מוצר חדש בנסטלה פוד סרוויס: קוביות דלעת חתוכות, חלוטות ומוכנות לבישול

קוביות הדלעת פותחו לאור דרישת השוק לפיתוח מוצר שיקל ויחסוך זמן עבודה. הן חתוכות ידנית בגודל משתנה ומגיעות לאחר שטיפה וחליטה, ובכך מאפשרות לגשת ישר להכנת הארוחה

מוצר חדש בנסטלה פוד סרוויס: קוביות דלעת חתוכות, חלוטות ומוכנות לבישול. המוצר מבית "מילוטל" תוכנן על מנת להקל על עבודת המטבח המקצועי ולחסוך זמן עבודה יקר. קוביות הדלעת מגיעות קלופות, שטופות, חתוכות ומוכנות להכנה.

קוביות הדלעת יכולות לשמש למגוון רחב של תבשילים שפעם פשוט לא היה זמן ומספיק כוח אדם להכין. הקוביות יכולות להיות מבושלות, אפויות, או קלויות, לשמש כבסיס לפשטידות, מרקים, פירה צבעוני בשילוב ירקות אחרים, או פשוט מוגשות כתוספת לכל ארוחה צמחונית או בשרית.

קוביות הדלעת של מילוטל מוכנות מדלעות שגודלו במיוחד לשם כך ונקטפו בשיאן. תהליך הקפאה מבוקר ומשוכלל מאפשר להבטיח את איכותה של הדלעת ומאריך משמעותית את חיי המדף שלה, כך שכל אחת מקוביות הדלעת שומרת על צבעוניות חזקה, מרקם ותכולת ערכים תזונתיים גבוהה (אפילו יותר מירקות טריים).

קוביות הדלעת מגיעות באריזה של 12 ק"ג (4 שקיות פנימיות של 3 ק"ג בשקית).
הכשר רבנות נהריה לימות השנה ו"כשר לפסח" רבנות נהריה.

נסטלה פוד סרוויס היא חטיבת שוק המזון המקצועי של קבוצת אסם, המשווקת את מוצרי קבוצת אסם וחברות נוספות (טבעול, תפוגן, עוף טוב אסם, בית השיטה, צבר, בונז'ור ומילוטל) לשוק המקצועי בישראל: בתי מלון, מסעדות, קייטרינג, אולמות אירועים, בתי ספר, גני ילדים, בתי אבות, בתי חולים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר