מדרפט: מחלקה חדשה המתמחה בטיולי ספארי וג'יפים לאפריקה

הטיולים הראשונים ייצאו במרץ 2008 ויהיו בני שמונה עד ארבע עשרה ימים מלאי אתגר, המשתלבים בחוויה עם נוף עוצר נשימה. המטיילים ייהנו מטיולי ג'יפים לצד המדבר והסוואנות, מסע ברכבי ספארי אל תוך שמורות טבע ותצפיות על בעלי חיים ביום ובלילה, מפגש עם בני שבטים מקומיים ועוד

חברת "מדרפט" מקימה את מחלקת אפריקה שלה, המתמחה בטיולי ספארי וג'יפים לקניה, טנזניה ונמיביה.
הטיולים הראשונים ייצאו במרץ 2008 ויהיו בני שמונה עד ארבע עשרה ימים מלאי אתגר, המשתלבים בחוויה עם נוף עוצר נשימה. המטיילים ייהנו מטיולי ג'יפים לצד המדבר והסוואנות, מסע ברכבי ספארי אל תוך שמורות טבע ותצפיות על בעלי חיים ביום ובלילה, מפגש עם בני שבטים מקומיים ועוד.

את מחלקת אפריקה הקימה זהר נבון, אשר טיילה, חיה ועבדה בהדרכת טיולים באפריקה לתיירים במהלך 17 השנים האחרונות. נבון דוברת את השפה הסוואהילית, הדריכה טיולי ספארי ליליים בעזרת ציוד לראיית לילה, פרוייקט ייחודי של חברה ישראלית, ולמדה את אופיים ודרכי התנהגותם של בעלי החיים השוכנים באזור. למחלקת אפריקה מביאה נבון את התמחותה הייחודית בגוון האנושי והאישי של יעדי הטיול השונים.

"ייחודה של אפריקה הנו בשימור בעלי החיים המשלבים חוויה בלתי רגילה, במפגש כה קרוב עם בעלי חיים בלב הטבע. ייחודה של "מדרפט", החברה המנוסה המתמחה בטיולי חוויה ואתגר לחו"ל, מאפשר יצירת חווית טבע, אדם ונוף שאין שנייה לה", אומרת זהר.

היעדים הנוספים של חברת מדרפט הם מרוקו, הרי הטאורוס, קפדוקיה ורכס הקצ'קר שבטורקיה, וכן בולגריה, רומניה, יוון, גיאורגיה, ספרד, מונטנגרו, ולפלנד.


מדרפט
טל. 03-5780555
www.medraft.co.il


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר