מופע חוויה באלכוהול ויין: "משחקי אלכוהול"

מבטיחים את הסיפורים העסיסיים ביותר, טעימות של מיטב המשקאות בארץ ובעולם, הרצאות מרתקות, אירוח ביתי, הכנת אלכוהול בטעמים, הקוקטיילים הסקסיים ביותר, הכנת יינות ואלכוהול בטעמים, הקומבינות המוצלחות ביותר, סוגי כוסות, מניעת שכרות, אבחוני טעימה, תחרויות נושאות פרסים, ומתנת סיום לכל משתתף.

מה דעתכם על השתתפות ב"משחקי אלכוהול" – סדנה חוויתית, הומוריסטית, עם פעילות קבוצתית מגבשת. והכל תוך הצצה מרתקת אל תחום תרבות היין והאלכוהול בארץ ובעולם.

התוכנית:
חלק ראשון – "סערה בוס יין" –
תרבות היין המופלאה,
הכנת יינות לבנים ואדומים, בציר ענבים, טקס טעימת יינות,
אבחוני יינות – מילון המושגים, הכנת חביות, טעימה אנכית ואופקית, הכנת יינות בטעמים, חיי מדף, טעימה עיוורת, מושגי יינות, הכנת ליקרים, בישול ביין, ושאלוני ידע עם פרסים.

חלק שני – עולם המשקאות הקסום – הסיפורים העסיסיים ביותר, טעימות של מיטב המשקאות בארץ ובעולם, הרצאות מרתקות, אירוח ביתי, הכנת יינות ואלכוהול בטעמים, סוגי כוסות, מניעת שכרות, אבחוני טעימה, מניעת שכרות, הכנת אלכוהול – המתכון הבסיסי, טקילה, וויסקי, משפחת הוורמוט, ג'ין, רום, וודקה, קמפרי, משפחת האניס, קישוטי קוקטיילים, ושאלוני ידע עם פרסים.

חלק שלישי – "בא לכם לשקשק?" – הקוקטיילים הסקסיים ביותר. הכנת קוקטילים ביתיים, אבחוני טעימה, אירוח ביתי – התאמת משקאות הכנת קוקטיילים על בסיס גלידות, הקומבינות המוצלחות ביותר, שילובים נדירים של משקאות, ושאלוני ידע עם פרסים.

מתנת סיום לכל משתתף: חוברת יין מהודרת וחוברת קוקטיילים.


זיו מנור
טל. 09-8947856, 052-2457843
www.manhattan-bartenders.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר