מוצרי השוקולד של גליתא – עכשיו גם ברשת ZER4U

לראשונה, לקוחות ZER4U וצרכנים של מותג השוקולד גליתא יכולים להזמין את מוצרי גליתא ישירות לביתם. וכן להשיג את גליתא בפריסה ארצית ב- 28 סניפי רשת ZER4U

רשת הפרחים והמתנות ZER4U מרחיבה ביחד עם מותג שוקולד הבוטיק גליתא את קטגוריית מוצרי השוקולד הנמכרים ברשת. לראשונה, לקוחות ZER4U וצרכנים של מותג השוקולד גליתא יכולים להזמין את מוצרי גליתא ישירות לביתם. וכן להשיג את גליתא בפריסה ארצית ב- 28 סניפי רשת ZER4U.

אודליה חונן, מנהלת שיווק רשת ZER4U, ציינה כי "הפוטנציאל הטמון במתנות משולבות במוצרי שוקולד וזרי פרחים הוא עצום. כיום הרשת מגלגלת 8 מיליון ₪ מידי שנה בקטגוריית השוקולד. אנו מעריכים כי הכנסת המותג גליתא כתוספת למגוון הרחב המוצע כיום ברשת, תעשיר את חוויית הקניה ללקוח ובנוסף תגדיל את מחזור המכירות בקטגורית השוקולד בלבד מארז 'החברים של גליתא'. צילום: משה אלפרטבכ- 2 מיליון ₪ בשנה הקרובה."

השוקולטיירית ובעלת חוות השוקולד גליתא בדגניה ב', גלית אלפרט, ציינה כי 
"לרגל שיתוף הפעולה, פיתחנו מארז שוקולד ייחודי ושמו 'החברים של גליתא' – 9 טעמי שוקולד ובהם אפונה ירוקה, מלח גס, צ'ילי באמצעות רשת ZER4U, תמורת 172 ₪."

מארזי שוקולד גליתא הנמכרים באופן בלעדי ברשת ZER4U:
אריזת ברכות – מארז המכיל 5 פרלינים המאפשר לבחור את הברכה שבשמה ניתנת המתנה. מחיר: 33 ש"ח.
החברים של גליתא – מארז של 9 טעמים, כל טעם ארוז בקופסא קטנה ומעוצבת וכולם יחד מתחברים לפסיפס של צבעים וטעמים. מחיר: 72 ש"ח.
חלומות מתוקים – מארז מתנה המכיל: כפיש-כפיות שוקולד, נשיקות חלב, טבלת שוקולד חלב-בננה, עוגיתא, אצבעות שוקולד מריר ושקדים, גילגולדים ו- 2 יחידות של החברים של גליתא. מחיר: 149 ש"ח.
אגדת שוקולד – מארז מתנה המכיל: ליקר נוגט אגוזים, מארז שוקושוט, טבלת שוקולד לבן-מנגו, גילגולדים – כדורי שוקולד וקרמל בשוקולד חלב, כפיש- כפיות שוקולד, נשיקות מריר, נשיקות לבן ועוגיתא. מחיר: 199 ש"ח. 

להשיג ברשת ZER4U ברחבי הארץ או במרכז ההזמנות בטל. 5444* /
1-700-500-800,
www.zer4u.co.il

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר