מדריך מפה באינטרנט: 38 חוות חקלאיות מדורגות לפי המלצות ודירוגי גולשים

התיירות החקלאית בארץ מתרחבת ומציעה שלל אפשרויות לבילוי משפחתי קרוב לטבע ולאדמה. ימי החורף הם זמן מצוין לקטוף ביחד תותים וקלמנטינות, או לצאת משדה כלניות עם זר צבעוני ביד. תוכלו גם להצטרף לסיורים מודרכים ברפת, בכוורת או בגפן וללמוד על הדרך שבסיומה מגיעה תנובת הארץ לשולחננו

התיירות החקלאית בארץ מתרחבת ומציעה שלל אפשרויות לבילוי משפחתי קרוב לטבע ולאדמה. ימי החורף הם זמן מצוין לקטוף ביחד תותים וקלמנטינות, או לצאת משדה כלניות עם זר צבעוני ביד. תוכלו גם להצטרף לסיורים מודרכים ברפת, בכוורת או בגפן וללמוד על הדרך שבסיומה מגיעה תנובת הארץ לשולחננו.

באתר הבילוי והפנאי מפה www.mapa.co.il תמצאו המלצות לפעילויות שונות בעשרות אטרקציות חקלאיות בארץ. כל אטרקציה מלווה בפרטים כלליים על אופי הפעילות במקום, בחוות דעת מטעם מערכת מפה ובדירוגי הגולשים שביקרו בה. אטרקציות חקלאיות שהציון שניתן להם הוא 8 ומעלה, זוכות לתואר "מומלץ מפה" ונכללות במדריך האתרים המומלצים השנתי של מפה.

אחרי איתור האטרקציה החקלאית שברצונכם לבקר בה, תוכלו לקבל מידע משלים נוסף על מסעדות, טיולים וצימרים מומלצים בסביבתה, ולתכנן על מפה את מסלול הנסיעה מהבית. חלק מהפעילויות מתקיימות רק בעונות החקלאיות הרלוונטיות, ולכן כדאי לבדוק זאת מראש עם בעלי החוות ולהימנע מאכזבה.

לרשימת האטרקציות החקלאיות: www.mapa.co.il/haklait

את הדירוג הגבוה ביותר (ציון 9.0) השיגו שתי אטרקציות חקלאיות: המוזיאון הפעיל עין יעל מירושלים, המציע שפע סדנאות וסיורים מיוחדים המשמרים מלאכות מעת העתיקה בארץ ישראל; ו"שביל פרות החלב" בבית לחם הגלילית, בו ניתן להצטרף לסיור מודרך ברפת, ללטף עגלים צעירים ולהשקות אותם עם בקבוק חלב.

אחריהן ברשימה מופיעים "שביל הסלט" בתלמי יוסף בחבל הבשור (ציון 8.9), "קטיף פירות יער במטעי שעל" ברמת הגולן (ציון 8.7), "חוויה חקלאית" במזכרת בתיה (ציון 8.5), ו"ביו-תור" סיורים בחווה אורגנית בקיבוץ שדה אליהו. כולן זכו באות "מומלץ מפה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר