צילומי סטילס לרוכבי אופניים.
התחרות תתקיים עד לחודש דצמבר, כאשר בסיומה יוכרזו הזוכים ויזכו בפרסים. הזוכה במקום הראשון יקבל כרטיס טיסה הלוך ושוב לחו"ל אל יעד אטרקטיבי לרכיבת אופניים (איטליה, צרפת וכד'). שאר הזוכים ייהנו מפרסים נוספים כגון מלמות דיגיטליות מתנת אלודה ועוד.

בתחרות יהיו שלוש קטגוריות: תמונות נוף – של רוכבי אופניים על רקע נופים מרהיבים, תמונות אקסטרים – לנועזים שלא מפחדים ומחפשים את הקפיצות והביצועים המסוכנים ותמונות פספוסים – צילומים אשר הצליחו לתפוס את הרוכבים ברגעים מביכים ומצחיקים.

"הרעיון לקיום תחרות צילומי הסטילס נולד מתוך היכרות ארוכה עם עולמם של רוכבי האופניים. בתחום רכיבת אופני השטח קיימים מספר סגנונות: Cross Country, Down Hill, Free Ride ועוד, כאשר המכנה המשותף: כולם משוגעים על אופניים וכולם אוהבים להצטלם", אומרת ירדן פרי ממגזין MBA. "בהתאם לכך החלטנו כי אלודה מתאימה לתת חסות ראשית לתחרות, כך שהזוכים יוכלו ליהנות ממצלמות דיגיטליות איכותיות ולצלם עצמם בעת הרכיבה".

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר: "החלטנו להעניק כפרסים לזוכים מצלמות המתאימות לסגנונם ובחרנו במצלמות Olympus mju 720 / 725. מדובר במצלמות עמידות במיוחד בפני זעזועים – החל מפגעי היומיום הקטנים ועד נפילה מגובה של עד 1.5 מטר, וכן אפשרות צילום מתחת לפני המים. למצלמות יכולות צילום מרשימות הודות לרזולוציה של 7.1 מגה פיקסל וזום אופטי של 3x".

"בשל עמידותן, מצלמות אלו מתאימות אפילו לנועזים שבין הרוכבים", מוסיף דוד אלון. "למצלמות עיצוב מרהיב במספר צבעים שונים, כך שהן גם מעניקות סטייל למשתמש, בנוסף לאיכות התמונות המובטחות הודות לטכנולוגיה המתקדמת".

לטובת התחרות יוקם אתר אינטרנט מיוחד אליו ישלחו התמונות. באתר זה תינתן האפשרות למשתתפים ולחבריהם בקהילה לדרג את התמונות שמוצאות חן בעיניהם. דירוג הזוכים יקבע בעיקר על-ידי הקהל הרחב שיצביע באינטרנט (70% ממשקל הדירוג הכללי). 30% הנותרים יקבעו על-ידי צוות שופטים ניטרלי שימנה עורך המגזין. כתובת האתר: www.sbc.co.il/mba/mba.asp.


חברת אלודה, אשר הוקמה בשנת 1989, ובראשה דוד אלון, הנה הנציגה הבלעדית בישראל של אולימפוס – מצלמות דיגיטליות ורשמקולים, מוסטק – סורקים, מצלמות דיגיטליות, מוצרי מערכת קולנוע ביתית ומערכות אל פסק, פינאקל – כרטיסי PC לעריכת טלוויזיה ווידאו קסיו – מצלמות דיגיטליות טרקסטור ו- 4play – מוצרי MP3 /MP4.
מאז הקמתה שמרה החברה על קצב גידול של 30%-35% לשנה. מחזור המכירות השנתי לשנת 2006 צפוי להגיע ל-15 מיליון דולר.
צוות התמיכה של אלודה הוסמך לתקן ISO 9002 עבור הישגי איכות. בין 3,000 לקוחותיה של אלודה: צה"ל, אוניברסיטאות וגופים ממשלתיים, משווקי מחשבים, חנויות צילום, וחנויות רשת גדולות בישראל כמו גם אתרי מסחר באינטרנט.
אלודה מעסיקה 30 עובדים וממוקמת בתל-אביב. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.aloda.co.il






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה