מהדורה חדשה למדריך משלוחי המסעדות של אל הבית

מהדורה חדשה, מעודכנת ומושלמת של ספר האוכל מגיעה בימים אלו אל מפתן דלתם של כל בתי האב והמשרדים בתל-אביב: ספר האוכל – מדריך המשלוחים הגדול והשלם של תל אביב 2006

מהדורה חדשה, מעודכנת ומושלמת של ספר האוכל מגיעה בימים אלו אל מפתן דלתם של כל בתי האב והמשרדים בתל-אביב: ספר האוכל – מדריך המשלוחים הגדול והשלם של תל אביב 2006.

במדריך ניתן למצוא את תפריטיהן של רוב המסעדות המספקות שירות משלוחים לבית ולמשרד, עם דגש על מגוון מסעדות שונות: החל ממסעדות פועלים המציעות אוכל ביתי ועד מסעדות גורמה אנינות טעם.

ספר האוכל במהדורתו החדשה כולל גם מסעדות שמעולם לא עשו משלוחי מזון ובצעד יוצא דופן החלו לתת שרות זה במיוחד ללקוחות המדריך, דוגמת: סופלקיס- מסעדה יוונית, קיטון- מסעדה מזרח אירופאית ועוד.

המדריך מסווג לפי אינדקס סוגי אוכל: אוכל ביתי, איטלקי, אסייתי-הודי, מזרח אירופאי, מזרחי, יפני, סיני, דים סאם ותאילנדי , בולגרי, מיני ביסטרו, בשרים, טריפוליטאי, יווני, מנצ'יז, מקסיקני, מתוקים- גלידות וקינוחים , סלטים, סנדוויצ'ים , תימני וג'חנון וזאת לצד בר "אלכוהום" המתמחה במשקאות אלכוהוליים ומיני שייקים ומיצים טבעיים.

ספר האוכל מאפשר להזמין מנות מיוחדות הביתה ואופציות מגוונות למשרד כמו סנדוויץ פקטורי שהגיעו היישר מניו יורק המציג קונספט של מבחר כריכים, סלטים, מתוקים ומיצים טבעיים, דרך ריבר נודלס- בר המתמחה גם במבחר מאקי סושי מיוחדים, בראמן- מרק שהוא ארוחה ובקומבינציות סושי, מסעדת קולינה האיטלקית – עם פיצות בשריות כמו פיצה עוף על בסיס קרם פרש, רצועות עוף במרינדה , בצל וגבינת מוצרלה ומיני פסטות כמו פלרמו עם עגבניות טריות, בזיליקום , שום עם סלט עלי רוקט וגבינת פרמז'ן. מסעדת "זה סושי" עם חגיגת סושי בראש אחר כמו ה"פצצה המתקתקת" הכוללת ספייסי טונה, שרימפס טמפורה, אבוקדו , מלפפון בצל ירוק מנה חריפה ומדליקה! ו"חוויה פראית" מנה של שרימפס טמפורה ברוטב מעודן חריף, אבוקדו, סלמון ובצל ירוק עטוף באצה ורודה. 206 בשרים מציעה ארוחה עסקית הכוללת מנה עיקרית לבחירה כמו סטייק עוף וממולא עם שתי תוספות חמות לבחירה, תוספת אחת קרה וקינוח ופרידה הכט המתמחה במאכלי עדות כמו חריימה, מרדומה, כדורי בשר ואחרים.

בסוף המדריך ניתן ליהנות משוברי הנחה של מבחר מנות במסעדות השונות. המידע המופיע במדריך מתפרסם גם באתר האינטרנט של המו"ל "אל הבית" : WWW.ELB.CO.IL

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר