מועדון הקפה: הטרנד החם ב- 2007 – קפה נמס out, פולי קפה in

סיכום שנתי של 2006 מראה מגמה ברורה: מכירת פולי קפה למשרדים גדלה ב- 20%, על חשבון צריכת הקפה הנמס. בנוסף, גידול משמעותי במכירת מכונות הקפה המקציפות, מראה על המשך התפתחות תרבות אנינות הקפה בישראל

סיכום נתוני שנת 2006 שנערך ב"מועדון הקפה", מסמן את הטרנד הבא בתרבות הקפה הישראלית: המעבר ממכונות קפה נמס, המבוססות על אבקות קפה, למכונות קפה גורמה, הטוחנות פולי קפה.
מדובר במגמה ברורה ועקבית, אולם היקפה ב- 2006, למעלה מ- 20%, הפתיע אפילו את המומחים.

"בחודשים האחרונים החל זרם הולך וגדל של לקוחות להתעניין במכונות קפה איכותיות ונוחות לתפעול , ואנחנו רואים בבירור עליית מדרגה נוספת באנינות הטעם וההבנה של הציבור הישראלי בקפה איכותי וטרי", אומר אופיר פרימר, סמנכ"ל השיווק של מועדון הקפה. "מתפתחת בארץ תרבות צריכת קפה איכותי, וישראלים רבים מבינים שלא כל מכונות הקפה נותנות את אותן איכות, טריות וטעם כפי שנותנות מכונות טובות ואיכותיות של החברות המובילות. במשרדים רבים ישנה מגמה של שדרוג מכונות הקפה למכונות איכותיות יותר, והמגמה רק תתחזק ב- 2007"

מגמות מקבילות ומשלימות העולות מניתוח נתוני 2006, הן מעבר למכונות בעלות יכולת הקצפה של הקפה, המסוגלות ליצור יותר סוגי קפה, ומאפשרות לכל עובד במשרד לשתות את הקפה שלו כמו שהוא אוהב, מבלי לצאת מהמשרד. במקביל, מועדון הקפה מדווח על גידול משמעותי במכירת מותגי הפרימיום של הקפה, כמו דנסי ופורטפינו, שהנם מותגים יוקרתיים ואיכותיים במיוחד.

"הגישה של בעלי עסקים למכונת הקפה המשרדית השתנתה", מאבחן פרימר, "בעלי משרדים אינם מתייחסים יותר למכונות כסמל סטטוס, אלא כאמצעי לסיפוק צורכי העובדים והאורחים במשרד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר