מובילי המטבח הישראלי החדש חוגגים עם Messa שלוש שנים להקמתה

מאיר אדוני, ירון קסטנבאום, תמר בליי, מיקה שרון, חיים טיבי וארז קומרובסקי יציגו את הפירוש האישי שלהם למטבח הישראלי החדש. חגיגות יומולדת 3 ל- Messa יתקיימו בין ה-16-18 במרץ

חגיגות 3 שנים למסעדת Messa יוקדשו למסיבת גורמה ישראלית שתימשך שלושה ימים ובמסגרתה יארח, אביב משה שף מסעדת Messa את השפים מאיר אדוני, ירון קסטנבאום, תמר בליי, מיקה שרון, חיים טיבי וארז קומרובסקי.

כל אחד מהשפים, בעל חתימה קולינארית ייחודית משלו, יציג את הפרשנות האישית שלו למטבח הישראלי החדש. מדובר במטבח מקורי ישראלי, המשתמש בחומרי גלם ייחודיים מקומיים בשילוב מאפייני בישול אותנטיים, המשוייכים לעדות השונות באוכלוסייה הישראלית. מטבח זה לוקח את הייחודי והמעניין מהמטבחים האותנטיים שהובאו לישראל עם העדות השונות ויוצר מטבח ישראלי תוסס ומאתגר הנותן פרשנויות פורצות דרך, לשיטות בישול איטלקיות וצרפתיות.

את פרויקט השפים מובילה ומפיקה מיקה שרון שגייסה את השפים ואצרה את האירועים.

במשך שלושה ימים, מדי יום, שני שפים יתכננו, יעצבו ויגישו מנות מקוריות במגוון טעמים, ריחות ומרקמים שונים מהמוכר. המתכונים החדשים שיורכבו לצורך האירוע ישקפו את היצירתיות הצברית, הסקרנות והאהבה לחומרים המקומיים ואת הצורך של השף – אמן לחדש, לשנות ולשמר טעמים אהובים.

ביום ראשון ה- 16/3 יתארחו השפים מאיר אדוני וחיים טיבי
ביום שני ה- 17/3 יתארחו השפיות מיקה שרון ותמר בליי
ביום שלישי ה- 18/3 יתארחו השפים ירון קסטנבאום וארז קומרובסקי

אביב משה, שף Messa, מתרגש מהמחווה של השפים המצטרפים אליו להרפתקת הבישולים ומציין "אין לי ספק שזו תהיה חוויה חד פעמית, שילוב של תעוזה, יצירתיות, מקוריות ובעיקר מיצוב מעמדה של הקולינאריה הישראלית החדשה כמובילת דרך, מגוונת, מפתיעה ובעיקר נותנת מקום וכבוד למסורות גסטרונומיות מחד ולדרישות של יצירתיות וחדשנות תוך שמירה על טריות ובריאות מאידך".

לדברי מיקה שרון "השפים שגייסתי לפרויקט של Messa מוכרים, כל אחד, בזכות החתימה האישית שלו על עולם המסעדנות הישראלית. היענותם לאתגר שהוצב בפניהם, לתכנן מנות המייצגות מטבח ישראלי חדש, מעידה על בשלות ובגרות של עולם המסעדנות הישראלי".

על אביב משה, שף מסעדת Messa
אביב משה (33), בן למשפחה בוכרית, יליד הקטמונים בירושלים, ירש את ההשראה לאמירה הקולינארית שלו מבית אמו. גם ב- Messa הוא בוחר להגיש מנות רבות המשלבות מאכלים עליהם גדל. מטבל הלימונים הכבושים עם האריסה הוא מטבל הזכור לו מימי ילדותו, הלוביה המוגשת כליווי למנות עיקריות היא המאכל המזוהה ביותר עם משפחתו, ומנת השווארמה המוגשת כמנת פינגר פוד על הבר היא המאכל האהוב עליו ביותר עד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר