מוצרים חדשים מסדרת Taste of Asia

בין המוצרים החדשים: סאקה – יין אורז, שיכר שזיפים מתוק המומלץ לשתייה צונן, מיסו כהה AKA MISO ומיסו בהיר SHIRO MISO – שניהם מופקים מפולי סויה מותססים, ומיועדים להכנת מרק מיסו צלול הניתן להגשה בתוספת טופו ואצות

המותג Taste of Asia של חברת "מזרח ומערב מזון" ממשיך להתחדש, ולסדרה נוספים מוצרי מזון, משקאות וכלי בישול חדשים המעשירים את הבישול האסיאתי הביתי. כל המוצרים כשרים וניתן להשיגם ברשתות המזון, במעדניות וברשת חנויות מזרח ומערב.

בין המוצרים החדשים: סאקה – יין אורז שעל-פי המסורת היפנית מחממים ושותים מכוסות חרס קטנות, שיכר שזיפים מתוק המומלץ לשתייה צונן, מיסו כהה AKA MISO ומיסו בהיר SHIRO MISO – שניהם מופקים מפולי סויה מותססים, ומיועדים להכנת מרק מיסו צלול הניתן להגשה בתוספת טופו ואצות.

עוד בסדרה – רטבים לבישול ולהגשה:
רוטב מטבל לסושי
הרוטב מכיל שילוב טעמים של שלושת המרכיבים המצורפים לארוחת סושי : סויה, ווסאבי וג'ינג'ר. שילוב המרכיבים יוצר רוטב ארומתי בעל חריפות מתונה מאוד וטעם משובח. ניתן להשתמש במטבל לא רק לסושי, אלא גם לארוחות דגים, לדמפלינגס (דים סאם) ולהגשה לצד כל מאכל שיכול השתלב טוב עם המליחות והפיקנטיות המעודנות של הרוטב.
תכולה: 300 מ"ל. מחיר – 13.50 ₪.

רוטב פלפל שחור
הרוטב משמש הן כמרינדה להשריה לפני הבישול והן להוספה כרוטב לתבשילי בשר, עוף ופירות ים במהלך הבישול. מומלץ להוסיפו גם למנות מוקפצות עם עוף או בקר. לבשרים על האש מורחים רוטב פלפל שחור על הבשר לפני הצלייה ומוסיפים מעט גם במהלך הצלייה.
תכולה: 300 מ"ל. מחיר – 13.50 ₪.

רוטב טריאקי שומשום
רוטב הטריאקי בתוספת גרגרי שומשום הוא רוטב סמיך מתקתק בסגנון יפני ובעל מגוון רחב של שימושים. הוא מתאים כרוטב לדגים, בקר ועוף בגריל או על האש (מורחים על הבשר במהלך הצלייה), לתבשילים צמחוניים, למוקפצים למיניהם. עוד משמש הרוטב כמטבל להגשה עם סושי, דים סאם ומאכלים נוספים שתוספת מתקתקה יכולה להעשיר אותם. כמו כן ניתן למרוח אותו על כריכים בשריים.
תכולה: 300 מ"ל. מחיר – 16.90 ₪.

המחירים תקפים בחנויות מזרח ומערב בת"א ובחיפה. בחנויות אחרות המחיר עשוי להיות שונה.

חנויות מזרח ומערב – טל. 1-599-500-960
סניף תל-אביב – הכרמל 17 (שוק הכרמל)
סניף חיפה – החלוץ 1 פינת הנביאים, הדר
סניף ירושלים – הרב שמואל ברוך 19
סניף קריית שמונה – מרכז רסקו 68

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר