מועדון הקפה תחל למכור קפה ב-40 חנויות רשת SOGOOD של סונול

אריק וייס, מנהל החטיבה המקצועית ב"מועדון הקפה", אומר: "בשלב הראשון תמכור מועדון הקפה קפה חם איכותי בכל סניפי הרשת, זאת לאחר שתעביר את כל עובדי החברה סדנאות מקצועיות בנושא קפה והכנתו. מטרתנו ליצור ללקוח עולם חוויה שלם בתוך החנות עצמה, כך שיוכל למצוא בה את כל מה שהוא צריך בתחום הקפה, וגם ליהנות משתיית קפה במקום"

חברת מועדון הקפה, המתמחה ביבוא ושיווק קפה, מתחילה לפעול ברשת SOGOOD, רשת חנויות הנוחות של סונול.
החברה, שהתמחתה עד היום במתן פתרונות לשתיית קפה בשוק המוסדי והעסקי, מרחיבה את פעילותה גם למגזר הפרטי, והמכירה בחנויות סונול הנה צעד ראשון בכך.

אריק וייס, מנהל החטיבה המקצועית ב"מועדון הקפה", אומר: "בשלב הראשון תמכור מועדון הקפה קפה חם איכותי בכל סניפי הרשת, זאת לאחר שתעביר את כל עובדי החברה סדנאות מקצועיות בנושא קפה והכנתו. מטרתנו ליצור ללקוח עולם חוויה שלם בתוך החנות עצמה, כך שיוכל למצוא בה את כל מה שהוא צריך בתחום הקפה, וגם ליהנות משתיית קפה במקום".

עדי גל מרשת החנויות SOGOOD, אומר: "אנו מאמינים כי הקפה הוא מוצר אסטרטגי, ומעונינים להעניק ללקוחותינו חוויית קפה איכותית "על הדרך". הרשת משתמשת בפולי קפה של "פורטופינו", המשווקים בארץ ע"י מועדון הקפה, הנטחנים במקום ומעניקים ללקוח קפה טרי וארומטי".

הרשת המתרחבת צפויה לפתוח השנה עשרות חנויות SOGOOD נוספות בכל רחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר