מופעי ישרוטל פאזה מורגנה 2009 יתקיימו באוקטובר הקרוב

בהמשך למסורת השנים האחרונות, יקיימו בסוף השבוע שבין ה- 22 ל- 25 באוקטובר 2009, רשת מלונות ישרוטל ולהקת מחול בת-שבע את מופעי "ישרוטל פאזה מורגנה 2009"

בהמשך למסורת השנים האחרונות, יקיימו בסוף השבוע שבין ה- 22 ל- 25 באוקטובר 2009, רשת מלונות ישרוטל ולהקת מחול בת-שבע את מופעי "ישרוטל פאזה מורגנה 2009".

במסגרת סוף השבוע יועלה לראשונה במדבר מופע מיוחד: Take Two, במסגרתו ישולבו על במה אחת מבחר מיצירותיהם של שניים מגדולי המחול הישראלי, אוהד נהרין ושרון אייל. עוד בסוף השבוע, תועלה כמיטב המסורת יצירתו עטורת הפרסים של אוהד נהרין, 'אנאפאזה במדבר', ומופע בהפקה מיוחדת של הפרויקט של עידן רייכל – 'בין קירות ביתי'. במופע ישלבו חברי הפרויקט צלילים וקולות מהארץ ומהעולם, וילווו על ידי תזמורת בת 16 נגני כלי נשיפה וכלי מיתר. בהופעה יתארחו גם משתתפות האלבום השלישי, מרתה גומז מקולומביה וסומי מרואנדה.

לפני המופעים, במתחם הכניסה, ניתן יהיה ליהנות משדרה קולינארית עם מגוון תחנות מזון, בית קפה ובר משקאות, מוסיקה, מיצגים מיוחדים של רקדני בת–שבע על ההרים, פינות ישיבה ועוד.

מלונות ישרוטל מציעים מבחר חבילות אירוח הכוללות כניסה למופע אחד של להקת בת-שבע (עם אפשרות לרכוש גם כרטיסים למופע נוסף של בת-שבע ולמופע של עידן רייכל), הסעות לפארק תמנע ובחזרה, והשתתפות בכיתות אומן, שיעורי גאגא ושיחות עם אוהד נהרין ושרון אייל. דוגמאות למחירי חבילות אירוח, לזוג, ל- 2 לילות:

ישרוטל המלך שלמה –2,246 ₪, על בסיס לינה וארוחת בוקר
ישרוטל רויאל גארדן – 2,726 ₪, על בסיס לינה בלבד
ישרוטל לגונה הכל כלול – 2,586 ₪, על בסיס הכל כלול
ישרוטל ספורט קלאב – 2,506 ₪, על בסיס הכל כלול
ישרוטל ים סוף – 2,066 ₪, על בסיס לינה וארוחת בוקר
ישרוטל פונדק רמון (במצפה רמון) – 1,640 ₪ על בסיס לינה וארוחת בוקר
ישרוטל ריביירה קלאב – 1,564 ₪, על בסיס לינה בלבד

לפרטים והזמנות: טל. 1-800-800-808, www.isrotel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר