מול ים: פעם שביעית בין 140 "השולחנות הגדולים בעולם"

גם השנה החליט מסדר הגורמה כי 'מול ים' עומדת בפרמטרים השמרניים והקפדניים הכוללים יכולת קולינרית של המסעדה, "נשמה ורוח" של המקום, מסורת (מספר שנות קיומה של המסעדה), יציבות עסקית, ושמירה על רמה אחידה לאורך שנים

מסעדת היוקרה 'מול ים' ממשיכה את המסורת הנמשכת כבר שבע שנים של חברות במסדר הגורמה Tradition et Qalite  ובחירתה כאחת מ- 140 המסעדות הטובות ביותר בעולם במדריך המסעדות Les grandes Tables du monde שמפיץ המסדר.

גם השנה החליט מסדר הגורמה כי 'מול ים' עומדת בפרמטרים השמרניים והקפדניים הכוללים יכולת קולינרית של המסעדה, "נשמה ורוח" של המקום, מסורת (מספר שנות קיומה של המסעדה), יציבות עסקית, ושמירה על רמה אחידה לאורך שנים.

מדריך המסעדות הבינלאומי שנוסד לפני 52 שנה מופץ מדי שנה בכמיליון עותקים, והינו אחד משלושת מדריכי המסעדות הבינלאומיים הידועים בעולם  לצד מישלן וגו-מיו. על המסדר נמנות 140 מסעדות בלבד מרחבי העולם, הנבחרות מדי שנה על ידי שפים החברים בארגון עצמו. 
'מול ים' היא המסעדה הישראלית היחידה ונציגה בלעדית של המזרח התיכון כולו במסדר הגורמה ובמדריך.

מסעדת מול ים הוקמה בשנת 1995 על ידי שלום מחרובסקי, מסעדן ויזם, העוסק ביבוא מוצרי ים טריים מרחבי העולם ובאספקתם למסעדות, וכן בייבוא יין, ונחשב למוביל בתחומו בישראל.

יורם ניצן, שף המסעדה, מקפיד על עדכון תמידי של התפריט המבוסס על חומרי הגלם האיכותיים ביותר, תוך שבירת מוסכמות בבישול, יצירתיות וחדשנות בטעמים ובעיצוב המנות.

ניצן, המופקד על תפריט המסעדה מאז הקמתה, התמחה אצל טובי השפים בעולם: מרק ווירה, ז'ואל רובישון מצרפת, דניאל בולו, אריק ריפרט מארה"ב, דון אלפונסו, גאלטיירו מארקזי מאיטליה, פראן אדריה מ"אל-בולי" ספרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר