fbpx

מהשפעות הקורונה: ביכורים מזון ומאפה מדווחת על גידול בביקוש ובמכירות של לחם פשתן דל פחמימה

מאז החלה החברה לייצר לחם ולחמניות פשתן עלה היקף המכירות במאות אחוזים, כאשר בשנה האחרונה נרשם ביקוש גבוה במיוחד שנמשך גם עתה
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמים ומאפים מיוחדים, מדווחת על גידול משמעותי בשנת הקורונה 2020, בביקוש ובמכירות של "לחם פשתן" דל פחמימה שהיא מייצרת. בפרוסה אחת של הלחם המיוחד יש פחות מ-1 גרם פחמימה, נטול תוספות של סוכר או ממתיקים ועשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים. ללחם, המיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, יש ערך גליקמי נמוך והוא מומלץ גם לתזונת סוכרתיים. הלחם נארז טרי ופרוס באריזה שומרת טריות, המאפשרת חיי מדף של למעלה מחצי שנה ללא הקפאה. המחיר 22 שקלים.

צילום איל קרן

מאז החלה החברה לייצר לחם ולחמניות פשתן, עלה היקף המכירות במאות אחוזים, כאשר בשנה האחרונה נרשם ביקוש גבוה במיוחד שנמשך גם עתה. "מאז תחילת מגפת הקורונה יש עלייה של עשרות אחוזים בביקוש ללחם", אומר יעקב לבין, מנכ"ל ביכורים מזון ומאפה, "נכון לינואר 2021 ייצרנו כ-50,000 לחמים בחודש, בעוד שלפני ארבע שנים, כשהתחלנו בייצור הלחם המיוחד, מכרנו עשרות בודדות בחודש, וגם זאת רק בחנויות טבע. כיום הלחם נמכר בכ-2,000 נקודות מכירה, כולל רשתות שיווק ומכולות שכונתיות". לבין מציין כי הוא מעריך שמגפת הקורונה הגבירה את ההתעניינות בלחם הודות לפופולריות בעולם ובארץ של תזונה דלת פחמימות, הרצון להימנע מהשמנה וגם בקרב שוחרי בריאות.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה