מותג הדגנים כריות במהלך תמיכה רחב תחת המסר "לא תאמינו מה קורה בפנים"

המהלך כולל קמפיין חדש בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים ופעילות אינטרנט, קד"מ וסלולר לבני הנוער, בהשקעה של 5.5 מיליון ש"ח

לאחר מספר שנים בהן לא נתמך תקשורתית, יוצא כריות – מותג הדגנים מבית תלמה, במהלך רחב היקף לתמיכה במותג.
המהלך כולל סרט פרסומת חדש באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים, הממשיך את השפה התקשורתית המזוהה עם המותג תחת המסר "כריות – לא תאמינו מה קורה בפנים". הקמפיין עלה בערוצים 2, 10 ו-24 למשך 3 שבועות.
בנוסף יכלול המהלך פעילות אינטרנט, קד"מ וסלולר ייחודית המיועדת לבני הנוער. לדברי תלמה, במהלך הכולל הושקעו 5.5 מיליון ₪.

בחברה אומרים כי מותג כריות מוביל את תחום דגני הילדים ואת קטגוריית הדגנים כולה, ולמרות שלא נתמך תקשורתית במשך מספר שנים, ממשיך המותג לצמוח בהתמדה ושומר על מעמדו כמוביל הקטגוריה.

במטרה ליצור חיבור עם קהל היעד של בני הנוער, יכלול המהלך בנוסף לקמפיין גם מסיבה מסתורית מצומצמת ומלאת הפתעות עם אורחים מיוחדים, אותה יארח ציון ברוך. כדי לנסות לקבל הזמנה למסיבה על בני הנוער לענות על חידות (רמזים לפתרונן ישולבו בפרסומת) ולהשתתף במשחק כריות בדף הפייסבוק של המותג.

הפעילות תתקיים גם בסלולר עם אפליקציה ייחודית אשר נעשה בה שימוש לראשונה בישראל. כדי להפעיל את האפליקציה יש להניף את ה- iPhone אל מול הטלוויזיה בזמן הקרנת הפרסומת ו"ללכוד" את השחקן הראשי של הסרטון. באמצעות האפליקציה יוכלו בני הנוער לחבור לפעילות אשר תאפשר למשתתפים בה לנסות ולזכות בהזמנה למסיבה.
בכל יום יזכו ארבעה משתתפים בהזמנה למסיבה, ושמותיהם יפורסמו בדף כריות בפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר