מור קורל היא הזוכה בתחרות הברמנים של Beefeater Gin

מור קורל הזוכה בתחרות
מור קורל תייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית בלונדון. שגריר BEEFEATER העולמי הגיע לארץ כדי לשפוט בתחרות

מור קורל היא הזוכה בגמר תחרות הברמנים BEEFEATER MIXLDN6 של Beefeater Gin, שהתקיים בבר הפסאז' באלנבי. הבר לבש מראה לונדונית: הכניסה הפכה לתחנת טיוב (הרכבת התחתית) יחד עם שוטר בריטי שהסתובב בין האורחים ותא טלפון אדום.

ברמנים מהטובים בארץ, שהגיעו מהברים המובילים כמו ג'ספר, אימפריאל ופרנץ' 57, התמודדו על הכנת קוקטייל הג'ין הטוב ביותר, בהשראת סרטים אנגליים כמו סנאץ', נאום המלך, וכמובן ג'יימס בונד. במיוחד לרגל האירוע הגיע לארץ שגריר ביפאיטר העולמי, סבסטיאן המילטון מאדג', אשר שפט בתחרות לצד שני אורחים: מנהל המותג מקפריסין – פטרוס פטרו, וקוסטס ניקולאיידיס – מנהל בית הספר  לברמנים בקפריסין – "אלכימי".

The travel bookshop martini
The travel bookshop martini, צילום אורי כרמי

מור קורל מבר 223 התל אביבי, שזכתה בתחרות, תייצג את ישראל בגמר הבינלאומי שיתקיים בלונדון בפברואר 2017. קורל גברה על מתחריה עם קוקטייל The travel bookshop martini – דרינק בהשראת סצינת חנות הספרים המפורסמת מהסרט "נוטינג היל", כשכוכבת קולנוע הוליוודית נכנסת לחנות קטנה של ספרי טיולים, ומתאהבת במוכר הספרים האנגלי. הקוקטייל משלב אלמנטים של הוליווד ולונדון, שמוסיפים לטעמים המקוריים של ביפאיטר לונדון דריי.

רכיבים: 60 מ"ל ביפאיטר לונדון דריי, 30 מ"ל American Apple Pie Syrup- "סירופ קר", השריה של תפוחים טריים עם סוכר, קליפות לימון ותפוזים, שקדים מרים, קינמון ווניל , 15 מ"ל The Travel Bookshop Tea – תה בהשראת טעמים וריחות של חנות ספרי טיולים, 15 מ"ל מיץ, לימון, 15 מ"ל חלבון ביצה.

אופן ההכנה: בשייקר מקציפים בניעור יבש (ללא קרח), או בעזרת מוט הקצפה את כל המרכיבים. מנערים שוב עם קרח, מסננים סינון כפול לכוס קופ מקוררת. משפריצים זסט של קליפת לימון מלמעלה, ומפזרים אבקת ציפורן וסוכר. מקשטים בפרח מאכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר