מופע התרמה למניעת סגירת מרפאת החרדה בבית החולים לילדים שניידר בפתח-תקווה

בקיץ, האחרון, כתוצאה ממלחמת לבנון השניה, הוצפה המרפאה בפניות של משפחות עם ילדים שנתקפו בחרדות כתוצאה מהמאורעות, וכתוצאה מכך, נגמר התקציב להפעלת המרפאה, תקציב שהיה גם הוא תרומה. יש לציין שטיפולים פסיכולוגיים ממוקדים לטיפול בחרדה אינם כלולים בסל הבריאות ולכן אין בישראל מענה למשפחות שילדיהם סובלים מהפרעות חרדה קשות

מרפאת החרדה במרכז שניידר לרפואת ילדים נותנת מענה לילדים ולמתבגרים מכל הארץ, הסובלים מהפרעות חרדה ומשלבת עבודה טיפולית יחד עם שירותי עזרה ראשונה דחופה. המרפאה הנה אחת היחידות בארץ המתמחה בטיפול בהפרעות חרדה ולחץ בקרב ילדים ונוער והיא נותנת מענה טיפולי ממוקד, המותאם אישית לכל ילד ומתבסס על השיטות המתקדמות בעולם בטיפול בחרדה. במרפאה מטופלים בשנה כ- 400 ילדים ובני נוער.

בקיץ, האחרון, כתוצאה ממלחמת לבנון השניה, הוצפה המרפאה בפניות של משפחות עם ילדים שנתקפו בחרדות כתוצאה מהמאורעות, וכתוצאה מכך, נגמר התקציב להפעלת המרפאה, תקציב שהיה גם הוא תרומה. יש לציין שטיפולים פסיכולוגיים ממוקדים לטיפול בחרדה אינם כלולים בסל הבריאות ולכן אין בישראל מענה למשפחות שילדיהם סובלים מהפרעות חרדה קשות.

חשוב לדעת שחרדות של ילדים הן בעיה קשה כואבת ונפוצה ביותר. בישראל, אחד מכל שמונה ילדים סובל מבעית חרדה שפוגעת קשה במהלך חייו.
בעיות חרדה גורמות לנזקים אדירים – כאשר הן אינן מטופלות כיאות הן נוטות להחמיר עד כדי כך שלילד הסובל מהן נגרמים נזקים בלתי הפיכים, כמו התנתקות מהסביבה, פגיעה חמורה בדימוי העצמי, שימוש בחומרים מסוכנים והתפתחות דיכאון וייאוש. במקרים קיצוניים, חרדה לא מטופלת דוחפת ילדים לביצוע מעשי התאבדות. חשוב גם לדעת שבישראל מתאבדים מדי שנה כ- 400 בני אדם, מתוכם 150 בני נוער.

מצבים קיצוניים אלה עומדים בניגוד משווע לעובדה שיש כיום בעולם כלים מצוינים לטפל בבעיות חרדה אם וכאשר יש להורים או לקרובי משפחה הידע המתאים לאתרן בזמן. במצבים אלה, ניתן להפנות את הילד לעזרה מהירה וממוקדת שבד"כ מוציאה אותו מהמצב הפגיע והמסוכן בו הוא נמצא. לעומת היכולת המהירה לעזור, קיים בישראל מחסור אדיר במשאבים ליצירת מקומות טיפול לילדים הסובלים מחרדה מאחר שהמדינה לא מקצה כלל משאבים למניעה וטיפול בבעיה.

מרפאת החרדה במרכז שניידר מהווה מרכז ללמידה ולסיוע לכל הילדים שנפגעו מחרדה בארץ.
על מנת להמשיך והפעיל המרפאה, יש צורך ב-80,000 $ לשנה. במאמץ לגייס כספים אלה, שהם תרומה מוכרת במס, יתקיים מופע של שלומית אהרון באודיטוריום בבי"ח שניידר בפתח-תקווה.
שלומית אהרון שרה ומענגת את הקהל בעזרת שני נגנים נפלאים: דרור אלכסנדר – קלידים וניהול מוסיקאלי, ופטר ורטהיימר שמפליא לנגן ב-5 כלי נשיפה שונים. יחד הם מעלים מופע ייחודי ומרגש של זמרת גדולה.
המופע יתקיים ביום חמישי 21/6/07, בשעה 20:00
באודיטוריום ע"ש פלסנשטיין, מרכז שניידר, רח' קפלן 14, פתח תקוה


לרכישת כרטיסים במחיר 500 ₪, 250 ₪ ו- 150 ₪
יש לפנות לטלפון: 052-5672023 (ניתן להשאיר הודעה) או למייל : [email protected]

רכישת כרטיס מהווה תרומה מוכרת למס על פי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה (ע"ר מס. 580168987).


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר