מול השדה – טעים או בריא?

עוד מקום מוצלח בסביבה, שנעים לבלות בו, עם או בלי חברים, עם או בלי הילדים, באמצע שבוע או בסוף השבוע, בשעות היום או בשעות הערב

מסעדת "מול השדה" ממוקמת במתחם ענק ופתוח אל מול מה שמוגדר כשדה התותים הגדול בשרון (צריך לראות בעונה).
זהו מקום שמתאים לכל סוגי הסועדים ולכל סוג אירוע.
זוג ימצא שולחן לשניים בפינה שקטה ורומנטית בין העצים, קבוצת חברים תשב ברווחה באוויר הפתוח מול השדה, משפחה עם ילדים תשב בסמוך לגינת המשחקים, אנשי עסקים יישבו בחדר פרטי מאובזר בציוד הקרנה ועם גישה חופשית לאינטרנט, החבר'ה יישבו בפאב, ובגינת האירועים יחגגו עוד 250 אורחים.
אוקיי. אז המקום מוצלח ומתאים לכוווולם, אבל בעצם באנו לאכול.

את פנינו קיבל מאיר, מנהל המקום החביב והשירותי. ממנו למדנו שהשף של מסעדת "מול השדה", מריו הילמר, הוא ברלינאי במקור, ששימש כסו-שף במלונות מקבוצת ישרוטל ומגיש תפריט כפרי הכולל מנות של דגים טריים, אנטריקוטים מבקר איכותי, שלל פסטות טריות, שימוש נרחב בטאבון הגדול והלוהט, ארוחות בוקר מהנות, ועוד.
הובהר לנו שדגש רב ניתן לטריות ואיכות חומרי הגלם. הירקות והתבלינים נלקטים מחוות גידול סמוכות, גבינות משק מגיעות למסעדה מדי בוקר, הלחמים נאפים במקום, ועוד.

לעידוד התיאבון, למנה ראשונה הזמנתי חציל בלאדי קלוי על הגריל עם לבנה, נענע ובוטנים קצוצים. מנה יפה וטעימה ב- 39 ₪.
זוגתי הזמינה, איך לא, מנה מכובדת של סלט בריאות מירקות טריים בחיתוך גס ומעוטר בדגנים (49 ₪). למנות הראשונות צירפנו פוקצ'ה חמה הנאפית במקום בטאבון הלוהט והבולט לעין.

למנה עיקרית הזמנתי פסטה פנה עם עוף וברוקולי, ועם פטריות שמפיניון ברוטב של עשבי תיבול, שום ושמן זית. שוב, מנה יפה שאינה נופלת באיכותה ובטעמה מחברותיה המוגשות במסעדות המתמחות בפסטות (59 ₪).
זוגתי המשיכה בקו של אוכל בריא, והזמינה דג דניס שלם בטאבון עם תוספת אורז מעובד עם חציל. גם המנה הזאת אינה נופלת באיכותה ובטעמה מהדגים המוגשים במסעדות ייעודיות למאכלי ים (96 ₪).

כיאה וכראוי ליווינו את המנה העיקרית ביין סנג'ובזה גמלא מוצלח של יקבי רמת הגולן.

קינחו במעדנים מתוצרת המקום, שסביר להניח שאינם שייכים לקטגוריה של אוכל בריא, אבל ללא ספק נכנסים לקטגוריה של אוכל טעים. שוקולטה – עוגת שוקולד חמה עם שברירי שוקולד לבן בתוספת גלידה מוקה; וקרם ברולה, פלאן בסגנון צרפתי (39 ₪ כל קינוח). ליקקנו את השפתיים והחלטנו לחזור לדיאטה, עד האירוע הבא (שהתרחש לאחר יומיים).

צריך להביא בחשבון שביקרנו במקום, במתחם הפתוח, בשעת ערב קיצית, במזג אוויר נפלא. אני לא יודע איך תהיה ההרגשה בחוץ בימים חמים/קרים במיוחד, בעונות אחרות. אני מקווה ומניח שמנהלי המקום יודעים מה לעשות.

לסיכום, מצאנו עוד מקום מוצלח בסביבה, שנעים לבלות בו, עם או בלי חברים, עם או בלי הילדים, באמצע שבוע או בסוף השבוע, בשעות היום או בשעות הערב.


חדש במסעדת "מול השדה": 12 סוגי בירות מהחבית
"מול השדה" מתחדשת עם לא פחות מ- 12 סוגי בירה מהחבית.
לצד בירות מוכרות יותר כמו הייניקן, קרלסברג, טובורג וגולדסטאר, מוצעות בירות ייחודיות למקום כמו פאולנר הגרמנית, אדלוייס האוסטרית, קריק דובדבן וקריק אפרסק עם 30% פרי, קסטיל ברון, הוגארדן ובריגנד הבלגיות, ומרפיס מאירלנד.
הבירות מוצעות בכוסות של שליש וחצי במחירים הנעים בין 22-27 ₪.


מול השדה
רח' הנשיאים פינת אסירי ציון הוד השרון
טל. 09-7455800

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר