מורפי ריצ'רדס מציגה רקלט חשמלי להכנת האוכל על גבי השולחן

ארוחת פונדו היא תמיד הנאה. כל אחד מהסועדים בוחר את המאכלים האהובים עליו במו ידיו. כך, מתקן הפונדו הוותיק מאפשר לך לאכול את מה שאתה מכין על שולחן הסעודה

"שריג אלקטריק", יבואנית מוצרי מורפי ריצ'רדס, משיקה את הגרסה המערב אירופאית לפונדו השוויצרי – רקלט חשמלי להכנת האוכל על גבי השולחן.

הרקלט החשמלי של מורפי ריצ'רדס (דגם 44750) הינו מכשיר חשמלי להכנת אוכל על גבי שולחן האירוח. מקורו בתרבות האירוח המערב אירופאית. ארוחה עם הרקלט היא בילוי עם המשפחה והחברים, כאשר כל אחד מהסועדים הינו שותף מלא בהכנת הסעודה. באופן זה, בארוחת ברביקיו, לדוגמא, הסועד יכול לבחור אילו בשרים הוא מעדיף, באיזו מידת הכנה מדויקת – צלוי יותר או פחות, התיבול והטעמים של המאכלים, ולפתח תיאבון מהרגע שהאוכל מונח על גבי הרקלט.

המכשיר, שמאפשר ארוחה ל-8 סועדים, כולל שלושה סוגי בישול של בשר, דגים וירקות: צלייה על פלטת יציקה, קלייה וגריל בתבניות אישיות. הרקלט מורכב מפלטת יציקה עם ציפוי בלתי דביק, המשמשת לצליית ובישול של המנה העיקרית, מפלטת שיש המשמשת לבישול וחימום עדין, וכן מתבניות אישיות קטנות הממוקמות מתחת לגוף החימום ומשמשות להכנת התוספות האישיות. המזון המתבשל על גבי הרקלט מתבשל בתהליך של בישול בריא, מכיוון שאין צורך לטגן את האוכל עם שמן, וכן אין עשן מפחמים כמו בגריל. גוף החימום החשמלי הינו בעוצמה של 1300W.

הערכה כוללת כפתור הפעלה ושליטה על הטמפרטורה לוויסות עוצמת הצלייה ולשמירה על חום המזון למשך כל הארוחה, ידיות קרות המאפשרות הזזת המכשיר בנוחות ובבטחה על גבי השולחן, 8 מגשיות אישיות לחימום והן להכנת תוספות ורטבים לכל סועד על-פי בחירתו ו-8 מריות.

מחיר: 399 ₪

את מוצרי morphy richards ניתן להשיג ברשתות השיווק והחשמל המובילות בישראל ובמאות חנויות ונקודות מכירה נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר