מה אתכם? למעלה מרבע מיליון ישראלים צפויים לבלות את החגים בחו"ל

גידול של 35% בביקוש למוצרי תיירות לחו"ל. היעדים המובילים בחגי תשרי: יוון ותורכיה. כ- 50,000 ישראלים צפויים לבקר ביעדים אלו. בתחום הטיולים המאורגנים עלייה בביקושים לסיציליה, ברלין ופרובאנס. בהשפעת האולימפיאדה עלייה של 20% בביקושים לסין

בקבוצת ישראייר מעריכים כי יותר מ- 250,000 ישראלים צפויים לבלות את ראש השנה וסוכות הקרובים מעבר לים.
"ישנה עלייה של 35% בביקושים לעומת התקופה המקבילה אשתקד", אומר דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר. "העלייה בביקושים מפתיעה, שכן חגי תשרי, ובעיקרם ראש השנה, נחשבים לחגים משפחתיים בהם הישראלים מעדיפים להישאר בארץ בחיק המשפחה. הביקושים העולים השנה נובעים מתזמונם של החגים עם סופי השבוע, דבר שמאפשר לרבים "לקחת" גשר ובכך להאריך את החופשה. כך לדוגמא, ערב ראש השנה יחול ביום שני, והחג עצמו יחול בשלישי ורביעי, דבר שמאפשר למשוך את החופשה עד יום ראשון ולצאת לטיול של שבוע. מצטרפת לכך העובדה כי הרמאדאן מסתיים השנה בתקופה מקבילה, דבר שמביא לעלייה בביקושים גם במגזר הערבי".

תורכיה ויוון הינם היעדים המובילים לחופשה בתקופה זו, וכ- 50,000 ישראלים צפויים לבקר ביעדים אלו. בעקבות העלייה בביקושים הוסיפה ישראייר שלוש טיסות בתקופת סוכות לרודוס, ועוד שלוש טיסות לכרתים. כמו כן, סיטונאית התיירות מקבוצת ישראייר, יוניטל, הוסיפה חמש טיסות לאנטליה כדי לתת מענה לביקושים.

בתחום הטיולים המאורגנים נרשמו ביקושים רבים לטיולים לסיציליה, ברלין ופרובאנס, ולכן הוסיפה חברת נתור מקבוצת ישראייר עוד עשרה טיולים מאורגנים ליעדים אלו. בהשפעת האולימפיאדה נרשמה גם עלייה של 20% בביקושים לסין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר