מונגוליה – מדינתו של ג'ינגיס חאן

טיול בן 12 ימים במונגוליה הגבוהה במדינות העולם ואחרונת היעדים המסתוריים למחפשי ההרפתקאות.

חברת MEDRAFT ממשיכה לחדש ולגוון ביעדים חדשים ומרתקים לטיולי הרפתקאות ואתגר והפעם – מונגוליה, ארץ רחבת ידיים, הגבוהה במדינות העולם ואחרונת היעדים המסתוריים למחפשי ההרפתקאות. במהלך טיול בן 12 ימים במונגוליה ייהנו המטיילים ממסלול ייחודי בארצו של ג'ינגיס חאן, מרכיבה על סוסים, מנהיגה אתגרית בג'יפים החוצים רכסים בנופים ציורים, הכרה מקרוב של תרבות והיסטוריה עשירים והכנסת אורחים מיוחדת ומרתקת.

במהלך ימי המסע ב'ארץ השמים הכחולים', יגיעו המטיילים לפתחם של הרי געש עתיקים שהתפרצויותיהם יצרו נוף ייחודי עוצר נשימה, שנראה כאילו יד האלוהים ציירה בעצמה.
המטיילים יחוו מפגש עם שבטי רועים שבין עדריהם נמצאים גם עדרי איילים. הם יכירו מקרוב את אורח חייהם המיוחד של המונגולים, אורח חיים המשמר מסורת ארוכת שנים של חיי נוודים המסתפקים במעט תוך שהם נהנים לתת ולארח. המטיילים ייחוו אירוח אותנטי באוהלי הגר, הם בתיהם של המונגולים.

הטיול במונגוליה יחשוף את המטיילים אל מדבר הגובי רחב הידיים שלכאורה הוא חשוף ושומם, אך למעשה העשב הרב הגדל בו יוצר מפגש מרתק עם שפע רב של כבשים, עזים, גמלים, יאקים ואף עם סוסיה המפורסמים של מונגוליה עליהם רכב ג'ינגיס חאן ברחבי המדינה במסעות הכיבוש הידועים שלו.
מחלב סוסות אלו ובתוספת אלכוהול מכינים המונגולים את הוודקה המקומית אותה שותים כל גברי המדינה.

המטיילים יחצו נהרות ארוכים ושוצפים, יבקרו במנזרים המדהימים של מונגוליה ששרדו את תקופת השלטון הקומוניסטי, באתרים פרהיסטוריים של מנהיגים מקומיים שעל מצבותיהם ציורי האיילים, בנסיעת שטח אתגרית ומהנה בנופים מרהיבים.
המבקרים יגיעו לאחד מהמקומות היפים ביותר במונגוליה, אם לא בעולם כולו, בו אגם מים צלולים המוקף ביערות ומשמש כמוקד מפגש לבעלי חיים רבים ולנוודים מקומיים.

חברת MEDRAFT מציע טיול לאחד היעדים האחרונים באסיה למחפשי ההרפתקאות ולאלו שרוצים לחזור לעולמות שכבר לא קיימים. זוהי חוויה מיוחדת של פעם בחיים לייעד חלומי ובתולי, ייעד המתאים לאלו האוהבים להיות הראשונים.

טיול ג'יפים בן 12 יום במונגוליה בתאריכים 12-23/08/08 וב- 07-18/09/08,
מחיר החל מ- 4,855$ לאדם.
טיול אופנים בן 12 יום במונגוליה בתאריכים 07-18/09/08, מחיר החל מ – 4,955$.

לפרטים נוספים: 03-5780555
www.medraft.co.il


המחיר כולל:
טיסות, העברות, לינה, כלכלה לכל ימי הטיול, כניסה לכל האתרים, הדרכה צמודה, רכב ליווי צמוד.

המחיר לא כולל:
אופניים וחלפים, הטסת אופניים, ביטוח נוסעים מתאים, מס נמל, הטל ביטחון וטיפים למקומיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר