מותג האפיה maimon's מעלה לראשונה קמפיין פרסום בטלוויזיה

maimon's הוא קונספט אפייה שלם המספק לצרכן פתרון כולל של כל תחום חומרי הגלם וכלי עזר לאפייה, באמצעות 186 מוצרים ו-11 תתי קטגוריות צרכניות

מותג האפייה maimon's, המספק פתרון כולל לאפייה, מעלה לראשונה השבוע קמפיין פרסום בטלוויזיה בהיקף של כ- 1.5 מיליון ₪.

maimon's הוא קונספט אפייה שלם המספק לצרכן פתרון כולל של כל תחום חומרי הגלם וכלי עזר לאפייה, באמצעות 186 מוצרים ו-11 תתי קטגוריות צרכניות: שוקולדים, תמציות וסירופים, ממרחים ומליות, תערובות מוכנות לעוגות, קמחים, קישוטים לעוגות, תבלינים לאפייה, משפרי אפייה, שקדים ואגוזים, כלי עזר וספרות מקצועית.

הקמפיין הטלוויזיוני,  תחת הסלוגן "maimon's – עולם שלם של אפייה", כולל סרטון המתרחש בסופרמרקט וממחיש את הקונספט של maimon's – כל חומרי הגלם לאפייה זמינים ונגישים לכולם בסופרמרקט ומאפשרים לצרכן אפייה מקצועית במטבח הביתי.

קמפיין הפרסום שיעלה לקראת חג השבועות יגדיל את המודעות של הצרכנים לפתרון הכולל שמציע maimon's לאפייה מקצועית בבית, ויתמוך בפעילות השיווקית לקראת החג, עם קידום מכירות ומבצעים מיוחדים ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר