מהי הקפסולה שלכם? 5 המלצות לקפה המושלם

הקפסולות מציעות טעמי קפה חדשים שלא היו קיימים בעבר, והן מאפשרות לכל אחד מאתנו ליהנות מהפסקה מושלמת בכל רגע נתון
על טעם וריח אין מה להתווכח, אבל בכל הנוגע לקפה יש המלצות שתקפות לכולנו: החל מהטעם המריר, דרך השוקולד ועד הקפוצ'ינו – כך יכולה להיראות הפסקת הקפה הבאה שלכם

קפה הוא אחד המשקאות הנצרכים בעולם, ויש לו גם שורה ארוכה של סגולות רפואיות. כתוצאה מכך, מכונת קפה גם היא הפכה להיות מכשיר חשמלי בסיסי בכל בית או משרד, ויחד איתה מגיעות קפסולות חדשות. הקפסולות מציעות טעמי קפה חדשים שלא היו קיימים בעבר, והן מאפשרות לכל אחד מאתנו ליהנות מהפסקה מושלמת בכל רגע נתון. ברור שקשה להתווכח על טעם אישי, אבל יש לפחות 5 המלצות ששווה לקחת בחשבון כאשר מתכננים את הקפה הבא:

  1. קפה חזק ומריר

הטעם המריר מתאים לאוהבי הקפה החזק. זה קפה שיכול לעזור לנו להתעורר בבוקר, לרענן את השגרה באמצע יום עבודה, או לנוח בסיום מטלות הבית. קפה חזק ומריר הוא אולי טעם נרכש, אבל הסיפוק שמתלווה אליו שווה את ההשקעה. כמו כן, רוב הקפסולות שנמכרות הן של קפה חזק, אז לפחות יהיה קל להשיג אותן בחנויות הנבחרות.

  1. וניל, קרמל ושוקולד

חובבי המתוק מכורים לקפה בטעמי וניל, קרמל ושוקולד. על אף הבדלים ברורים מאליהם בין כל אחד מהטעמים האלה, יש להם גם מאפיין משותף דומיננטי. כל קפסולות הוניל, הקרמל והשוקולד מציעות קפה מתוק בהישג יד. אפשר לשלב את הטעם המתוק עם נשנוש קל לצד הקפה, וניתן גם ליהנות ממנו לבד. הטיפ היחיד בהקשר הזה הוא להימנע מהוספת סוכר, על מנת שלא לפגוע בטעם הקפה המקורי.

  1. קוקוס ותפוזים

נמשכים לאקזוטיקה? בשבילכם המציאו את קפסולות הקוקוס והתפוזים. מעניין לראות שאת הקפסולות הללו ניתן להשיג ביחד או לחוד, כי קוקוס ותפוזים לא תמיד היו טעמים שמשתלבים אחד בתוך השני. עם זאת, ההוכחה של קפסולות אקזוטיות מן הסוג הזה מדברת בעד עצמה, ויש כאלה שלא יכולים לעבור את היום בלעדיהן. בנוסף, קפסולות בטעמי קוקוס או תפוזים מצליחות בישראל, כי אנחנו אוהבים לגוון את הטעמים השגרתיים ולא מפחדים מניסיונות.

  1. מקיאטו עם חלב

מהצד השני של המתרס יש את אלה ששותים אספרסו עם כמה טיפות של חלב מוקצף – או בעגה המקצועית, "מקיאטו". מקיאטו הוא משקה מקובל מאוד באירופה, והשמועות גורסות שהוא מגיע מאיטליה. בישראל הוא פחות שכיח, אך סביר להניח שבעתיד כבר נתחיל לשמוע עליו יותר ויותר.

  1. קפוצ'ינו

אף רשימה על קפה לא שלמה בלי קפוצ'ינו. עם שתי מנות אספרסו בטעם המועדף עליכם ועם 60 מ"ל חלב חם ו-60 מ"ל חלב מוקצף, תקבלו את המשקה האידיאלי שמתאים לכל שעה בשבוע. יתרה על כך, את הקפוצ'ינו אפשר להכין מקפסולות בלי קפאין, בלי לפגום בהנאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר