מועצת הדבש יוצאת בימים אלה לראשונה בקמפיין פרסום ייעודי למגזר הרוסי.
שחר טנא, מנכ"ל מועצת הדבש, מציין כי למגזר הרוסי יש מודעות גבוהה לדבש ולערכים הבריאותיים שלו, ומאז העלייה הרוסית המסיבית בשנות ה-90 עלתה צריכת הדבש באופן דרמטי.
קמפיין הפרסום יתפרס על מספר מישורים, ויכלול חסות על פינת בישול בתוכנית הבוקר של ערוץ 9, חסות על תוכנית בריאות בערוץ 9, שקופית חסות לפני ואחרי תחזית מזג אוויר במהדורת החדשות המרכזית בערוץ 9, והקמת אתר חדש של מועצת הדבש בשפה הרוסית, שיכלול את רשימת המכוורות בארץ, מתכוני דבש ועוד.
טנא מציין כי המועצה החליטה להתמקד בערוץ 9, שכן רוב המגזר הרוסי צופה בערוץ זה.
מועצת הדבש תשקיע בקמפיין כ-200,000 $. משרד הפרסום הינו מקאן אריקסון – מחלקת המגזר הרוסי, וכמו כן ילווה את המהלך משרד יחסי הציבור גלאסטנוסט המתמחה במגזר הרוסי.