"מועדון הקפה" מרחיב את הפעילות למגזר הפרטי

עד היום התמקדה החברה במגזר העסקי והמקצועי עם כ- 30% נתח שוק. בימים אלה תחל לפעול בשוק הפרטי, תספק באמצעות שליחי קנגרו פולי קפה או קפה טחון הביתה. אופיר פרימר, סמנכ"ל שיווק מועדון הקפה "המטרה שלנו היא להוביל את תחום שרותי הקפה בארץ ולהגדיל את התודעה הישראלית לקפה איכותי וטוב"

"מועדון הקפה" מרחיב את הפעילות למגזר הפרטי. עד היום התמקדה החברה במגזר העסקי והמקצועי עם כ- 30% נתח שוק. בימים אלה תחל לפעול בשוק הפרטי, תספק באמצעות שליחי קנגרו פולי קפה או קפה טחון הביתה.

מועדון הקפה, יבואנית בלעדית של חברת Saeco בישראל, הוקמה לפני 7 שנים בשותפות יחד עם החברה האיטלקית ARGENTA. החברה משווקת בלעדית בארץ מותגים כגון SAECO, DANESI, PORTOFINO ועוד. לאחרונה השיקה החברה מכונת קפה חדשה Primea של חברת סייקו שעוצבה ע"י מעצבי BMW.

לדברי אופיר פרימר, סמנכ"ל שיווק מועדון הקפה "קפה כבר מזמן הוא לא רק סמל סטטוס. המודעות לשתיית קפה איכותית בארץ עולה מידי שנה וקיים צורך אמיתי ובסיסי לקפה טוב ואיכותי לא רק בבתי הקפה אלא גם בתוך הבית. ניתן לראות זאת גם בהתאמה למצב בעולם בו שוק הקפה כבר מזמן לא רק מוצר צרכני הנצרך מחוץ לבית, אלא גם סמל סטטוס וגם צורך אמיתי לחוויה איכותית בבית".

כאמור, בימים אלה מתרחבת "מועדון הקפה" גם לתחום השיווק עד הבית, כאשר היא יוצאת בשיתוף פעולה חדשני עם חברת השליחויות קנגרו. במסגרת שיתוף הפעולה החדש, תעניק חברת קנגרו בחוברות החדשות שייצאו בקרוב, בשלב הראשון באזור גוש דן ואח"כ בכל הארץ, גם את האפשרות להזמין פולי קפה או קפה טחון הביתה בכל שעה משעות היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר