מהדורה מיוחדת של קברנה תרשיש בנימינה לחברת ההפקות ההוליוודית Nu Image

היין ליווה את חגיגות החברה בפסטיבל קאן ובאירועיה השונים בהוליווד וברחבי העולם

על היאכטה הגדולה ביותר באזור ארחו וחגגו המפיקים אבי לרנר ודני דימבורט, הבעלים של חברת ההפקה וההפצה העצמאית הגדולה בעולם – NU IMAGE אשר לאחרונה רכשו את אחת מחברות הידועות בהוליווד FIRST LOOK והנם הבעלים של יקבי בנימינה, את המסיבה השנתית במסגרת פסטיבל קאן.

היין שהוגש במסיבה זו הינו קברנה סובניון בציר 2004 מבית יקבי בנימינה, מהדורה מיוחדת, בתווית ייחודית הנושאת את שם החברת הפקות NU-IMAGE.

בין המוזמנים של המפיקים, שנצפו טועמים מהיין, הכוכבת ג'סיקה סימפסון שסיימה לאחרונה את צילומי הסרט – Blond Ambition, ורגע לפני תחילת צילומי הסרט Major Movie Star, שניהם בהפקתם של אבי לרנר ודני דימבורט, ז'אן קלוד ואן דאם, וגורג' קלוני – חובב יין ידוע, שהופתע לגלות שמדובר ביין מבית יוצר ישראלי, ולא יין של אחד השאטויים הגדולים בצרפת.

כמו כן נשלחו שני ארגזי יין "ניו אימאג 2004" במשלוח ישיר לשני כוכבי הקולנוע אל פאצ'ינו ורוברט דה נירו, אשר לאחרונה נמסר על השתתפותם בסרט בהפקתם של אבי לרנר ודני דימבורט, שעלותו נאמדת בכ – 70 מיליון דולר ושמו Righteous Kill.

Nu Image הינה חברת ההפקות העצמאית הגדולה בעולם. החברה מפיקה כ- 16 סרטים בשנה בתקציב ענק בסדר גודל של 20- 70 מיליון להפקה.
דני דימבורט ואבי לרנר, בעלי החברה חתומים על יותר מ- 200 סרטי קולנוע. בין הפקותיהם האחרונות: "16 רחובות" ו"הדליה השחורה". השניים עבדו עם הכוכבים הגדולים בעולם – קווין ספייסי, ז'אן קלוד ואן דאם, מייקל דאגלס, ברוס ויליס, מורגן פרימן, ניקולאס קייג' ועוד.

דני דימבורט ואבי לרנר רכשו את יקבי בנימינה ב- 1992, ובזכות השקעתם עבר היקב מהפכה איכותית בעשור האחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר