מותג טובורג מגייס יחצ"ני אינטרנט

הקמפיין, באמצעות Y&R אינטראקטיב, כולל באנרים שבהם מופיעה שמש זורחת וההודעה: "תוריד את השמש", כאשר הגולש מוריד את השמש גם האור באתר מתחיל לשקוע, עד שהמסך הופך לשקיעה וחושף מסיבה של TUBORG LEMON

מותג טובורג, המחובר לעולמות התוכן של צעירים ומוזיקה, פתח בפעילות ייחודית שתלווה בקמפיין אינטרנט למותג טובורג לימון, בהשקעה של כ- 250,000 ₪.
הפעילות כוללת תחרות יחצ"ן נולד באינטרנט, והיא נערכת במקביל למסיבות החוף Tuborg Lemon Sunset Party שמתקיימות בחופים שונים ברחבי הארץ.

הקמפיין, באמצעות Y&R אינטראקטיב, כולל באנרים שבהם מופיעה שמש זורחת וההודעה: "תוריד את השמש", כאשר הגולש מוריד את השמש גם האור באתר מתחיל לשקוע, עד שהמסך הופך לשקיעה וחושף מסיבה של TUBORG LEMON.
המסיבה במסך תוביל את הגולשים למיניסייט בכתובת www.Tuborg.co.il , שבו נערכת תחרות היחצ"נים של טובורג לימון, ושם יוכלו הגולשים להירשם ולהפוך ליחצ"ני המסיבות של טובורג.

היחצ"נים מוזמנים לשלוח לחבריהם בדואר האלקטרוני את ההזמנה שעיצבו למסיבה, לשלוח הודעות SMS, ולדאוג להם לאירוח v.i.p במסיבה.
היחצ"ן (גולש האינטרנט) שיצליח להביא הכי הרבה חברים למסיבות של טובורג לימון, יזכה במסיבה פרטית שתכלול הרבה בירה והפתעות על חשבון טובורג.

המסיבות מתקיימות בחופים שונים ברחבי הארץ, כגון "4 על 4" ראשל"צ, "ביץ' בר" הרצליה, "פורום" ניצנים, ועוד.

טובורג לימון בתוספת תמציות לימון, מכילה 3.8% אלכוהול. המוצר פותח על ידי טובורג ישראל (מבשלות בירה ישראל) בשיתוף טובורג דנמרק במשך כשנה וחצי. שלב הפיתוח כלל מבחני קונספט מקיפים שנערכו הן בישראל והן בדנמרק, וכן סדרת מבחני טעימה שהתאימו את המוצר לטעמו של הצרכן הישראלי.
טובורג לימון מיוצרת בארץ במפעלי מבשלות בירה ישראל באשקלון תחת מתכון ישראלי בלעדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר