מה מציעים במסעדות לוולנטיין דיי 2022 ולא רק

לאחרונה נפתח בירושלים בית מיוחד לתרבות קולינרית – שוקרייה על שמה של בעלת המקום השף-קונדיטורית אודיה (בערבית שוקרייה) ובן זוגה השף אברהם פרייזן שיוצרים פסיפס קולינרי צבעוני טעים וייחודי. צילום אסף קרלה
לכבוד חג האוהבים הבינלאומי ריכזנו מספר גדול של מסעדות הקוראות לכן.ם לבוא ולחגוג, לאכול ולשתות. יש באוויר תחושה של שינוי חיובי, נקווה שזו אינה אשליה. יש לנו גם הצעות של "סתם" בילוי בלי קשר לתאריך זה או אחר. בהחלט מגיע לכולנו

ולנטיינ'ס דיי 2022

סיפור אהבה בולגרי

ראי. צילום גלעד הר שלג

ביום שני, 14.2.22 יחגגו את וולנטיינס דיי, ובמסעדת ראי (גן עדן בבולגרית, דעה בערבית) הבולגרית הגלילית בכפר ראמה, מכינים תפריט ספיישל זוגי שישלב מנות מהמטבח הבולגרי והערבי המקומי. תפריט הספיישל הזוגי יכלול גם שתי כוסות יין אדום מיקב המסעדה: לפתיחה לחם ומטבלים, מנה ראשונה לכול סועד לבחירה, מנת ביניים זוגית, מנה עיקרית לכול סועד לבחירה, קינוח זוגי: פונדו שוקולד ותותים, ותה צמחים או קפה.  מחיר הארוחה לסועד: 250 ₪. המקום יקושט בהתאם, ונגן גיטרה ינעים את הערב בנעימות ושירי אהבה מסרטים.

מסעדת ראי – כפר ראמה, להזמנות: 04-8368631; 054-7453734 או באתר

שיריז פטיסרי חוגגת אהבה

שיריז פטיסרי

שיריז – פטיסרי בוטיק צרפתי בלב גבעתיים, חוגגים את הוולנטיין דיי באווירה פריזאית רומנטית ומציעים מגוון מארזי אהבה מתוקים במיוחד ביניהם: ולנטיין love – 130 ₪, ולנטיין kiss – 130 ₪, Pink shiriz – קרם שוקולד לב מוקצף וקרם קינדר, על מצע דקואז אגוזי לוז בציפוי רושה ורוד או לבן.

SHIRIZ – כצנלסון 108 גבעתיים, למשלוחים באזור המרכז 03-5558988, אונליין וולט או תן ביס

 רומנטיקה ב- kfc

Kfc. צילום studio we

Kfc ישראל תחגוג את יום האהבה הבינלאומי באווירה רומנטית במיוחד. לראשונה תוכלו להזמין את בן-בת הזוג לדייט רומנטי שימלא לכם את הקרייב לעוף מטוגן במסעדות אשדוד ורמלה, שיציעו שולחנות עטופים במפות, נרות וכמובן מלצרים שישמחו להביא לכם לשולחן ארוחה זוגית.

הזמנות מראש באתר kfc

מאיר אדוני – מלי מלו על הגג

מלי מלו. צילום אלמוג קולט

שף מאיר אדוני יגיש בוולנטיינס ספיישל של מנות שמזכירות לו תשוקה: ממעמקים – בר ים צרוב ומצופה בפנקו, שרי פסטיס, קרם חציל, עגבנייה שרופה, שעועית ירוקה, ניוקי מטוגן שקדים, ובזיליקום – 83 ₪; מדליוני טורקיה – נתח פילה בקר בגריל פחמים, בטטה צלויה ומקורמלת עם מיסו לבן, טחינה פיסטוק, יוגורט ורדים, ברוקולי, שעועית תאילנדית וקפה נח'לה – 139 ₪; קוקטייל Sweet Dreams – טנקרי 10, קמפרי בהשריית תותים, ליים, קציפת וניל – 62 ₪.

מלי מלו – יבנה 42 תל אביב על גג מלון בובו

אמש מבית קבוצת NOX מסדרת לכם וולנטיינס פיקס

אמש. צילום כפיר ינין

מסעדת ובר אמש מבית קבוצת נוקס, המעניק חווית בילוי מתגלגלת, יחגוג אתכם את יום וולנטיינס עם תפריט פיקס זוגי שיצר עבורכם השף כפיר ינון, ומנות ספיישל ייחודיות. לרגל יום האהבה, יקבל כל אורח קוקטייל מיוחד להכנה ביתית על בסיס שמבורד. תפריט פיקס זוגי א'  או ב' – 290 ₪ לאדם.

אמש – לילינבלום 30 תל אביב, 054-6804699

ארוחת תאוות בשרים של השף ברק פיטוסי במלון הבוטיק אלגרה בעין כרם

שף ברק פיטוסי בפעולה באלגרה. צילום מהאתר

שף ברק פיטוסי יגיש ארוחת בשר יצרית ומושחתת (אבל כשרה) לכבוד יום וולנטיינס ב-14.2 במלון הבוטיק אלגרה בעין כרם. ברק לוקח את התאווה לאוכל אל השורש הקדום שלה – בישול נתחים גדולים בשיטות קדומות: מעשנה, גריל פחם ומדורות. את הנתחים מחבר פיטוסי עם מרכיבים שונים, ויוצר מנות גורמה בעלות מנעד טעמים מגוון. מחיר ארוחה ליחיד 500 ₪. חבילה משולבת של ארוחת ערב זוגית, לינת לילה וארוחת בוקר למחרת – 2,200 ₪ לחדר בסיסי.

הזמנות כאן

גלידות אלדו – טעם חדש וחושני: נוצ׳לה דובדבני אמרנה

אלדו. צילום איתן דור

רשת הגלידריות האיטלקית אלדו מציעה טעם ג׳לטו איטלקי חדש בכל סניפי הרשת. נוצ׳לה דובדבני אמרנה הוא טעם מתוחכם ורומנטי, במיוחד לקראת יום וולנטיין – יוצר חיבור של עולמות שונים ונותן כבוד לאדמת הגידול של אגוזי הלוז והדובדבנים שמזוהים כל כך עם איטליה.

זמין בכל סניפי רשת אלדו

מסעדת השף אלטה על הכנרת – לחגוג וולנטיינ׳ס עם תפריט ספיישל

אלטה

שף אור קקון ממסעדת השף אלטה, הממוקמת מטרים ספורים מהכנרת, מזמין אתכם לחגוג אהבה ביום וולנטיין עם תפריט חושני. בין המנות במס גרת חגיגות האהבה של 14.2: טרטר מוסר, קרוסטיני פורל מעושן, קרוסטיני חזה ברווז. עיקרית לבחירה: עוף סופרים, טורטליני גבינות או שרימפס, ריזוטו מוסר ים, לברק שלם.

אלטה – מידע ותפריט באתר

מסעדת פופה – השף ליאור כהן עם ספיישל מאוהב

פופה. צילום ליאור כהן

במסעדת פופה המציעה בילוי מתגלגל במרכז תל אביב, יבשל שף ליאור כהן ספיישל אהבה מיוחד, שכולל מנת פתיח שכולה שיר אהבה לפטרייה ומכילה סוגי פטריות שונים בטיפולים מגוונים: טארטלט פטריות – ריקוטה ביתית, פטריות מעושנות, טריות וצרובות, שמן פורציני ואבקת פטריות שחורה – 68 ₪. מנת ביניים: בריוש – טרטר איירון, איולי פלפל שחור מעושן, בצל סגול כבוש ופדרון מטוגן – 76 ₪, קינוח: קרפצ'יו תותים, פודינג סולת, גלידת חלב, טוויל אבקת חלב וקונסומה תות ליקר גליינו – 56 ₪. לצד תפריט הספיישל יוגש קוקטייל לבבות הכולל מרטל (קוניאק); קוואנטרו (ליקר תפוזים); סירופ אגוזי לוז ובהרט; מחית תפוז דם טבעית ולימון סחוט – 46 ₪.

 Poupee– יהודה הלוי 46 פינת אלנבי תל אביב. 077-2302777

תפריט ספיישל אדום באל טראס – מטבח ערבי מודרני בהרצליה פיתוח מול הים

אל טראס. צילום מדף הפייסבוק

שף עלאא ממסעדת אל טראס המגישה תפריט ערבי בפרשנות אישית, מכין בוולנטיינס תפריט ספיישל בו מככב צבע האהבה והתשוקה- הצבע האדום: סלט גרגיר הנחלים מוגש עם תותים – 48 ₪, קובנייה – 72 ₪, פילה בקר על מצע ריזוטו אדום – 170 ₪, ליאלי ביירות עם תותים ופיסטוקים קלויים – 42 ₪.

אל טראס – רמת ים 50 הרצליה פיתוח מול הים. 09-8781716

יאוזה Yauza האסייתית של רמת אביב

יאוזה. צילום נדב רוזנברג

יאוזה מציינת את וולנטיינס עם קינוח ספיישל של עוגת שוקולד, שטרוייזל קקאו, גלידת קרמל מלוח וקרמל נענע –  48 ₪.

יאוזה – איינשטיין 10 תל אביב, 03-6579080

סרפינה האיטלקיה של צפון תל אביב

סרפינה. צילום מדף הפייסבוק

גם כן מציינת את וולנטיינס עם קינוח ספיישל: קרם ברולה גנדויה – סמי פרדו שוקולד חלב ופרלינה (מחית אגוזי לוז), גלידת אגוזי לוז –  46 ₪.

סרפינה – איינשטיין 10  רמת אביב. 03-6579080

יין טבעי ואוכל תאי בקאב קם

מחולק לקטגוריות - נאים, חם מהים, ויבשה; תוך התבססות על חומרי גלם טריים. צילום יונתן בן חיי
קאב קם. צילום יהונתן בן חיים

בקאב קם, האחות של בית תאילנדי, מארחים בוולנטיין את נטלי שפריר מעסיס יינות פרא –  יבואנית יינות טבעיים מגאורגיה, איטליה ואוסטריה. לתפריט היין שלה יותאם תפריט אוכל מיוחד ובועט. תתקלט בערב הזה לולו שפריר – אחותה של נטלי ודיג׳יית מגניבה.

קאב קם – לינקולן 11 תל אביב, 03-8889960

תפריט ספיישל וולנטיין דיי במסעדת הבשרים 300 גרם

300 גרם. צילום לימור כרסנטי

מסעדת 300 גרם השוכנת בלב מטעים ומשקיפה על נוף עוצר נשימה, מציעה אירוח קולינרי באווירה כפרית במושב בצת שבגליל המערבי. המסעדה כשרה למהדרין, בניצוחו של השף איתי חסון, ומציעה מבחר בשרים מעושנים ומיושנים בשיטות חיתוך מיוחדות, לצד מגוון תוספות נלוות, מנות ראשונות וקינוחים. ספיישל ולנטיין דיי: ארוחה זוגית ב-400 ₪, כוללת מנות פתיחה, בקבוק שתייה לסועד, מנה ראשונה: קבבוני עגל טלה על מצע קרם טחינה צ'וריסוס עגל על מצע כרוב כבוש וחרדל דיז'ון, וכן פלטת בשרים 800 גרם עם אנטריקוט, סינטה ופילה בקר

300 גרם – מושב בצת בגליל המערבי, 072-2570362

חוגגים וולנטיין בלולה מרטין

לולה מרטין. צילום נתי חדד

בלולה מרטין יחגגו את וולנטיין דיי באווירה רומנטית במיוחד עם ארוחה זוגית של דגים ופירות ים שהורכבה לכבוד הערב החגיגי: מנה ראשונה לבחירה מהתפריט, פאייה זוגית לבחירה, לדוגמא: פא ייה צ׳וריסו ומרגז אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה נקניקיות מרג'ז וצ'וריסו; פאייה שפונדרה אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה ובשר שפונדרה ; פאייה פירות ים אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה, שרימפס, קלמרי ומולים ; פאייה מעורבת אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה צ׳וריסו ופירות ים. 2 כוסות יין הבית או 2 קוקטיילים לבחירה וקינוח זוגי. 380 ₪ לזוג. בנוסף ניתן ליהנות מתפריט המסעדה של מאכלי ים ודגים.

לולה מרטין – אבא אבן 10 הרצליה פיתוח, 09-7614242

רשת קפה גרג בספיישל ולנטיין דיי: ארוחה זוגית רומנטית ב-220 ₪

קפה גרג. צילום אמיר מנחם

לזוגות שמתכוונים לחגוג את הוולנטיין דיי בערב רומנטי זוגי, רשת קפה גרג מציעה ספיישל  לחג האהבה,  ב- 14.2 מ- 19.00 עד 24.00 ארוחה רומנטית זוגית במחיר מיוחד: 220 ₪. הארוחה כוללת בנוסף ל-  2 כוסות יין לבחירה מהתפריט:  מנה ראשונה אחת לבחירת הזוג, שתי עיקריות לבחירה הזוג, קינוח לבחירה אחד לזוג.

את ההטבה ניתן לממש בכל סניפי קפה גרג בוולנטיין דיי, יום שני 14.2.22

ולנטיינס במסעדת אולה קאלה קיסריה

אולה קאלה. צילום אנטולי מיכאלו

באולה קאלה היוונית בקיסריה, יציע שף המסעדה נתי איבגי בערב ולנטיינס (14.2) בנוסף לתפריט הקבוע גם מנות ספיישלים כגון: בקלאווה כבד אווז – פילו מוזהב ממולא בכבד אווז משובץ בפיסטוקים, שאטה, אניס ודבש הדרים  -89 ₪, צלעות טלה על גריל פחמים, לצד פאבה וירקות מהטאבון – 145 ₪’ ולקינוח עוגת סולת ופיסטוקים, טחינה גולמית וקרם ברולה לצד סורבה קוקוס – 38 ₪. אווירה שמחה במיוחד עם די ג'יי ומסעדה מקושטת. כשר.

אולה קאלהאלון התבור 11, פארק התעשייה הדרומי קיסריה. להזמנות 04-6242233

ולנטיין דיי בטייסטינג רום

טייסטינג רום. צילום חיים יוסף

בבר הטייסטינג רום, מרתף היין המעוצב בשרונה, חוגגים ביום שני 14.2.2022 החל מ- 17:00 את הוולנטיין עם תפריט זוגי שכולל 6 מנות, קינוח רומנטי ובקבוק יין לבחירה מיקב הר אודם. מחיר לזוג: 499 ₪. התפריט כולל: פוקאצ'ת הבית, בריוש סנט מור, סשימי סלמון, סלט אנדיב, פסטה רוטולו, סלמון מאודה במעטפה, פבלובה מפורקת שברי מרנג וקרמבל על קרם מסקרפונה בעיטוף רוטב פירות יער ותותים. בקבוק יין לבחירה מיקב הר אודם: לבן, רוזה, וולקניק קברנה. בהשגחת צהר.

טייסטינג רום – אליעזר קפלן 36 שרונה תל אביב, להזמנת מקומות 03-5333213

Moët & Chandon – Love story

שלושת השפים בפאסטל. צילום רן בירן

לכבוד חגיגות הוולנטיינס דיי מציע  בית השמפניה מואט ושנדון ארוחה רומנטית במיוחד במסעדת פאסטל בתל אביב בניצוחם של שלושה שפים מובילים:  קובי בכר, תומר טל ורז רהב (בתמונ). הארוחה תכלול מנות פתיחים, ראשונות, עיקריות וקינוחים בליווי שמפניה מואט ב- 440 ₪ לסועד. לקוחות אמריקן אקספרס ייהנו מהטבה של 100 ₪ הנחה להזמנה. השלושה יצרו יחד תפריט מיוחד לערב הוולנטיין תחת השם Love Story  עם מיטב המנות שהם אשר נבנו בהשראת התאוריה של שלושת מרכיבי האהבה: תאווה, תשוקה ומחויבות – תפריט טעימות זוגי הכולל 6 פתיחים לאדם, 3 מנות ראשונות זוגיות, עיקרית זוגית לבחירה, קינוח ופטיפורים. במשך הערב יוגשו לכל אורח שתי כוסות שמפניה מואט ושנדון (קוקטייל על בסיס השמפניה, וכוס מואט ושנדון רוזה).

הארוחות יתקיימו במסעדת 'פאסטל', שד' שאול המלך 27  ת"א. מספר הארוחות מוגבל ויש לרכוש אותן מראש באתר

שבוע אהבה בגליל המערבי

שבוע אהבה בגליל המערבי

בגליל המערבי יקדישו את השבוע של חג האהבה – ולנטיין, למגוון סעודות מיוחדות וסדנאות רומנטיות. ללמוד יחד איך להכין גבינות, שוקולד או קפה, או פשוט להצטרף לסעודת בשרים מפוארת, חגיגה יוונית עם הרבה יין או ארוחה ברזילאית מסורתית, גם כן עם הרבה יין.

אישו קפה. צילום אלברט אדוט

אישו קפה – סדנה רומנטית מיוחדת, בה ילמדו כיצד יוצרים אומנות בקצף, כולל כמובן הכנת לב, זאת לצד היכרות את ההיסטוריה של הקפה, טעימת סוגים שונים והתנסות בקלייה והכנה של קפה.

אישו קפה, אשחר. ימי שישי 11,25.2 12:00-15:00. 150 ₪ לאדם. 072-3971661

סטודיו אודט. צילום אנטולי מיכאלו

סטודיו אודט – סדנה זוגית רומנטית בה מכינים יחד לבבות מנדיאנטים (שוקולד עם פירות), טבלאות שוקולד נוגט מריר או נוגט חלב עם תוספות לבחירה ולקינוח שוקולד מקופלת או כדור פיצוץ למשקה מפנק בצורת לב.

סטודיו אודט, מושב רגבה, שני  14.2 20:00-21:00. 150 ₪ לאדם. 072-3957570

לה פמפה. צילום אנטולי מיכאלו

לה פמפה – ערב רומנטי עם יינות כתומים וורודים של מיטב יקבי הגליל המערבי, לצד סעודה מפוארת הכוללת 7 מנות (מרק בוקרים מעושן, אמפנדס, מבחר בשרים מעושנים ועוד).

לה פמפה, מצפה הילה, שני 14.2 19:00-22:00. 270 ₪. 072-3971216

חוות רום. צילום אסף רונן

חוות רום בכמון – מזמינים לסייר במקום, להציץ אל עולמו של הגבן, ולהכיר מקרוב את העזים השמחות שבחווה. במהלך המפגש מתנסים בהכנת גבינה צ'רקסית שתהפוך גם לכנאפה מתוק.

חוות רום, כמון, שישי 18.2 10:00-11:30. 90 ₪ לאדם. 072-3971468

ביקב אופיר. צילום מורן קורן גודמן

יקב משק אופיר – יארחו את "הקבינה- אוכל רחוב" לחגיגה יוונית ססגונית, בה נהנים ממגוון יינות היקב ומתפריט מפנק של מאזטים, גירוסים ומתוקים. ברקע תתנגן מוזיקה יוונית, ובמרכז המבקרים ניתן יהיה לטעום מ- 9 סוגי הדבש של משק אופיר ולבקר בתערוכת האמנות המוצגת בקומת הגלריה.

משק אופיר – יקב בוטיק, כרם ומכוורת באלון הגליל, שישי 18.2 11:00-15:00. כניסה 35 ₪ כולל כוס יין ראשונה. האוכל בתשלום נפרד. 072-3957567. להרשמה מראש

ספאא. צילום ritvo

ספאא ח'יר בפקיעין – סדנה זוגית להכנת גבינות דרוזיות, במהלכה מכירים את ספאא ואת סיפורה, ולומדים כיצד מכינים סוגים שונים של גבינות, בין היתר "גבינת ספאא" – מתכון סודי לגבינה ייחודית המוכרת בכל הכפר והסביבה בטעמה הייחודי. בסוף הסדנא תתקיים ארוחה משותפת הכוללת את הגבינות לצד מג'דרה ביתית, סלט פטוש עם גבינה, מנקושה (בצק במילוי זעתר בלדי ופלפלים ובצל), פיתות דרוזיות ועוד.

ספאא ח'יר בפקיעין, שבת 19.2 11:00-13:00.140 ₪ (כולל קבלת פנים וארוחה משותפת ומתנה לכל משתתף). 072-3971125

ג'וני שטרן. צילום אנטולי מיכאלו

יקב שטרן – היינן ג'וני שטרן מזמין לארוחה ברזילאית מעשה ידיו, עם פיז'ואדה, אמפנדס ועוד, כמובן לצד יין בוטיק מהיקב.

יקב שטרן, קיבוץ תובל, שבת 19.2 13:00. 230 ₪ לסועד. 072-3957695

פרטים נוספים על כל האירועים בלוח האירועים באתר עמותת זמן גליל מערבי

דיל ולנטיין בהונו הכשרה מגבעת שמואל

הונו. צילום רונן מרדכי

מסעדת הונו האסייתית הכשרה מגבעת שמואל מציעה דיל ספיישל לרגל ולנטיין דיי, במשלוחים וטייקאווי: מגש ספיישלים של סושי (12 מהרולים החדשים והמובחרים) וכן מבעבע בלו נאן זהב ב-550 ₪.

הונו – להזמנות 03-7299299  ובאתר

Eat Drink Love – חוגגים את יום האהבה בסינמה פרדיסו החיפאית

סינמה פרדיסו. צילום אסף קרלה

סינמה פרדיסו בר-מסעדה בהובלת השפים עומר מצליח ואביב חמו, מציעה בוולנטיין דיי, 14.2.2022 יום שני החל מ- 18:00, תפריט חגיגי לארוחה זוגית רומנטית ומבחר מנות ספיישל שמגיעות בזוג, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים המאפיינים את אזור הים התיכון. בין מנות הספיישל: ברוסקטה גרוולקס – 42 ₪; טאקוס סביצ'ה מקסיקני – 58 ₪; טרטר בקר על בריוש – 58 ₪; קיסר יפן – 64 ₪;  ארטיסלק – 64 ₪; טורטליני זנב שור – 89 ₪; סשימי טוקיו – 72 ₪; פופקורן שרימפס – 92 ₪. כמו כן תפריט יינות ואלכוהול עשיר, וגם ספיישל קוקטיילים. כל אלה בתפאורה רומנטית ומוזיקה נעימה ברקע. על הפלייליסט דיג'יי אקרמן.

סינמה פרדיסו בר-מסעדה – חוף זמיר חיפה. 077-7242093

'טעמים בנקרות' – חגיגת ולנטיין קולינרית בין הנקרות של ראש הנקרה

ראש הנקרה. צילום יעקב מדר

חגיגת ולנטיינ'ס מיוחדת תתקיים ב- 14.2 באתר התיירות ראש הנקרה, כשיתוף פעולה בין האתר לבין מותג הקונספט 'הצוק אירועים' מבית מסעדת השף הכשרה 'הצוק'. האירוע: 'טעמים בנקרות' כולל סיור בנקרות המוארות, בר קוקטיילים ומוזיקה, והשיא – ארוחת שף במנהרה המנדטורית עם מנות חדשות של שף מסעדת 'הצוק' גל כהן, וספיישלים שיוכנו במיוחד לערב. במשך כל הסעודה יימזג יין ללא הגבלה ממיטב היינות של יקב הבוטיק 'אביבים', שיותאמו למנות השונות על ידי היינן הראשי של היקב. הארוחה תוגש במנהרת הרכבת המנדטורית, חלל מיוחד בו עברה לפני 80 שנה בתקופת המנדט הבריטי הרכבת מחיפה ללבנון. המנהרה תאובזר ותחומם במיוחד לצורך הערב. מחיר ההשתתפות באירוע: 390 ₪ ליחיד. לוח הזמנים לערב:  19:00-20:00 – סיור עצמאי בנקרות המוארות; 20:00 – בר קוקטיילים מול הים וזמר; 20:30 – פתיחת ארוחת השף. האירוע כשר. מספר המקומות מוגבל.

ההשתתפות מותנית ברישום מראש. להזמנות 073-2710100  

רשת טאטי & אילנ'ס: עוגת לב יום אהבה

טאטי אילנ'ס

רשת טאטי & אילנ'ס מציעה לכבוד הוולנטיין עוגה חגיגית בצורת לב. העוגה על בסיס שטרויזל ושכבות של קוקוס, פטל ומי ורדים בסגנון איספהן, שכבת מוס וניל, ומעל ציפוי גלאסאז' וקישוט של אבקת זהב וורדים מיובשים. המחיר 87 ₪.

להשיג בסניפים של טאטי אילנ'ס

מסעדת גרג קיטשן חיפה – מארז ולנטיין

גרג קיטשן. צילום לימור כרסנטי

מסעדת גרג קיטשן חיפה מציעה הביתה מארז ולנטיין המכיל מבחר סוגי גבינות בוטיק, ירקות, פירות, לחמים וממרחים, לצד בקבוק יין. המחיר 195 ₪.

משלוחים בחיפה

רשת מקס ברנר: תפריט החורף שמבוסס על תותים חוזר

מקס ברנר

'מקס ברנר' מחזירה לסניפי הרשת את תפריט החורף המבוסס על טהרת התותים, במסגרתו מוצעות מגוון מנות חדשות המשלבות תותים ושוקולד: וופל תותי פרוטי – וופלים עם תותים טריים וקפצת, שברי שוקולד לבן, כדורי וופל ושוקולד חם ששופכים מעל – 66 ₪; שאנטיי תותים – קרם שאנטיי משוקולד לבן, תותים טריים ושברים של שוקולד לבן, קצפת מפנקת וקרמבל עוגיות מעל – 62 ₪; שוקולטה קרמל מלוח – שוקולד חלב טהור וחם עם קרם וניל, קרמל, מלח ים וקצפת – 28 ₪; קרפ עוגת גבינה ותותים – קרפ עם מסרקפונה, קרמבל, תותים טריים, שברי שוקולד לבן, גלידת קרם וניל ושוקולד חם ששופכים מעל – 66 ₪.

תפריט החורף מוצע בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ובאפליקציית WOLT

שת"פ סוגת ובוטיק הקינוחים TADAM לרגל Valentine's Day

טדאם. צילום שירן מתתיהו

"סוגת" חברה לבוטיק הקינוחים TADAM (טדאם) של הקונדיטורית שירן מתתיהו בוגרת התוכנית בייק אוף, כדי לחגוג את חג האהבה הבינלאומי Valentine's Day ב-14.2. במסגרת שיתוף הפעולה מציעים ב-TADAM מהדורה מוגבלת של מארז קינוחים מרהיב עין ומתוק, הכולל עוגת מוס אוראו נוטלה, שני מריטוצו – בריוש איטלקי במילוי קרם מסקרפונה תות, בראוניז פאדג׳י, עוגיית רד וולווט, עוגיית שוקוצ׳יפס, שתי עוגיות מקרון, שני מיני קאפקייקס עם מסרים מודפסים לבחירה, מיני יין מבעבע בלו נאן רוז גולד, ושתי כוסות שמפניה. ב-13-14.2.22 יוצב ב-TADAM דוכן הנשיקות של TADAM וסוגת, וכל המבקרים במקום יוזמנו להצטלם ולקבל קאפקייק שוקולד עם הקדשה במתנה, במגוון מסרים שמתאימים לחוגגי חג האהבה, ביניהם Kiss me!, אהבה שלי, Love your self, הכי כיף לישון באלכסון, ואחרים. מחיר מארז ליום האהבה: 199 ₪.

להשיג בבוטיק הקינוחים TADAM – רבי פנחס 11 תל אביב-יפו ובאתר

לא רק ולנטיינס

"פנטזיות"- ארוחה בעיניים עצומות 10.2.22 מלון יד השמונה

פנטזיות ביד השמונה. צילום לאורה לחמן

בחמישי 10.2.22 יקיימו השף נדב מלין והחלילן רואי אמוץ את "פנטזיות" – ארוחה מיוחדת במינה בבית המלון יד השמונה שבמטה יהודה. ארוחה סוחפת  אותה יאכלו המשתתפים כשהם עוטים כיסויי עיניים להענקת תחושת מסתורין וחידוד החושים. כל אחת מחמש המנות הסודיות המוגשות בארוחה פורטת על חוש אחר, כך שכל חמשת החושים משתתפים בארוחה זו. הארוחה תתקיים לצלילי חליל של "פנטזיות" מאת טלמן. בנוסף לארוחה זו, בכל יום שישי מקיים שף נדב מלין במלון יד השמונה בראנץ' על טהרת הסלואו פוד והאוכל המקומי. את מירב המוצרים המוגשים בארוחה הם מייצרים בעצם במקום, ואת אלו שלא – הם קונים מיצרנים ועסקים קטנים ומקומיים.

"פנטזיות" – מלון יד השמונה, 10 בפברואר 2022 בשעה 19:30, המחיר 390 ₪ לאדם.  מספר המקומות מוגבל. ארוחת בוקר במלון יד השמונה  – כל יום שישי 8:00-12:00, לפרטים והזמנות 02-5942000

 20-26.2.22: פסטיבל "סיפורי מרק" באשדוד חוזר

פסטיבל מרקים באשדוד. צילום פוניה

לאחר הפסקה של שנה שבוע המרק באשדוד חוזר לעיר ב- 20-26 בפברואר, כאשר 14 מסעדות באשדוד יוסיפו לתפריט שלהן מנת מרק מיוחדת למשך שבוע במחיר של 10 ₪ בלבד. בין המרקים: מרק עדשים הודי, מרק שורפה בוכרי, מרק אונטריב מעושן, בורשט, מרק בוקרים. המסעדות המשתתפות בפסטיבל:  לוצ'נה, אוטוקו, פיתה בסטה, ברבריני, רוסקו, קפה שרון, פונצ', מפגש חברים, הבוכרי, סמוקאיט, מטלידה, נמסטה, בילי בוי, מירי קוקי (המחיר כפוף לתנאי המסעדה המגישה). ערב גאלה לפתיחה: 17.2.22 בשעה 19:00 בבית אריה קלנג (יאיר 2). מחיר לאדם 110 ₪. מספר המקומות מוגבל.

הזמנת כרטיסים באתר

רשת MOSES מרעננת את תפריט החורף

מוזס. צילום גיל אבירם

רשת MOSES מרעננת את תפריט החורף לשנת 2022, ומצרפת מנות חדשות אותן יצרו ופיתחו אנשי הקולינריה של הרשת. בראשונות מנה מתאימה לחלוקה: קרפצ'יו חציל – חציל שרוף, טחינה גולמית, סילאן, פיסטוקים קלויים, פטרוזיליה קצוצה, סומק ושמן זית, מוגש עם בייגל סומסום – 39 ₪. כריך חדש מצטרף לקטגוריית העיקריות: סנדוויץ' בשר מפורק – בצל מקורמל, ויניגרט צ'יפוטלה, אייסברג, מלפפון חמוץ, חלפיניו ואיולי חריף, מוגש בלחמניית פרנה – מחיר 62 ₪ (בכשרה 64). משקל השניצל של מוזס גדל, והוא מוגש כעת בנתח אחד גדול. לציפוי השניצל נוספו פירורי פנקו המחזקים את תחושת הקריספיות.

להשיג בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ. 9449* ובאתר

מסעדת חצר גולדמן: בראנץ' שמשדרג את ארוחת הבוקר

החצר של גולדמן. גולדמן צלמים

אומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביום. כשהיא משודרגת לבראנץ' היא הופכת לחוויה. מסעדת חצר גולדמן מציעה תפריט בראנץ' חדש המכיל את כל המנות הפופולריות של המסעדה. ניתן לבחור מנות מהים ומנות בשר, צמחוניות וטבעוניות. ארוחת הבראנץ' היא זוגית, וניתן לקבל אותה בשני סגנונות: חמש מנות פתיחה המוגשות לזוג (במילוי חוזר) וללא מנה עיקרית – 115 ₪  לאדם; או היא חמש מנות פתיחה שמוגשות למרכז השולחן גם הן (במילוי חוזר), יחד עם מנה עיקרית לכל סועד – 150 ₪ לסועד.  כמו כן מבחר קוקטיילים במחירים מיוחדים, יחד עם קינוחי פטיפור כגון כנאפה רוש'ה – כדורי כנאפה בגלידת מי זהר מתקתק, וק'טאיף – כיסוני בצק קריספים במילוי פיצוחים או גבינה טורקית במי דבש.

פרטים ותפריטים באתר המסעדה

חדש בירושלים: שוקרייה – המקום שמחבר את ירושלים לצלחת

השפים שוקרייה ואברהם פרייזן

לאחרונה נפתח בלב רחוב קינג ג'ורג' בית מיוחד לתרבות קולינרית – שוקרייה, על שמה של בעלת המקום השף-קונדיטורית אודיה (בערבית שוקרייה) והשף אברהם פרייזן, בעל ואישה יוצאי מטבחי מסעדות בעיר. במקום מקיימים סדנאות קולינריות, ארוחות שף ואירועי בוטיק, כמו סדנת שישי ירושלמי – המאכלים העדתיים האהובים של שישי בבוקר, שבסיומה המשתתפים מקבלים סל ממותג עם מארז המטעמים שהכינו, חוברת מתכוני הסדנא, סינר והפתעות. סדנאות נוספות: שער שכם" מביאה את הסיפור של מזרח ירושלים והמטבח הערבי, וסדנת מתוקים ירושלמים שעוסקת בתחום הקונדיטוריה. כל האירועים והסדנאות מתקיימים במקום בהזמנה מראש כאשר המקום פועל השגחת צהר.

שוקרייה –  קינג ג'ורג' 37 ירושלים. פתוח בימים א׳-ו׳

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר