מוצרי טבעוף חוזרים למדפים

מותג טבעוף חוזר למדפים ועבר תהליך מיתוג מחדש הכולל עדכון לוגו, קונספט, אייקונים ואריזות המוצרים. עיצוב האריזות החדשות נעשה על-ידי ברוך נאה

מותג טבעוף חוזר למדפים ועבר תהליך מיתוג מחדש הכולל עדכון לוגו, קונספט, אייקונים ואריזות המוצרים. עיצוב האריזוצילום: סטודיו ברוך נאהת החדשות נעשה על-ידי ברוך נאה.

בנקודות המכירה ימותגו מחדש המקררים של טבעוף ויוצבו אלמנטים על מנת לבשר לצרכנים על חזרתו למדף של טבעוף. מוצרי טבעוף ישווקו באריזות שירות עצמי מקוצבים ומוכנים -ללא צורך לעמוד בתור לקצב.

טבעוף יושק ב- 160 נקודות מכירה נבחרות ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.
פריסת המותג בנקודות המכירה תתבצע בצורה מדורגת תוך כדי בקרה קפדנית על תהליכי הגידול, הייצור וההפצה.

מחירים מומלצים לצרכן:
טבעוף שלם במגש 32.90 ₪, שניצל טבעוף 59.90 ₪, פרגית טבעוף במגשית 28.90 ₪, מארז שני עופיונים טבעוף 49.90 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר