מדריך המסעדות החדש "מסעדות 2006 – מומלצי מפה"

אתר מפה יוצא בפרויקט ייחודי: סדרת מדריכים הרואה אור בפורמט מגזיני ותתעדכן פעם בשנה (בעריכת רונית ורד, עורכת ראשית של אתר מפה, www.mapa.co.il). הראשון בסדרה הוא מסעדות 2006 – מומלצי מפה.

מדריך המסעדות החדש "מסעדות 2006 – מומלצי מפה"
עורכת: רונית ורד
הוצאת מפה
מחיר: 59 ש"ח, כולל חודשיים מנוי לאתר מפה www.mapa.co.il



אתר מפה יוצא בפרויקט ייחודי: סדרת מדריכים הרואה אור בפורמט מגזיני ותתעדכן פעם בשנה (בעריכת רונית ורד, עורכת ראשית של אתר מפה, www.mapa.co.il). הראשון בסדרה הוא מסעדות 2006 – מומלצי מפה. המדריך מציג את 400 המסעדות הטובות בארץ – מדוכני פלאפל ועד מסעדות יוקרה – כפי שנבחרו על ידי עשרות אלפי סועדים ברחבי הארץ וצוות מומחים מקצועי של אתר מפה. להשלמת החוויה הקולינרית, הספר מציג גם את מיטב המחלבות, היקבים, המאפיות, יצרני שמן הזית וחנויות האוכל בישראל.

הפורמט המגזיני של המדריך, המלווה עשרות תמונות צבע מרהיבות ומגרות של מיטב המסעדות בארץ, ידידותי במיוחד לקוראים ומאפשר לקחת את הספר לכל מקום. גם המחיר הזול יאפשר לקוראים להתעדכן מדי שנה במהדורות החדשות.

במדריך נבחרה מסעדת וינס ותמר (רחוב הצפירה 10, תל אביב, 03-6390407) כמסעדת השנה, "בזכות המקורית, בזכות הפשטות המורכבת, בזכות הרומנטיקה, בזכות האוכל המדהים, ובזכות אותו קסם שאי אפשר לפרק לגורמים" (מתוך המדריך). המסעדות החדשות צחקו (שוק מחנה יהודה, ברחבת החמארות, ירושלים, 02-6234916) ופנאגה (רחוב אריה שנקר 16, הרצליה, 09-9562090) נבחרו כתגלית השנה.

לראשונה בישראל מוגש לקורא מדריך של המלצות למסעדות הכולל – בנוסף להמלצות של צוות מבקרי אוכל מומחים ומנוסים – גם חוות דעת של קהילה צרכנית. דעת הקהל בספר זה מתמצתת את תגובותיהם של כ-40,000 מנויי אתר מפה, ואלפי קוראי הספרים של ההוצאה, ששלחו הודעות דואר אלקטרוני או גלויות עם חוות דעת למערכת.

כל מסעדה בספר מקבלת ציון משוקלל המשלב את דעת הצוות עם דעת הקוראים והגולשים. בציון המשוקלל נלקחים בחשבון פרמטרים כמו איכות האוכל, רמת השירות, תמורה למחיר, פופולריות, אווירה ויציבות לאורך זמן – כפי שהעריכו אותם עשרות אלפי הסועדים וצוות מומחי מפה. בסיום כל חוות דעת ופרטים טכניים על כל מסעדה מובאות ציטטות של קוראים על המסעדה.

צוות המומחים המקצועי של מפה בודק באופן אנונימי לאורך כל השנה, מזה למעלה משמונה שנים, אלפי בתי עסק ברחבי הארץ, ומגיש לגולשים את חוות דעתו המקצועית והבלתי משוחדת על רמתם. הצוות מבקר במסעדות כאחד האדם, משלם תשלום מלא עבור הארוחות ואינו נענה להזמנות יחסי ציבור או ארוחות חינם.
הפעם, במסורת מדריכי 'זאגאט' הידועים, נוספה לדעת צוות המומחים את דעת הקהל על כל מסעדה, והציון שניתן לה הוא ציון משוקלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר