מותג הסוכריות וורטר אורגינל בקמפיין מודעות וטעימות

מאות אלפי סוכריות וורטר ללא סוכר יחולקו בתוך מגזיני הלייף סטייל. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א בהיקף של כ- 500 אלף ₪

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת דברי המתיקה, עלתה בקמפיין מודעות וטעימות לסוכריות וורטר אורגינל ללא סוכר במגזיני הלייף הסטייל. במסגרת הקמפיין ובנוסף למודעות, תחלק החברה כ- 350 אלף סוכריות וורטר ללא סוכר על גבי גלויות מעוצבות וממותגות בתוך המגזינים.
הקמפיין מבוצע באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א, בהיקף כספי של כ- 500 אלף ₪.

יעל זהבי, מנהלת מותג וורטר אורגינל בליימן שליסל, מציינת כי בחברה בחרו באסטרטגיית ההטעמה מאחר ומדובר במוצר מוכר המוצע כעת גם בוורסיה ללא סוכר. "ברור היה לנו שכל טקטיקה אחרת פרט להטעמה לא הייתה עובדת במקרה הזה, ולכן הפנינו את תקציב הפרסום שלנו לקמפיין מהסוג הזה", אומרת זהבי.

למרות שאין בהן סוכר, ניחנות סוכריות וורטר'ס אורגינל במתיקות עדינה. בכל סוכריה 9 קלוריות בלבד, ומשקל כל סוכריה כ-3 גרם.


קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: אדם בני
ארט: טיראן בר שלום
קופי: מאיה ירושלמי
מנהלת לקוחות: יעל ירדני
סופרוויזרית: תמי בכר
תקציבאית: מאיה אבוט
מדיה: MPG ליאור גרינץ
יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר