מוצר היום של שחר: ביסלי בתיבול חריף של אסם

החריף עצבני התגלה כביסלי קטנטן למדי, כך שבכל פעם חייבים לשלוף כמה ממנו; לבעלי אצבעות גדולות זה עשוי להיות לא כל כך נוח. לגבי הטעם – פיקנטי יהלום אותו יותר מאשר "חריף עצבני"

הבחירה של אסם במייקל לואיס לפרסומת החדשה לביסלי בתיבול חריף קצת תמוהה.
לואיס הוא אמנם די פופולארי במחוזותינו בתקופה זו, על שלל ריבועיו ושריריו; אבל לואיס לא מצליח לשחק עצבני, כאשר שתי הדמויות המצוירות המלוות את המותג ביסלי בקמפיין מהתלות בו – עד כדי כך, שהדרך היחידה בה הוא מרגיע את עצמו היא באמצעות אכילת ביסלי חריף. וחוץ מזה, ממתי אכילה של משהו חריף מרגיעה?

אבל לא בשביל ביקורת פרסומות אנחנו כאן, אם כי קשה היה להתאפק. הסיבה האמיתית היא טעימה של שני המוצרים החדשים – ביסלי בתיבול חריף בצורת קובייה הנקרא ביסלי חריף עצבני; וכן ביסלי אפוי דק גריל עצבני.

החריף עצבני התגלה כביסלי קטנטן למדי, כך שבכל פעם חייבים לשלוף כמה ממנו; לבעלי אצבעות גדולות זה עשוי להיות לא כל כך נוח. לגבי הטעם – פיקנטי יהלום אותו יותר מאשר "חריף עצבני".
הגריל עצבני כבר מגיע בחתיכות גדולות יותר והרבה יותר נוחות לאחיזה. גם כאן הטעם שומר על אותה מידה של פיקנטיות – אין שום קשר להגדרה עצבני, אלא אם כן אנשי אסם עברו סדנת שליטה בכעסים, והתוצאה היא חוסר ההתאמה בין המושג לטעם הסופי. טעם הגריל עדין וחביב, יש לציין.

אחרי כל זה אפשר לסכם ולומר שמדובר בביסלי טעים. מי שחריף מרתיע אותו אבל פיקנטי חביב עליו, ייהנה ממנו מאוד.
3.9 ש"ח ל-70 גרם של חריף עצבני, 3.9 ש"ח ל-50 גרם של גריל עצבני. כשר בהשגחת בד"צ. להשיג בכל רשתות השיווק.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר