מותג הוודקה רוסקי סטנדרט בקמפיין סרטוני נובי גוד לשנה החדשה

חשבו למצוא חבר רוסי ועדיף אחד עם ראש פתוח כמו ארקדי דוכין
חשבו למצוא חבר רוסי ועדיף אחד עם ראש פתוח כמו ארקדי דוכין

לקראת סוף השנה האזרחית וחגיגות השנה החדשה (ברוסית: נובי גוד), עולה לאוויר קמפיין סרטוני וידאו של מותג הוודקה רוסקי סטנדרט המיובא לארץ ע"י חברת יורוסטנדרט.

בקמפיין של משרד הפרסום לעומק התודעה גם צמד שדרני הספורט אבי מלר ונדב יעקבי
בקמפיין של משרד הפרסום לעומק התודעה גם צמד שדרני הספורט אבי מלר ונדב יעקבי

הקמפיין בוצע על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה, שאנשיו אומרים: "מכירים את החבר המרוקאי שאתם מאמצים כדי להגיע למימונה ולאכול מופלטה? אז לרוסים יש את הנובי גוד. חשבנו וחשבנו איך מתארגנים על מסיבת נובי גוד משוגעת, וחשבנו למצוא חבר רוסי, ועדיף אחד עם ראש פתוח, כמו ארקדי דוכין שהוא בחור די זורם וכמובן רוסקי סטנדרט, החבר הרוסי שכדאי לכם לאמץ. כי נובי גוד זה החג הכי רוסקי שיש". יחד איתו בקמפיין גם מרגלית צנעני, מיכל אנסקי, וצמד שדרני הספורט אבי מלר ונדב יעקבי

משרד פרסום: לעומק התודעה; סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב; סמנכ"ל לקוחות: איתי לוי; צוות קריאייטיב: ערן גרמי, קסניה סובה; תקציבאית: מריאן הראל; מפיקה: רינת קינן; חברת הפקה: ZOA Productions; במאי על: קובי חביה; עורך: מאור קשת; יחסי ציבור: אורלי סגל

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה