מהגפן לבקבוק – סדנאות יין לצוות ארמונות הרודס באילת

רוני טימסיט, מנכ"ל "ארמונות הרודס": "יין טוב משדרג כל ארוחה והופך אותה לחוויה מהנה יותר. חשוב לנו שצוות מחלקת המזון והמשקאות שלנו יהיה מיומן ובעל ידע נרחב, ויעניק שירות מקצועי"

במסגרת שיתוף הפעולה בין ארמונות הרודס אילת (הרודס פאלאס – הרודס ויטאליס – הרודס פורום) ויקבי רמת הגולן שיינותיהם מוגשים לאורחים, עוברים עובדי המסעדות, חדרי האוכל, הברים, הטרקלינים ושירות החדרים, סדנאות מקיפות בנושא היין.

מטרת הסדנאות להביא את העובדים להתמקצעות מירבית בתחום זה, כדי שיידעו להתאים את היין הנכון לכל מאכל ולכל ארוחה, יגישו את היינות על פי כללי הטקס, יידעו להמליץ על יינות ולהציע אותם בהתאם לטעמו והעדפותיו של כל אורח, ויכירו את תהליכי ייצור היין משלב גידול הגפנים עד לפקיקת הבקבוק.

הסדנאות הן בנות שלושה ימים וכוללות הדרכה בסיסית ומתקדמת, לימודים תיאורטיים ומעשיים וטעימת מגוון יינות רחב.
את הסדנאות יזמה מנהלת המזון והמשקאות של "ארמונות הרודס", רחלי אפללו, ומעביר אותן צוות הדרכה בכיר מטעם יקבי רמת הגולן, הכולל את מנהל ההדרכה הארצי של היקב – עודד זיו, המדריך הבכיר – עידן זנו, ונציג היקב באילת – ערן לס.

בין השאר לומדים העובדים את תהליך הכנת היין, את ההבדלים בין יינות – לבנים ואדומים, יבשים וחצי יבשים, הכרת זני הענבים השונים ומקום גידולם, ההבדלים בין יינות בכל הנוגע לטעמם ומחיריהם, לימוד טקס היין – הצגת הבקבוק לאורח, הבנת האמור בתווית המהווה את תעודת הזהות של היין, פתיחת הבקבוק, טעימה ומזיגה, ועוד.

רוני טימסיט, מנכ"ל "ארמונות הרודס", אומר: "יין טוב משדרג כל ארוחה והופך אותה לחוויה מהנה יותר. בהיותנו מלונות יוקרה בהם פועלות מסעדות גורמה – הלורנס והתמרינד, ומכיוון שאנו מארחים מדי שנה בשנה מאות אירועים וכנסים בהם מוגש יין; חשוב לנו שצוות מחלקת המזון והמשקאות שלנו יהיה מיומן ובעל ידע נרחב ויעניק שירות מקצועי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר