מונדיאל 2010 – אליפות של אוכל ושתייה במסעדות ובבית

ב- 11 ביוני נשמעה שריקת הפתיחה של מונדיאל 2010 בדרום אפריקה, ואוהדי הכדורגל נכנסו לחודש של הנאה. מסעדות, פאבים ובתי קפה רוצים שתצפו במשחקים איתם. ויש כאלה שרוצים שתצטיידו בהתאם הביתה. אנו מביאים לכם מגוון הצעות

ב- 11 ביוני נשמעה שריקת הפתיחה של מונדיאל 2010 בדרום אפריקה, ואוהדי הכדורגל נכנסו לחודש של הנאה. מסעדות, פאבים ובתי קפה רוצים שתצפו במשחקים איתם. ויש כאלה שרוצים שתצטיידו בהתאם הביתה. אנחנו נשתדל לתת ביטוי לכולם.

קנלה הירושלמית מתכוננת למשחק גמר המונדיאל ב- 11 ביולי
מסעדת השף Canela מזמינה לצפות במשחק הגמר על מסכי ענק, יחד עם 50% הנחה על כל הזמנה של בירה שנייה בעת הצפייה, קוקטיילים ותפריט נשנושים המצדיע למדינות שהשתתפו במונדיאל: צרפת (קרפצ'יו), יפן (סשימי), ספרד (מיקס דגים), איטליה (ניוקי), יוון (מיני-מוסקה), ברזיל (טורטיות), ארגנטינה (אנטריקוט), ארה"ב (המבורגר), דרום אפריקה (חזה עוף), בריטניה (פיש & צ'יפס), קוריאה (שיפודי פילה), שוויץ (פונדו שוקולד) וגרמניה (שטרודל).
במשחק הגמר (11.07.10) תפריט קולינרי בהשראת המדינות המשחקות – 135 ₪ לסועד. צ'ייסר מתנה לכל החוגגים על כל גול שיובקע במשחק.
Canela – רח' שלומציון 8, ירושלים. טל. 02-6222293, א'- ה 15:30- 12:00 ,23:00- 18:00. מוצ"ש- שעה לאחר צאת השבת. www.canela.co.il

מונדיאל 2010 ב -"מונה ביץ'"
"מונה ביץ'" מוכר כחוף הצוק הדרומי. המקום פתוח 24 שעות ביממה. המסעדה נושקת לחוף הים התיכון, בעלת מרפסת הצופה אל הים עם שקיעות מרהיבות. מקומות ישיבה במרפסת, על החוף, ובפינת זולה הכוללת מחצלות, פופים ופינות ישיבה.
התפריט מגוון ועשיר: בשרים, מאכלי ים, ארוחות בריאות, ארוחות ילדים.
משחקי המונדיאל יוקרנו במונה ביץ' על מסכי ענק. במהלך ההקרנות – HAPPY HOUR והגרלת פלזמה 42 אינץ'.

מונדיאל רואים ב"ארתור" – הבר האירי הגדול בתל אביב
מ- 11 ביוני עד 11 ביולי 2010 יקרינו על 15 מסכי הפלזמה הממוקמים ברחבי הבר החיצוני והפנימי ובתוספת של 3 מסכים ענקים נוספים, חודש שלם של משחקים ישירים.
בארתור למעלה מ- 70 סוגים שונים של בירות מכל העולם, מתוכם 18 סוגי בירה מהחבית וכ- 60 בירות בבקבוקים, צ'ייסרים, אלכוהול ואוכל.
וכדי שיהיה שמח, יש גם מבצעים:
• כל המזמין בירה קרלסברג יקבל כרטיס גירוד שיזכה אותו במתנות שונות מעולם הכדורגל והבירה.
• במהלך שידורי המשחקים עצמם, כל המזמין בירה מכל סוג, יקבל צ'ייסר על חשבון הבית.
ארתור- נמל תל אביב, האנגר 23.


חוויה של "מונדיאל" בקפה מסעדה "אתנחתא" בקרית ביאליק
בקפה מסעדה חלבית "אתנחתא" בקרית ביאליק, מציעים חוויה של צפייה במשחקי ה"מונדיאל" על מסך ענק בשילוב עם אבטיח מתוק, גבינה בולגרית ובירה "קרלסברג" מהחבית ב- 39 ₪.בנוסף, הברמנים יציעו מבצע בירות מהחבית 1+1 לאורך כל הערב. משקה האנרגיה "בלו" יצטרף לחגיגה, כאשר דיילות לבושות בתלבושת בצבע כחול יחלקו דגלים, צעיפים וכובעים.


'הסושיה' מזמינה לחודש מבצעים לרגל המונדיאל
במהלך חודש המונדיאל יציעו סניפי רשת 'הסושיה' מבצע: מזמינים 2 קומבינציות סושי לבחירה, מוסיפים 10 ₪ ומקבלים גופייה מעוצבת של 'הסושיה' לרגל משחקי המונדיאל, כל גופייה נוספת ב-10 ₪ בלבד.
רשת 'הסושיה' נותנת 10% הנחה לנשים המזמינות במקום בכל זמן שידור המשחקים.
להשיג בכל סניפי רשת 'הסושיה' ברחבי הארץ. 9969*

חוגגים מונדיאל בבר בשרים
החל מסוף השבוע של 11/6 עד סיום עונת המונדיאל, יוקרנו על מסך ענק משחקי המונדיאל, לצד תפריט שהרכיב מטבח בר בשרים לעונת המשחקים, ותפריט עסקי מיוחד ב- 55 ש"ח בכל ימי המונדיאל.  בנוסף, על כל מנה מהתפריט הרגיל כוס בירה מהחבית חינם.!
מציעים גם מערכת הקרנה איכותית בה יוקרנו על מסך ענק כל המשחקים.
בר בשרים, רח' ירמיהו 7, תל אביב, [email protected], 054-3975416

מונדיאל 2010 ברשת "בית הפנקייק המקורי"
רשת מסעדות "בית הפנקייק המקורי" מציעה צפייה במשחקי המונדיאל באמצעות מסכי פלזמה ענקיים.
בסניף הרצליה שני מסכי פלזמה 42 אינץ'. בסניף "ביתן" בחבצלת השרון, שני מסכי פלזמה בגדלים של 50 אינץ' ו-  42 אינץ'.כל המשחקים שישודרו בערוצים הישראלים יוקרנו בסניפים, עם מבצעי בירות ואלכוהול, ומנות בשילוב עם אלכוהול במחירי מבצע. 
"בית הפנקייק המקורי":
סניף "ביתן", מחלף חבצלת השרון, ביתן אהרון – 09-8665585
סניף "הרצליה" תחנת דלק פז , הרצליה – 09-9514215

חוויה טרופית ב"מונדיאל שייק" של "קפה ג'ו" בקרית חיים
ב"קפה ג'ו" בקרית חיים מציעים חוויה משולבת של צפייה במשחקי ה"מונדיאל" על מסך ענק, בשילוב עם מבחר קוקטיילים טרופיים מפירות טריים מתובלים באלכוהול עדין, צ'ייסרים קפואים, והתפריט הקולינרי של המקום.

חגיגת מונדיאל בנות בשקד
כשכל הגברים מרותקים למסך הקטן ולמשחקי המונדיאל, זה הזמן הטוב ביותר לחגיגה שכולה בנות. שקד אספרסו בר גלידריית בוטיק יוצאים במבצע "מונדיאל נשי" הכולל כוס קאווה לכל סועדת וקינוח "סורבה מונדיאל" הכולל סלט פירות ושלושה כדורי סורבה על חשבון הבית לשולחן של ארבע נשים ומעלה.
המבצע בתוקף בכל תקופת המונדיאל ובזמן שידורי המונדיאל ומותנה בהזמנה של מינימום 40 ₪ לסועדת.
בנוסף, שקד משיקים טעם חדש בהשראת המונדיאל "שקדיאל" המשלב את שני מאפייני המונדיאל הבולטים ביותר בנוף הישראלי: בירה וגרעיני חמנייה. מחיר לכדור: 14 ₪.
שקד, האנגר 7 נמל ת"א, טלפון: 03-5465858 


המונדיאל של רשת המסעדות "סמיראמיס"
מסעדות סמיראמיס במתחם פז חוף הכרמל בחיפה ובצומת מוצרט בקרית מוצקין, מקיימות "מונדיאל" של מבצעי ארוחות עסקיות עשירות בבשר, תוספות חמות וסלטים ב- 59 ₪. המזמינים שתי בירות מהחבית, ייהנו מבירה שלישית על חשבון הבית וגם מכדור כדורגל במתנה.
 

יורוקום פנסוניק תשדר את משחקי המונדיאל בשלוותה בנמל ת"א
יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת פנסוניק בישראל, תקיים הקרנות של מרבית משחקי המונדיאל ברזולוציית HD במתחם השלוותה שבנמל ת"א.
הקרנות המשחקים יתבצעו במתחם סגור למוזמנים בלבד של יורוקום על גבי מסך 103 אינץ', שהינו מסך הפלזמה הגדול בישראל.
למסך תחובר מערכת שמע מבית פנסוניק שהינה מערכת סראונד מהמתקדמות ביותר ששווקו עד כה על ידי החברה.
ביורוקום מציינים כי מי שיגיע לשלוותה ולא יהיה חלק מהמוזמנים, יוכל לצפות במשחקים על גבי מקרן ענק (300 אינץ') שיוצב במקום, וליהנות מכוס בירה מהחבית על כל הזמנת המבורגר מהתפריט.

מיוחד באתר מפה: איפה כדאי לכם לראות את המונדיאל? הברים והמסעדות שמציעים את חווית הצפייה הטובה בישראל
אתר מפה העלה שער חדש שמרכז תוכן הקשור לחוויית הצפייה במונדיאל. האתר ממליץ על הברים, המסעדות ומקומות הבילוי ברחבי הארץ, שמספקים את כל מה שאוהדי כדורגל צריכים לחוויית צפייה מושלמת: המסכים הגדולים ביותר, שידורים באיכות HD, המבצעים החמים על בירות ונשנושים, והאווירה הכי מחשמלת.
קישור לשער מונדיאל
באתר נאספו עד כה 125 אתרי בילוי שמשדרים את המונדיאל, כולם מוצגים על מפה דינאמית בפריסה ארצית המתעדכנת בזמן אמת, ומתוכם נבחרו המקומות שבהם חווית הצפייה היא המהנה ביותר.
עוד בשער המונדיאל: לוח משחקי השבוע, עדכונים שוטפים מדי יום ומבצעים מיוחדים לערבי המונדיאל בברים ובמסעדות. מדי יום תעלה לשער המלצה מטעם המערכת, וכן חידון יומי נושא פרסים.
במהלך המונדיאל יהיו התכנים בשער המונדיאל פתוחים לקריאה ללא דמי מנוי.

מונדיאל של מבצעים ב-Zinc
Zinc מקרליבך תל אביב מעלה את מפלס האנרגיה לקראת משחקי המונדיאל, ומזמינה את קהל הלקוחות ליהנות מפסטיבל של כדורגל, בירות וטעם. במשך כל המשחקים תוכלו ליהנות מדילים של ארוחות ובירה, וחווית צפייה עם מסכי ענק שיקרינו את המשחקים מסביב לשעון. 
המבורגר, מנת צ'יפס ושליש בירה גולדסטאר – 49 ₪.
ארוחת המונדיאל -מנה ראשונה ועיקרית ב- 79 ₪. אתם מוזמנים לבחור בין דיל עם פטה כבד עוף, כנפי עוף ברוטב תאילנדי, קפצ'יו פילה בקר, לבין דיל עם קומבינציית סושי לפתיחה, עיקרית של שניצל עגל ברוטב פלפלת ופסטה עם רצועות סינטה, עגבניות שרי ובצל ברוטב שמן זית שום.
בר-מסעדה Zinc (זינק), רח' קרליבך 29, ת"א. טל. 03-5615282, כל יום מ- 12:00 עד לקוח אחרון.

מבצעים מיוחדים לחודש המונדיאל באספרסו בר
במהלך חודש המונדיאל יציעו סניפי קבוצת אספרסו בר מבצע, הקורץ בעיקר לקהל הנשי, של REFILL חופשי על יין הקאווה. כוס קאווה תימכר ב-26 ₪ ותמולא ללא הגבלה לאורך כל הערב. לצד הקאווה, ניתן יהיה להזמין מגוון מנות טאפאס טעימות, כמו קרם חצילים עם טחינה וביצה, סלט טאבולה מקינואה וגבינת פטה ומנה קיצית של סלק וחלומי במרק יוגורט קר (טווח מחירים 16-24 ₪).
עבור אלה שלא מוכנים לוותר על הצפייה, אספרסו בר בן גוריון בהרצלייה, מנותני החסות לקבוצת הכדורסל בני השרון, ימשיכו במסורת הקרנות אירועים ספורטיביים ויציעו חגיגת כדורגל מושלמת בתקופת המונדיאל. במהלך כל החודש, יוקרנו המשחקים על גבי שישה מסכים באיכות HD והסניף יקושט בדגלי הנבחרות, כשמדי המלצרים יוחלפו למדי הנבחרות בהתאם למשחקים שיוקרנו. 
יוצע תפריט מונדיאל מיוחד עם מנות ייחודיות כמו: מיני המבורגר (57 ₪) ופיש אנד צ'יפס (42 ₪), וכן מבחר נשנושים כמו אדממה (26 ₪) והום פרייז (28 ₪). בגזרת האלכוהול מחירים חגיגיים על מגוון הבירות והצ'ייסרים ובנוסף, מבצעים מיוחדים בהתאם למדינות המשחקות.

בסטפן בראון עסקיות ערב ויין דרום אפריקני
סטפן בראון מציע אלטרנטיבה שפויה להיסטרית המונדיאל, עם עסקיות ערב ויין משובח מדרום אפריקה 
תפריט עסקיות הערב של "סטפן בראון" מציע ארוחה קרניבורית בשלושה מסלולים: ב- 73 שקלים כוללת מנה ראשונה לבחירה כחצילים בטחינה, סלט קצוץ, סלט סלק חציל קלוי עם צנובר וזעתר ועוד ולעיקרית נקניקיות טלה חריפות, רביולי פורצ'יני או לזניה חצילים ועגבניות.
ב- 77 שקל נכללות מנות כקבב טלה וצנוברים, פרגיות במרינאדה, עוף טנדורי והמבורגר. בעסקית היקרה, שמחירה 99 שקלים, מוצעות עיקריות לבחירה מתוך מגוון עשיר הכולל סטייק ראמפ, סינטה, סטייק סלמון, וכן טבעות אנטרקוט או פילה פילה בקר.
לצד תפריט עסקיות הערב וכמחווה לדרום אפריקה,המארחת את משחקי המונדיאל, מציעים ב"סטפן", יינות מדרום אפריקה במחיר אטרקטיבי עד תום המשחקים, כמו "קומאלה" ("Kumala"), קברנה סוביניון ושיראז, בציר 2008; ו"קומאלה" ("Kumala"), שנין בלאן ושרדונה, בציר 2008 – 25 שקל לכוס או 88 שקל לבקבוק.
רצוי להזמין מקום מראש., אלנבי 99 תל אביב, טל.5604725–03

מונדיאל 2010 ב'בנימין': תפריט מאזטים חובק עולם
ב'בנימין', בית היין והמעדנים, מצדיעים למדינות המשתתפות במונדיאל עם תפריט עולמי במחיר מיוחד של 18/25 ₪ למנה, שילווה את הקרנת המשחקים על גבי מסך ענק.
בתפריט: מיני המבורגזה (ספרד); פיש אנד צ'יפס (אנגליה); קלמרי א-לה רומנה (ספרד); סופלקי פרגית (יוון); מולים מרינייר (צרפת); צלחת נקניקים (איטליה); פריטו מיסטו (פורטוגל); נקניקיות וכרוב כבוש (גרמניה); רושטי – לביבות תפו"א (שוויץ). לצידם יוגשו צ'יפס, "ביסלי בנימין", וגרעינים שחורים.
בנוסף ייערך Happy Hour על בירות סן מיגל: ⅓ ב-15 ₪ ו-½ ב-20 ₪.
התפריט יוצע במקביל לתפריט הרגיל, במהלך כל תקופת המונדיאל ובשעות המשחקים בלבד.
בנימין – בית יין ומעדנים, נחלת בנימין 30, תל אביב, טל. 03-5168410

שידורים חיים של משחקים על מסכי ענק, תפריט מיוחד ומבצע על בירות מחבית ברשת בורגוס בורגר בר 
רשת בורגוס בורגר בר (12 סניפים) כובשת את המגרש: בתקופת המונדיאל (11 ביוני עד 11 ביולי) יוקרנו על מסכי ענק כל משחקי הבתים.
עוד בתקופה זו ימכרו בכל מסעדות הרשת בירות מהחבית במחירי מבצע:
1/3 בירה – 10 ₪, 1/2 בירה – 15 ₪.
בנוסף התאימה רשת – בורגוס בורגר בר את התפריט לנשנוש בין גול לנבדל, שלא מחייב סכין ומזלג. בין השאר: בורגוס רינג'ס – טבעות בצל קריספיות , כנפיים ברוטב צ'ילי , שיפודי נקניקיות מרגז עטופות בעלי סיגר , מיני המבורגר – טלה או אנטריקוט, שיפודי פטריות ממולאות בגבינות עיזים.
פרטים על רשת מסעדות בורגוס בורגר בר: www.bbb.burgus.co.il

במהלך המונדיאל: חגיגת הטבות בבורגוס באשדוד
מסעדת 'בורגוס' אשדוד מכריזה על חודש מונדיאל – בירות מהחבית במחירים הכי זולים באזור ובנוסף: בהזמנת המבורגר, תקבלו תוספת אחת מעל ללא תוספת תשלום. 
בזמן שידור המשחקים בלבד: 1/3 ליטר בירה מהחבית 'טובורג' או 'סטלה' ב- 10 ₪, 1/2 ליטר בירה ב-15 ₪.
לאוהדי הנבחרות מצפה תפאורה מיוחדת וצבעונית, שלל דגלים, תלבושות מיוחדות של צוות השירות של המסעדה, ועוד הפתעות.
כחלק מההכנות למונדיאל רכשה המסעדה זכויות שידור להקרנת המשחקים על מסך ענק וטכנולוגיית סאונד מיוחדת.
"בורגוס", רחוב הבנאים 4, אשדוד. מ-12 בצהריים עד 3 בבוקר. טל' להזמנת מקומות מראש: 08-8539797

אתר המסעדות rest וידיעות תקשורת בשיתוף פעולה קולינרי לכבוד חודש המונדיאל
לקראת משחקי המונדיאל, אתר המסעדות rest.co.il יקיים בשיתוף עם ידיעות תקשורת, פעילות קולינאית במגוון מסעדות ברחבי הארץ. בפעילות יתמכו יקבי בנימינה עם יינות סדרת יוגב וחטיבת האלכוהול החדשה "בנימינה ספיריטס", שיציעו מגוון משקאות אלכוהוליים, בהם וויסקי לייבל 5 ובירה באדווייזר הצ'כית. משקאות אלו יוצעו במחירי היכרות כחלק מהפעילות.
את הפעילות תלווה חוברת שתרכז את מגוון ההטבות והמבצעים השונים וכן המלצות ליינות ומשקאות אלכוהוליים. החוברת תגובה ב-mini site באתר שיפעל מתוך אתר הבית של rest.
האתר יאפשר להתעדכן בהטבות המשתנות ובפעילויות של המסעדות השונות, תוך אפשרות להזמנת מקום ושימוש בכלי הזמנת השולחנות המתקדם של האתר, TIME TABLE, ואף ליהנות מהטבות נוספות בעקבות השימוש בו.
בין ההטבות: משקה שני ב-1 ₪, 50 אחוזי הנחה על תפריטי האלכוהול, הנחות על מנות ותפריטי מונדיאל מיוחדים. כמו כן, ישדרו המסעדות את המשחקים ויציעו חווית בילוי מהנה, כמו בפאבים ובמסעדות ברחבי העולם.
בין המסעדות שישתתפו במבצע: מסעדת אמיצ'י, סאטורי, 206 דגים, 206 בשרים, רשת אגאדיר, מראבו, המטבחון, שלוותא, דוריס קצבים, מדזו, פרידה קאלו.
הפעילות תיערך בין התאריכים 11.06-11.07.2010

מונדיאל בשידור חי ברשת מוזס עם תפריט לצפייה במשחקים גם בבית
רשת מוזס, המציעה מטבח אמריקאי עדכני, נערכת בגדול למונדיאל המתקרב עם מסכי ענק בכל מסעדות הרשת, ותפריט נשנושים. את תפריט המונדיאל ניתן גם להזמין במערך המשלוחים החדיש של הרשת בכל תקופת המונדיאל.
משחקי המונדיאל יוקרנו על גבי מסכי ענק בחמש מסעדות מוזס – הרצליה פיתוח ובתל אביב – שדרות רוטשילד, רמת החייל, מוזס סטיישן וכן בסניף החדש במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון. תפריט המונדיאל כולל נאצ'וס, מוזס הוט דוג או דאבל מינימי (2 המבורגרים קטנים), תוספת לבחירה וקרלסברג. את הארוחה ניתן להזמין לזוג ומעלה, ב- 75 ₪ לאדם.
טל. 9449*, www.mosesrest.co.il

Meat Bar בפעילות מיוחדת למונדיאל – לגברים בהרצליה, לנשים בתל אביב
מיטבר הרצליה- חגיגה של בשר וכדורגל: מסך ענק יוצב במרפסת ועליו ישודרו כל המשחקים. מסך נוסף יוצב בחדר הפרטי במסעדה.
לכבוד המונדיאל מציעה המסעדה ליושבי המרפסת ליהנות מצפייה במשחקים על גבי מסך ענק (תוך כדי אכילה נינוחה). בחלל הפנימי של המסעדה לא יוקרנו משחקים.
לכבוד המשחקים תוצע במרפסת ארוחה עסקית עד 19:00 (בימים א' – ה') כך שניתן יהיה ליהנות מהמשחקים שישודרו בשעה 16:00.
MEAT BAR רחוב הסדנאות 4 הרצליה להזמנות: 09-9546000
במיטבר ת"א: ערבי נשים עם אלכוהול ובלי כדורגל. הפעילות נבנתה ע"י צוות הנשים של מסעדת מיטבר לתקופת המונדיאל.
המסעדה מציעה תפריט זוגי מיוחד לשעות בהן משודרים המשחקים. התפריט כולל 7 מנות, כאשר זוג יכול לבחור 5 מנות מהתפריט. הארוחה מלווה עם לחם וקאווה ללא הגבלה. המחיר לאדם: 86 ₪ (172 ₪ לזוג).
ניתן להזמין כל אחת מהמנות בנפרד וליהנות ממחיר מיוחד גם כן.
MEAT BAR שד' חן 52 תל אביב להזמנות: 03-6956276

מסעדת רוטשילדס קיטשן חוגגת את חודש המונדיאל בתפריט עסיסי 
מסעדת הביסטרו רוטשילד'ס קיטשן השוכנת על צומת הרחובות מאז"ה ושדרות רוטשילד בת"א, תציע חווית בילוי שתשלב ספורט וקולינריה, אלכוהול והנאה.
המשחקים ישודרו על גבי מסכי 50 אינץ' ומערכת סאונד מקיפה, השלבים הסופיים של הטורניר ישודרו גם על גבי מסך ענק שיוצב במרפסת המסעדה. 
עם זאת תציע המסעדה תפריט מונדיאל עסיסי שיוגש בשעות הערב והלילה בחודש זה בלבד. התפריט שנבנה על ידי שפית הבית, סבינה וולדמן יורכב ממנות פתיחה כמו כנפיים ברוטב בר-בי- קיו (22 ₪), מבחר מזטים שיוגשו בליווי לחם אגוזים (39 ₪) ומנת "מאנצ'יז הבית" שיכללו אגוזים בקארי, זיתים מתובלים וחמוצים שונים (22 ₪).
בעיקריות: פיש & צ'יפס עשויים נתחי בורי בציפוי שקדים (42 ₪), שיפודי קיטשן – פילה בקר, פרגית וכבדי עוף על פלאנצ'ה בליווי הומפרייז (89 ₪), סטייק כריך עם בשר אנטריקוט, רוטב צ'ימיצ'ורי וסלסה עגבניות ובליווי צ'יפס הבית (72 ₪).
הבירה הצ'כית באדוויזר במבצע 1+1 .
תפריט המונדיאל יוגש לאורך כל חודש המונדיאל, החל מ- 18.00 מדי ערב.
לאלו שיעדיפו לצפות במשחק מהבית, שירות ה TAKE AWAY של המסעדה. לכל הזמנה מעל 150 ₪ תתאפשר רכישה של שישיית בירות אפס פילזנר ב- 10 ₪.
רוטשילד'ס קיטשן, שדרות רוטשילד 73 תל אביב, טל. 03-5257171, א-ה 11.00-01.00, ו-ש 09.00 – הלקוח האחרון.

ליליות Bakery נערכת למשחקי המונדיאל
ליליות BAKERY, מאפיה ובית קפה בוטיק בהובלתו של שף קונדיטור עמיר לולויאן, תשדר את משחקי המונדיאל על גבי שלושה מסכי פלזמה.
בנוסף יוגשו דילים מיוחדים בחודש המונדיאל: פוקצ'ה/קיש/כריך + סלט אישי + לימונדה ב- 27 ש"ח, בירה skol ב- 10 ש"ח , מגוון נשנושים לצד הבירה, והכול באווירה נעימה וממוזגת בכורסאות נוחות לצפייה.
תפריט ה-BAKERY כולל מגוון לחמים, מאפים אישיים, עוגות, טארטים, קישים ומאפים מיוחדים לשבת. 
"ליליות Bakery", מתחם בית אסיה, רחוב ויצמן 4, תל אביב, טל.03-6965658
 . א'-ד' 07:30-18:30. ה' – 07:30-19:30. ו '- 08:00-עד שעה לפני כניסת שבת

מבצע למונדיאל בשיגי דיגי
מבצע למונדיאל בשיגי דיגי של השף גיא לוי, מסעדת ההמבורגרים והספריבס ברח' הארבעה 10 ת"א.
בהזמנה עד הבית: ארוחה זוגית מלאה- 120 ₪, תוספת אחת על חשבון הבית
(צ'יפס, צ'יפס בטטה, טבעות בצל). מבצע חבר'ה: בהזמנה מעל 300 ₪ – רביעיית בירות חינם (טובורג, קרלסברג). אין כפל מבצעים.
שיגי דיגי – רחוב הארבעה 10 תל אביב (מול הסיניטק), טל- 03-5613888 או 03-5613838, www.shigidigi.co.il,  מ- 11:00 לפנה"צ עד 3:00 לפנות בוקר.

חגיגה דרום אמריקאית ברשת מסעדות אל גאוצ'ו במונדיאל
מלצרים לבושים בחולצות נבחרת ארגנטינה הנושאות את הספרה האגדית 10, וגם מבצע בירה ללא תחתית במונדיאל, במסגרתו תוצע ללקוחות בירה גולדסטאר ללא הגבלה ב-29.90 ₪.
תפריט מונדיאל בזמן שידור המשחקים כולל מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית לבחירה בליווי סלט ארגנטינאי ומנת קינוח ב- 99 ₪ לסועד. המנות העיקריות מוגשות בלווי סלט ארגנטינאי.
www.elgaucho.co.il

חגיגות המונדיאל במסעדת הסוהו
לרגל חגיגות המונדיאל, מסעדת הסוהו בראשל"צ לובשת מדים ומתכוננת לטירוף הכדורגל.
המקום ילבש חג ויקבל עיצוב בחסות אדידס, מלצרים ילבשו חולצות מונדיאל , לוחות הזמנים של כל משחקי הטורניר ייפרסו על גבי שולחנות המסעדה, סרטון- D מונדיאל ירוץ במשך התקופה במסכי הפלזמה על קירות הסוהו, הימורים במהלך המשחק ולפניו יעניקו ליושבים צ'ייסרים חינם, קינוחים, אלכוהול ועוד הפתעות.
מתנות בחסות אדידס יחולקו ליושבים, וכמובן הקרנת של כל המשחקים ב-HD במשך כל תקופת המונדיאל. כמו כן, יוצעו הנחות על מנות מיוחדות ואלכוהול.
סוהו, רח' משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון. טל.03-9658395, כל יום 10:00 – הלקוח האחרון.

חגיגות מונדיאל באסטראה
בכל ערב באסטראה בתאריכים  11.6.10-11.7.10, יתקיימו שידורים ישירים של משחקי המונדיאל.
בירה שנייה ב-50% הנחה. לאחר 9 בירות במהלך החודש – העשירית על חשבון הבית.
לאורך כל החודש יוגשו מנות בשריות מיוחדות. שוטים של אלכוהול במחירים מוזלים: סטולי ב-12 ₪, עראק ב-10 ₪. בירה 'אסטראה', הספונסרים של קבוצת ברצלונה, תימכר ישר מהחבית. חולצות בירה 'אסטראה' למזמינים 3 בירות 'אסטראה' במהלך משחק אחד, ועוד הפתעות.
אסטראה, רח' אבא קובנר 4, שכונת כוכב הצפון, תל-אביב
א'-ה' 7:00-23:00 (או עד גמר המשחקים), ו' – 8:00-15:00, שבת 10:00-23:00

מסעדת סהרה נערכת למשחקי המונדיאל
סהרה, מסעדה סורית-שאמית בכפר בן נין, סמוך לכפר תבור, נערכת למשחקי מונדיאל 2010. בתוכנית: מקרן ענק, בר בו יוגשו משקאות חריפים, שתייה חמה, קוקטיילים, גלידות.
סהרה- בן נין, כביש 65 בדרך לעפולה, בתחנת דלק- 04-6425959

מונדיאל בריבר
ברשת המסעדות "ריבר-מטבח אסייאתי-ישראלי" מקבלים את פני המונדיאל בדיל מיוחד: 1+1 על כל סוגי הבירה שבתפריט. כל משחקי המונדיאל ישודרו במלואם על גבי פלזמות בכל סניפי הרשת.
המטבח ב"ריבר" מבוסס על טעמים אסייתים שהותאמו לחך הישראלי, ומשלב מנות אסייתיות מובהקות עם נגיעות עכשוויות ישראליות. 
שישה סניפים ושני סניפי משלוחים: ראשל"צ, ר"ג, רחובות, פתח תקווה, ירושלים, תל אביב. www.river-bar.co.il, לבירור הסניף הקרוב ומשלוחים עד הבית 1700-500-539

בעיטת בננה ביץ'
בננה ביץ' – 5 חופים: אכזיב, מכמורת, תל אביב, ניצנים וזיקים. בתקופת המונדיאל הפנינג בכל החופים עם צפייה במשחקים על מסכי ענק. שילוב מושלם של ים, בירה ומשחקי המונדיאל על מסכי ענק.

רשת הפאבים האיריים דבלין
ב
רשת הפאבים האיריים דבלין (רחובות, הרצליה וירושלים) – ישדרו את כל משחקי השלבים הסופיים של ליגת האלופות בכדורגל ומשחקי המונדיאל המרכזיים, על יותר מ- 10 מסכים שונים ומסכי ענק בחצר ועד 3 שידורים שונים במקביל באותו ערב.
במשחקים שמשודרים עד השעה 20:00 הקהל יוכל ליהנות ממבחר של 20 בירות שונות של 1+1. 
לעלה מ- 70 סוגי בירות, מהן 20 מהחבית. תפריט אוכל מגוון הכולל מנות עיקריות או נשנושים ליד הבירה. 

עושים את המונדיאל ב- city
city קפה מזמינה למונדיאל גדול מהחיים, עם תפריט מיוחד למשחקים, מסכי פלזמה ענקיים בכל אחד מהסניפים בתל אביב, ואווירה. אחרי העבודה תוכלו ליהנות משירות מהיר של מאפים וסנדוויצי'ם מהקפיטריה של הרשת.
תפריט עשיר של נשנושים ומנות הבית: סנדוויץ' הבית "סיניה", תערובות קפה ייחודיות ביבוא אישי מאיטליה, אייס קפה עם שוט אספרסו למכורים, מבחר של מאפים טריים וכריכי ביס למי שהגיע ישר מהעבודה לראות משחק, ועוד מבחר  והפתעות מערב לערב.
רשת ה"city": קינג ג'ורג' 9, יהודה הלוי 44, פלורנטין 38 תל אביב. א'-ה': 22:00-06:00 , ו': 18:00-06:00

חודש משחקי מונדיאל בשידורים ישירים בסניפי ה- Temple Bar
Temple Bar, רשת הפאבים האיריים, טוענת שהיא המקום בו הכי כייף לראות, להריח ולהרגיש ספורט (בסינמה סיטי, רמת השרון, וב-Cinemall, לב המפרץ-חיפה, מתחם G כפר סבא וסינמה סיטי ראשל"צ).
החל מ- 11 ביוני עד 11 ביולי 2010 יקרינו על מסכי הפלזמה הממוקמים ברחבי הבר החיצוני והפנימי ובתוספת של מסכים ענקים נוספים, חודש שלם של משחקים ישירים.
בטמפל בר למעלה מ- 70 סוגים שונים של בירות מכל העולם, מתוכם 14 סוגי בירה מהחבית, צ'ייסרים, אלכוהול משובח, ואוכל.
לאוהדי נבחרות ספציפיות מציעים ללכת עם הנבחרות שלהם עד הסוף, ולבחור בירות מאותה מדינה.
בין המנות: פרוסות נקניקיות פריכות על צ'יפס בלגי (39), שניצלוני פילה עוף פריכים וגם גזר, קישוא, בצל ירוק ופלפל אדום בציפוי פריך (59), אסאדו בקר ריחני, גריסי פנינה ועגבניות לחות (64).
מוצע להזמין מקומות מראש.
Cinemall, צומת לב המפרץ, חיפה. טל: 04-8404460, סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון טל: -699553603, מתחם G, ויצמן 207, כפר סבא. טל: 09-7675757, מתחם סינמה סיטי, ראשון לציון טלפון: 03-7165757
מדי יום – 17.00 עד אחרון הלקוחות, בשבת 12:00 עד אחרון הלקוחות.

חודש משחקים ישירים, מלאים בהפתעות, לחובבי הספורט ברשת Black Bar 'n' Burgerצחי בוקששתר
במהלך חודש המונדיאל, ישודרו בכל סניפי רשת Black Bar 'n' Burger משחקי המונדיאל על מסכי ענק. על מנת לעשות את האווירה שמחה באמת כל המזמין 1/2 ליטר בירה מחבית, יקבל כוס צ'ייסר הבית מתנה.
בנוסף, ניתן להזמין ולבוא לקחת מסניפים בהם יש שירות משלוחים ולהזמין משלוח של Black עד הבית. כל המזמין המבורגר יקבל תוספת אחת על ההמבורגר מתנה (למעט חזה אווז).
ממבחר המנות בתפריט: המבורגר של 450 גרם – המבורגר Trex מונח על לחמניית ענק ומוגש עם צ'יפס מיוחד, רך וטעים ובפיסות גדולות. 
לקינוח: ערמונים מוס עדין ממחית ערמונים קלויים ושוקולד לבן, שכבות ביסקוויט שוקולד ,ציפוי שוקולד חלב, פצפוצי שוקולד והפתעת פנקוטה. או: ספגטי שוקולד עדין על גלידת וניל מצופה שוקולד,סוכריית פטל.
מוצע להזמין מקומות מראש.
2 go Black – מרכז עזריאלי, קומה 1, תל אביב,03-6950060
רחוב שלומציון המלכה 18, ירושלים. טל. 02-6246767
מרכז אלכסנדרה (יכין ) רחוב גיבורי ישראל, פולג נתניה. טל. 09-8651333
רחוב וייצמן 301, מתחם G, כפר סבא. טל. 09-7671040
רחוב הסיבים 18, פתח תקווה. טל. 03-9191891
מתחם Cinemall, צומת לב המפרץ, חיפה. טל. 04-8422400
רחוב ילדי טהרן 3, מתחם G, ראשון לציון- מערב. טל. 03-9414485
מתחם One Plaza, באר שבע. טל. 1-599-555550
רחוב הברזל 23, רמת החי"ל, תל אביב. טל. 03-6441000
רחוב המדע 6, פארק המדע, רחובות. טל. 08-9361230
סינמה סיטי, רמת השרון. טל. 03-6991100

עושים את המונדיאל ב- Beer &Bar Garden של כרמלה בנחלה
ה- Beer &Bar Garden של כרמלה בנחלה, מבטיח לשלב את מונדיאל 2010 עם אוכל טוב ואלכוהול במדרחוב. לא נותר אלא לחכות לגולים עם הקרנת המשחקים על גבי מסך במדרחוב של נחלת בנימין.
בכל ערב תשבץ כרמלה את המדרכה ברחבה הסמוכה לכניסת המסעדה בשולחנות וכסאות בר, ותגיש בירה, וויסקי, וודקה וערק עם תפריט אוכל רחוב הולם ולא מחייב ובמחיר ידידותי.
בתפריט מנות משתנות לפי ההיצע בשוק וההשראה של השף דניאל זך: כריך בשר מלחם שאור עם ירקות וחרדל (38 ₪), נקניקיית טלה פיקנטית עם תפו"א מטוגן ובצל חרוך (48 ₪), קלחת נתחי דגים ברוטב עגבניות חריף וזיתים (60 ₪), בייבי ריב ברוטב צ'ילי אסיאתי (60 ₪), קלמארי צרוב בפלנצ'ה עם יוגורט, שום ועשבים (60 ₪), שרימפס פריכים בחמאה חומה ופירורי לחם (65 ₪) וסביח טחינה, חציל, עגבנייה וביצה קשה צנוברים (33 ₪).
תפריט היין יחוזק בתפריט אלכוהול, ולצד בירת חיטה הגרמנית והמרווה, ניתן יהיה ליהנות גם מצ'ייסרים כמו בושמילס רגיל/בלאק/מאלט (24/16/12 ₪); ketel one רגיל או ציטרון (16 ₪); ועראק אל-נמרוד (29 ₪).
Beer & Bar Garden פועל כל השבוע החל מ 18:00 כל ערב.
רמב"ם 14 פינת התבור 46, מדרחוב נחלת בנימין, תל אביב טל.03-5161417 
א – ה 23:00 – 12:00, ו'-10:00-16:00, 18:00-23:00 שבת: 23:00 – 12:00

חגיגת מונדיאל ב"Porter & Sons"
"Porter & sons" הצעיר מצויד בלא פחות מ- 50 ברזים של בירות מרחבי העולם. לרגל המונדיאל הנחה על הבירות הלאומיות של הנבחרות המשתתפות.
כל נבחרת לאומית שמשחקה ישודר ב"porter & sons" תזכה את הבירות מארץ מוצאה בהנחה משמעותית (25 שקל לפיינט). בנוסף, כך כל מי שיגיע עם דרכון של הנבחרת המשחקת יזכה בבירה חינם נוספת.
המטבח ב- "porter & sons" יכבד את הנבחרות המשחקות, ויערוך ערבי קונספט גסטרונומיים בהתאם לנבחרות שמשחקיהן ישודרו בפורטר.
המשחקים ישודרו בשני מסכי פלזמה גדולים ( 60 אינץ' ו- 42 אינץ'), והשידור יהיה ברמת HD – המעניקה חוויית צפייה. 
ניתן לארגן ערבי צפייה פרטים בחדר ה- VIP המיוחד לכ- 30 צופים.

מונדיאל בכרמא הירושלמית
בכרמא הירושלמית, שממוקמת בעין כרם, פונים לשני המינים בתקופת המונדיאל, ומציעים פיתרון לזוגות שרוצים לצאת יחד, אך לא לוותר על המשחק מחד (הגבר מן הסתם) או על השקט מאידך. זוגות יגיעו יחד למסעדה, יתפצלו לטובת המשחק – האישה עם חברות והגבר עם חבריו, ויתאחדו בסוף הערב לקינוח משותף.
בקומה העליונה יוקרנו משחקי המונדיאל על מסכים גדולים. במסגרת התפריט המיוחד יוגשו מנות בהשראת המדינות המשתתפות במונדיאל ובירה, והמלצריות יהיו לבושות בחולצות הקבוצות. צופי המשחק ייהנו גם מצ'ייסר חינם על כל גול שיובקע במשחק (של כל אחד מהצדדים).
הקומה התחתונה תוקדש לנשים, ובה לא יהיה כל זכר למונדיאל. התפריט יותאם לחך הנשי, המוסיקה תהיה רגועה ונעימה, והאווירה כולה תשדר רוגע.
בין המנות שיוגשו בתקופת המונדיאל:
לגברים: מנות שיתופיות וגדולות (מספיק לפחות לשני אנשים)ף
מנה מקסיקנית: "קוואטרו בשר" – פרגיות, קבב, אנטריקוט וחזה עוף לצד טורטיות, סלסה, אבוקדו וטחינה – 120 ₪; מנה ארגנטינאית: פורטר האוס לצד 3 תוספות לבחירה – 240 ₪; מנה אנגלית: פיש & צ'יפס – 58 ₪.
מנות לנשים: סלט מעודן – חסה, מלפפונים, גזר, פטריות שמפיניון מוקפצות בחמאה ופטה עדינה מוקפצת קלות – 48 ₪, פטה כבד נימוח – 42 ₪, פאי תפוחים הנאפה במקום לצד גלידת וניל – 36 ₪.
כרמא, עין כרם 74 ירושלים, טלפון: 02-6436643

מונדיאל 99
בביסטרו 99 יעבירו את המונדיאל, ויתמכו לכל אורך הדרך בנבחרת אנגליה עם שידורים ישירים של המשחקים ברחבת המסעדה. 
השף ערן זינו יכין תפריט נשנושים שהולם את המורשת הבריטית: פיש אנד צ'יפס (32 ₪), כריך רוסטביף עם צ'אטני עם צ'יפס גפרורים דקיק (42 ₪), כריך roast טלה עם תפו"א מדורה (48 ₪). בנוסף, מי שיזמין במהלך המשחקים שליש או חצי בירה יקבל צ'ייסר.
ביסטרו 99, דיזינגוף 99 תל-אביב 03-5274488

תיאודור במונדיאל
ביסטרו תיאודור התל אביבי, האח הצעיר של מסעדת תיאודור הצפונית, יקרין את 
המשחקים שייערכו בשעות הערב על מסך במרפסת המסעדה.
לצופי המשחקים יוצעו המבורגר+פוטטוס+שליש בירה ב- 50 ₪, ותפריט טפאסים חדש הכולל מנות כמו פלאפל חצילים וגבינה (23) גלילת חציל בטחינה במילוי בשר אווז וצנוברים (28).
מונטיפיורי 7 פינת הרצל, טל. 03-5100094, א'-ש' 07:00-02:00

כספי משקאות חריפים מציעה למונדיאל מארז יגרמייסטר עם כוסיות צ'ייסרים במחיר מיוחד
יגרמייסטר הינו ליקר גרמני אותנטי בנפח אלכוהולי של 35%, העשוי מ- 56 סוגי עשבים, תבלינים ופיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר