מועצת הצמחים בישראל פירסמה החודש מיכרז, המזמין חברות פרסום להגיש את הצעותיהן לניהול מערך הפירסום וקידום המכירות של המועצה בשנה הקרובה.
מסגרת תקציב הפרסום השנתי תעמוד על כ-5 מיליון ₪,והוא אמור לקדם צריכת ירקות, פירות, פרי הדר ופרחים.
השנה יושם דגש מיוחד על צריכת ירקות ב-5 צבעים, תוך הגברת המודעות לתפקידם התזונתי של הירקות ופעילותם המניעתית כנגד מחלות שונות.
תחום הפירות יורחב תוך הגברת הגיוונים בצריכתם.
בעבר נוהלו תקציב הפרסום של מועצת הצמחים על-ידי משרדי הפרסום שקולניק (פירות) והמשרדים יהושע וטמיר כהן (ירקות).