מנתונים של חברת ש.י.ר.ן המפעילה בצה"ל את השקליות של האגודה למען החייל- קנטינות השקם של פעם, המסכמים את שני הרבעונים הראשונים של השנה, מתברר כי החטיף המלוח האהוב והנמכר ביותר לחיילים הוא במבה (31.29%). במקום השני ביסלי (20.71%), ובמקום השלישי דוריטוס (11.45%).
בקטגוריית החטיפים המתוקים מדורג במקום הראשון קליק של יוניליוור (21.64%), במקום השני קינדר (19.45%), ובמקום השלישי פסק זמן (10.21%).
ממש לא מפתיע שבקטגוריית השתייה הקרה ממוצב קוקה-קולה כמשקה הנמכר ביותר בצה"ל, והוא מוביל בפער משמעותי עם 37.36%. במקום השני נסטי (18.59%), ובמקום השלישי מים מינרליים של נביעות (11.38%).