מה מציעות המסעדות 1.22 – לקט מידע מרחבי הארץ

אסטרייה דאם – הבירה של ברצלונה, מביאה לישראל את הקולינריה הספרדית בפרויקט 'הכוכבים של אסטרייה' עם 4 שפים (מימין לשמאל): הלל תווקולי, מוטי טיטמן, מיכאל גרטופסקי, יחי זינו. מ-17.1 למשך שבוע בלבד כל שף יארח במסעדה שלו לתפריט מיוחד שבנה בהשראת טיול קולינרי בברצלונה אליו יצאו כל השפים יחד. קראו בהמשך. צילום רן בירן
המידע מגיע מהמסעדות ומעת לעת נפרסם לקטים נוספים. ניסינו לגוון באפשרויות וגם התקציבים שונים. אם אתם מטיילים או גרים בסביבה הנה מספר אפשרויות לארוחות בשעות שונות של היום. בתיאבון

פסטיבל מדורות בשיתוף "הסועד הנודד" – סופ"ש קרנבל אוכל טבע אלכוהול ופעילויות לכל המשפחה

הסועד הנודד. צילום אדריאן סובל

פסטיבל מדורות בשיתוף "הסועד הנודד" יתקיים בכפר הנוקדים בלב מדבר יהודה, בימים שישי ושבת 28-29.1.22. "הסועד הנודד" מציע אירועי שף גורמה בטבע בניצוחם של תומר סולנה והשף יוחאי נבו. האוכל נעשה ומבושל בשטח, במדורות, בגחלים, במעשנה של בשר, בסירים כבדים כמו פויקה וכדומה). התפריט מציע שימוש בחומרי גלם מקומיים של ארץ ישראל, בשילוב מזרח תיכון ומדבר.  כמו כן יהיו בפסטיבל המדורות בכפר עמדות שוק צבעוניות, מופע קרקס וג'אגלינג אש לכל המשפחה, מתחם קולנוע מדברי לילדים, מסיבת ריקודים מחוממת אל תוך הלילה, מגוון פעילויות מדבריות ומפגשים עם בעלי החיים בכפר, סדנת אקרו-באלאנס משפחתית, ארוחת בוקר ישראלית, יציאה לטיולים באזור, מתחמי זולה ושלל דוכנים.

לבירור מחירים, הרשמה ופרטים נוספים: פסטיבל מדורות עם הסועד הנודד, 08-9950097

טאטי – מבחר מרקי חורף יצירתיים ועשירים 

טאטי. צילום שרון גנדלמן

במיוחד לחורף מרעננת מסעדת טאטי את התפריט עם מרקי חורף יצירתיים ועשירים של השף רונן רצבי. ביניהם מרק ארטישוק ירושלמי, מרק תפוחי אדמה וכרישה, מרק כרובית, מרק עגבניות עשיר, מרק עדשים, מרק פטריות, מרק חצילים ונוספים. מדי יום יציעו בטאטי מרק מתחלף לצד ספיישלים חורפיים ומנות נוספות כדי שיהיה חורף חם

מסעדת טאטי – גבעתיים דרך השלום 53, 03-7315880; יהוד אברהם גירון 3

 רשת MOSES – המבורגר חובק עולם בלקני

מוזס. צילום גיל אבירם

המנה החדשה שתצטרף לסדרת חובקי עולם מוצעת לאורחי המסעדות, מזמיני משלוחים באיסוף עצמי, עד 6.2.22. כוללת לחמניית המבורגר קלאסית, ממרח חציל וטחינה, רוטב עגבניות פיקנטי, קציצת קבב, בצל מקורמל וחסה שיפונד של ארט. מוגש (לבחירה) עם צ'יפס, פירה תפו"א, אורז, סלט ירוק. בתוספת 4 ₪ – לבחירה צ'יפס בטטה, וודג'ס, הום פרייז, צלחת ירוקים. המחיר 76 ₪ (במסעדה הכשרה 78 ₪). זמין בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ במשלוחים ובאיסוף עצמי.

רשת MOSES –  9449*, לאתר ולאפליקציה

'הכוכבים של אסטרייה' – 4 ארוחות שף עם הבירה מברצלונה

אסטרייה. צילום רן בירן

הבירה הספרדית Estrella Damm (מבטאים: אסטרייה דאם), המוגדרת "הבירה הרשמית של ברצלונה", מביאה את הקולינריה הספרדית עם הכוכבים של אסטרייה' – 4 שפים שטסו לברצלונה לטיול של קולינריה ספרדית – ביקרו, טעמו, וקיבלו השראה ממסעדות בעיר. כל אחד מהם יארח ערב מיוחד וחד פעמי אצלו במסעדה, עם תפריט שנבנה בהשראת הסצנה הקולינרית של ברצלונה ובליווי בקבוק אסטרייה דאם לסועד. הארוחות יתקיימו בתאריכים 17-22 בינואר: מוטי טיטמן – מלגו ומלבר 17.1, הלל תווקולי – אנימר 18.1, מיכאל גרטופסקי – וניה ביסארו בחיפה 19.1, יחי זינו – פסקדו באשדוד 22.1.

ארוחות הכוכבים של אסטרייה – רכישה מראש באתר. הנחה של 100 ₪ למחזיקי אמריקן אקספרס

מסעדת הבשרים 300 גרם במושב בצת – ארוחת חורף זוגית ב-169 ₪

300 גרם. צילום גלעד הר שלג

מסעדת הבשרים "300 גרם" בהובלת השף איתי חסון במושב בצת בגליל המערבי, מציעה ארוחת חורף זוגית הכוללת קילו בשרים – פלטת בשרים ובה סטייק אנטריקוט וסטייק סינטה, פרגית עסיסית, נקניקיות צ'וריסוס וקציצות אנטריקוט. לצד פלטת הבשרים מוגשת תוספת של שעועית ירוקה מוקפצת בשום, ותפוח אדמה לוהט בתנור המחיר לזוג סועדים 169 ₪. הארוחה תקפה בימים א'-ד' ומוצ"ש. כשר.

מסעדת 300 גרם, בצת – הזמנות 072-3951758 או באתר

רשת KFC ישראל: סניף חדש בזיכרון יעקב ושניים בדרך

KFC. צילום מהרשת

רשת העוף KFC ממשיכה את התרחבותה בישראל, עם פתיחת מסעדה חדשה בזיכרון יעקב, ובשבועות הקרובים שני סניפים באזור חיפה – בחוצות המפרץ, ובקניון הקריון. בכך יגיע מספר מסעדות KFC בישראל ל- 11, כאשר התפריט שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת הכנת המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. ברשת מציינים כי הסניפים יפעלו על פי נוהלי התו הירוק, עם ישיבה במסעדות בהתאם להתפתחות ההנחיות, והעובדים יקפידו על שמירת מרחק, עטיית מסיכות, ושמירה על היגיינה מרבית.

באשערט בצפת: מסעדת שף צפונית כשרה למהדרין

באשערט. צילום מהמסעדה

באשערט היא מסעדת שף בכשרות מהדרין. חלק גדול מהמנות של שף המסעדה יוני טובול מצפת, מבוססות על בשרים העוברים תהליך ארוך במעשנה. כך לדוגמה האסאדו המוגש כנתח גדול ועשיר, עובר תהליך ארוך של 12 עד 18 שעות במעשנה. תפריט המסעדה נבנה ביעוץ קולינרי של אודליה רוט-סלע. בין המנות הראשונות: פטה כבד טרי עם שומן טלה וריבה ביתית, בריסקט מפורק בבישול ארוך עם תפוחי עץ, סיגר במילוי בשר מעושן בעץ פקאן. עוד בתפריט: סלטים מיוחדים, מרקים ודגים,  מנות של נתחי פרגית במרינדה, כבדי עוף מקורמלים, עוף צלוי בשזיפים, ניוקי בעבודת יד עם בשר מפורק, צלי כתף בבישול ארוך עם ירקות שורש, וגם  מגוון קינוחים שתתקשו להאמין שהינם 'פרווה'.

באשערט – מסעדת שף בכשרות מהדרין. רח' ירושלים 35 צפת (ע"י בנין העיריה)

רשת ג'ויה האיטלקית: תפריט לקראת ט"ו בשבט

ג'ויה. צילום מהרשת

רשת ג'ויה האיטלקית עם 6 סניפים ברחבי הארץ, מציעה לקראת ט"ו בשבט מנות מיוחדות של השף אשכנזי, ביניהן: סלט פרגולה – פתיתים מאיטליה סרדיניה עם פטרוזיליה, נענע, בצל, שקדים, משמשים או חמוציות וגבינת פיקורינו 52 ₪; רביולי ריקוטה ברוטב יין תאנים מיובשות וגבינה כחולה 64 ₪; פולנטה ערמונים; טרטר מוסר עטוף בסלק – פילה תפוז, פיסטוקים, ברוטב סלק הדרים ולאבנה 62 ₪.

ג'ויה תל אביב, הברזל 4, רמת החייל 03-644-7031, אריה שנקר 9  הרצליה 09-956-6299, דרך ירושלים 34 רעננה  077-980-0536, וכן סניפים בראש פינה, נתניה וירושלים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר